Szerintem nem okoz gondot- csak ha nagyon szétcseszett a blokk aztán a megnövekedett teljesítmény szétkalapálja a főtengelyet. Elméletileg bármely GPZ 500 S- é jó bele sztem..
Hát sajnos azt nem tudom hogy mennyit húzott a km órán visszafele csak annyit tudok hogy 11400 km er volt benne megvételnél. de lehet hogy ennek többszöröse eredetileg. sajnos ez már x aktákba illő és kideríthetetlen. A gpz-k közül melyik típus illik bele? s ha olyat teszek bele akkor úgy hallottam hogy 10 lóval több lesz bent elméletileg. ha igaz ez akkor nem okoz kárt más motorban lévő cuccban? gondolok itt dugattyúra és stb alkatrészre. nem igazán értek hozzá azért írtam így :) :) köszi előre is válaszod
Nem szoktam.Azt viszont igen,hogy ha valami hibátlanul működik akkor nem basztatom.Tudod a +pár év alatt jó sok jármű volt a kezeim között és egy sem volt elhanyagolva.Ezért díjazom a beszólásodat.
Hát azért mert egy szar!
Gs- ben is van rossz állapotú- meg gyári hibás- az a motor vezetési élményre kaki meg felület kezelésre- igaz a lokkja egyszerű mint egy faék, és keveset fogyaszt!
Cserébe nem is megy úgy...
elhúzott olajcserék, vagy olaj nélküli járatástól tud megdögleni a veztengely. A másik meg az hogy a Mo-n lévő motorok 80%ának órája nem valós km-t mutat sajnos. Én a helyedben vennék bele bontott gpz veztengelyeket, még erősebb is lenne vele a blokk.
Azt hiszem még anno Bogád Laci barátom mondta hogy ő is így járt vagy az övével- vagy az ismerőse járt így? Szerintem anyaghiba- márkaszervíz lesz a barátod- illetve kawazsolti- de bele sem merek gondolni mennyibe fog kerülni- ha egy szaros féktárcsa gyári új áron 70- 100 e ft?
Az utóbbi időben sajnos sok gondom akadt a fent jelzett motorral. Elég erős kopogó hangja lett a blokknak. Gondolván ráférne egy kis szelep hézag állítás szétlett bontva egy barátom segítségével. és nem várt látvány fogadott. :( Miszerint mind a két vezérműtengely jócskán csak elkopott furcsa rücskök jelentek meg mind a kettőn :( ez még nem is lenne annyira rossz dolog de hogy mindez már egy olyan motorral megtörténjen amiben kb 65000 km er van elég gáz. :( A kérdésem ebből kifolyólag az lenne hogy esetleg valaki nem tud nekem segíteni ezek beszerzésében főképp teljesen új érdekelne. Plussz kellene az ezekhez tartozó szelep himba is mind a 4 db. Ha valaki tud segíteni azt megköszönném,
Üdv EdEm
én több szemszögből nézem a dolgot
egyszer egy majdnem anyuka szemszögéből: én is nagyon féltem Zongoristát, hogy bármi baja lesz, mi a szart csinálok egyedül?!
másrészt pedig motoros szemszögből is nézem és a héten már kétszer is elküldtem őt motorozni, de azt mondtam neki, hogy nekem tök mindegy, hogy mikor ér haza, csak jöjjön haza, mert várom
titokban féltem őt, mint állat, de tudom, hogy milyen boldogság neki motorra ülni
irigyek vagyunk ám....mi is mennénk nyaralni, de idén biztos, hogy nem lesz belőle semmi, max. 1-2 nap Balaton vagy Velencei-tó, de az sem motorral...
na nem baj, majd jövőre bepótoljuk
bocsi, egy kicsit eltűntem...még nagy hassal élek és létezem, habár vasárnapra vagyok kiírva, a legifjabb motoros szerintem csak jövő héten startol be...
úgyhogy még egy kicsit várni kell, amint változás lesz, fogok írni
Az enyém hozzáállása a 3. gyerek megszületésével gyökeresen megváltozott. Elkezdte fújni azt a nótát, amit anyósom: "mindketten nem mehettek, mert ha történik veletek valami, 3 gyerek marad árván."
Én nem bánom, ennyi szabadság jár nekem is, meg jobban szeretek utas nélkül menni.
már ne is haragudj, de ez egy nagyon hülye hozzáállás! Sajnos láttam már pár motort, amit így kezelt a gazdája. Bár az tény hogy az er-5 jól tűri az effajta bánásmódot.
300+=min,3000Km.Igazából 6000+ ra gondoltam.És nincs időm motorozni.Kéthetente veszem elő még szezonba is.De a elindítom akkor mennie kell pár százat aznap.
Ne mérgelődj!
Gs- ben is van rossz állapotú- meg gyári hibás- az a motor vezetési élményre kaki meg felület kezelésre- igaz a lokkja egyszerű mint egy faék, és keveset fogyaszt!
Cserébe nem is megy úgy...
Az utóbbi időben sajnos sok gondom akadt a fent jelzett motorral. Elég erős kopogó hangja lett a blokknak. Gondolván ráférne egy kis szelep hézag állítás szétlett bontva egy barátom segítségével. és nem várt látvány fogadott. :( Miszerint mind a két vezérműtengely jócskán csak elkopott furcsa rücskök jelentek meg mind a kettőn :( ez még nem is lenne annyira rossz dolog de hogy mindez már egy olyan motorral megtörténjen amiben kb 65000 km er van elég gáz. :( A kérdésem ebből kifolyólag az lenne hogy esetleg valaki nem tud nekem segíteni ezek beszerzésében főképp teljesen új érdekelne. Plussz kellene az ezekhez tartozó szelep himba is mind a 4 db. Ha valaki tud segíteni azt megköszönném,
Üdv EdEm
nagyon rám férne egy jó kis rutinozás
egyszer egy majdnem anyuka szemszögéből: én is nagyon féltem Zongoristát, hogy bármi baja lesz, mi a szart csinálok egyedül?!
másrészt pedig motoros szemszögből is nézem és a héten már kétszer is elküldtem őt motorozni, de azt mondtam neki, hogy nekem tök mindegy, hogy mikor ér haza, csak jöjjön haza, mert várom
titokban féltem őt, mint állat, de tudom, hogy milyen boldogság neki motorra ülni
na nem baj, majd jövőre bepótoljuk
bocsi, egy kicsit eltűntem...még nagy hassal élek és létezem, habár vasárnapra vagyok kiírva, a legifjabb motoros szerintem csak jövő héten startol be...
úgyhogy még egy kicsit várni kell, amint változás lesz, fogok írni
A közlekedés nem veszélytelen, autóval sem.
Észen kell lenni.
Amúgy mi van a mi motoros anyukánkkal- Krisztivel! Megszületett már a legkisebb Zongorista!?
Én nem bánom, ennyi szabadság jár nekem is, meg jobban szeretek utas nélkül menni.
Nélküle nehéz motorozni.Előbb van a motoron mint én.