sziasztok! Ismét itt vagyok és megint egy kérdéssel fordulok hozzátok. A legutóbbi hátsó fékbetét cserét sikeresen teljesítettem még 1x köszönöm akik ebben segítettek hogy oldjam meg. Most az első fékbetétet cserélem le és a fékolajat ehhez kérnék segítséget vagyok már a fékbetét kivan cserélve csak olaj kell a fékbe. Ahhoz kérnék segítséget aki tudja hogy kell jól megcsinálni és légteleníteni a féket. és az olaj beletöltése hogyan történjen? Válaszokat előre is megköszönöm.
Én is kézzel, meleg vízben mostam a kabátot és a nadrágot, de szerintem nem olyan hatékony, mint a mosógép.
Be is fújtam impregnálóval a cuccot, de beázott.
Arról nem is beszélve, hogy esőben az impregnáló szer fehér habként mosódott ki a nadrágomból és folyt le a motort is összekenve. Innentől kezdve nem érdekel, viszem az esőruhát, ha kell.
Esőruhát munkaruházati boltban 2.400 Ft-ért vettem!
Erről a viaszozásról írhatnál bővebben.A Deicmannál vettem impregnáló sprayt azzal fújtam be a nacit meg a csimmát is.Ugy érzésre a csizma ezután is beázik.Lehet,hogy a zippzárrnál vagy a szellőzőkön nyeli be a vizet.Az esőcsizma megoldja a gondot csak ronda és kényelmetlen is.
Túrázók! Örülök, hogy jól sikerült! Pontosan merre is voltatok, azon kívül, hogy Fisiéknél megkapáltátok a szőlőt?
Higyjétek el, jobban jártatok, hogy én nem voltam. Lassú vagyok ezzel a géppel, hiába no. Szegény kicsi csúcsra volt járatva a diszeli túrán, sajnáltam így hajtani, de köztetek nem volt kecmec, menni kellett. Már amennyire bírta szuflával.
Ráadásul tönkre ment az akksim. Ha áll 2 napot, már szinte meg sem forgatja az önindítót. Ha betolom, utána indul...
A kerítés előkészítése sokkal nagyobb meló, mint amire gondoltam, qrva lassan megy. Holnaptól szabin vagyok, hogy csütörtökig be tudjam fejezni a csiszolást.
Szerdán ráadásul szájsebészet: van egy foggyökér cisztám.
Papucsos DVD-jét bent hagytam a munkahelyen, de majd beugrom érte.
Mosogépbe?Hát nem melós ruha az! Langyi vizbe áztatgatni .aztán csecse-becse kacsókával nyomogatni nagy elővigyázatossággal!Ezek után óvatosan kihúzni a dézsából és száritgatni árnyékos helyen,nehogy hőgutát kapjon és szinét vessze!Na kb igy kell motoros kabátot mosni!
Nem így ismerlek én téged.
Valami olyasmit vártam, hogy kicsit megnedvesíted, majd W5 folteltávolítóval először picit bekened utána 40 fokon kímélő programon mosod, aztán száradás után vmi speckó színmegőrző-nedvesség-szennyeződéstaszító szerrel befújod.
Tegnap hazafelé az út végén már eléggé elengedtem magam pl.az autópályalehajtón, de nem éreztem bizonytalannak, ugyhogy eddig is tetszett nekem ez a Brigi, de most már biztos, hogy nem választottam rosszul.
Ez a nyomás kérdés viszont érdekes, mert ezeket az értékeket még a dunloppal "tapasztaltam". A Brigi profilja hegyesebb, lehet hogy még jobb lenne ha alacsonyabb nyomáson használnám?
Most az egyszer nem sírok annyira az eső miatt, mert Diszel óta nem volt ídőm lemosni.
Bár annyira vészesen nem volt retkes talán, de mostmár nem lehet elindulni vele annyira szaros .
A túra összességében viszont nagyon jó volt. Kicsit komolyabb esőfelszerrel vígan jöttem volna haza.
összesen 6szor voltam vele, amikor még volt ingyenes kawasaki esti motorozás. (tavaly meg azelőtt). Egyébként meg persze nem oda való, de el lehet karistolni vele.
De nagyon jól éreztem magam. Mondjuk néha már fájt a seggem.
Jó nektek!
A túra jó volt-Szálka-Szekszárd meg a kilátó-és visszafelé a szelidi tó-ahol is kaja volt:) én 200km körül mentem.
Be is fújtam impregnálóval a cuccot, de beázott.
Arról nem is beszélve, hogy esőben az impregnáló szer fehér habként mosódott ki a nadrágomból és folyt le a motort is összekenve. Innentől kezdve nem érdekel, viszem az esőruhát, ha kell.
Esőruhát munkaruházati boltban 2.400 Ft-ért vettem!
Higyjétek el, jobban jártatok, hogy én nem voltam. Lassú vagyok ezzel a géppel, hiába no. Szegény kicsi csúcsra volt járatva a diszeli túrán, sajnáltam így hajtani, de köztetek nem volt kecmec, menni kellett. Már amennyire bírta szuflával.
Ráadásul tönkre ment az akksim. Ha áll 2 napot, már szinte meg sem forgatja az önindítót. Ha betolom, utána indul...
A kerítés előkészítése sokkal nagyobb meló, mint amire gondoltam, qrva lassan megy. Holnaptól szabin vagyok, hogy csütörtökig be tudjam fejezni a csiszolást.
Szerdán ráadásul szájsebészet: van egy foggyökér cisztám.
Papucsos DVD-jét bent hagytam a munkahelyen, de majd beugrom érte.
Megnézem, hátha itt Érden van a Lidiben.
Hát ezt eddig én is így csináltam.
Nem így ismerlek én téged.
Valami olyasmit vártam, hogy kicsit megnedvesíted, majd W5 folteltávolítóval először picit bekened utána 40 fokon kímélő programon mosod, aztán száradás után vmi speckó színmegőrző-nedvesség-szennyeződéstaszító szerrel befújod.
Légyszíves adj nekem tanácsot, hogy lehet a leghatékonyabban kitisztítani a motoros kabátomat, illetve te hogyan csinálod.
Ez a nyomás kérdés viszont érdekes, mert ezeket az értékeket még a dunloppal "tapasztaltam". A Brigi profilja hegyesebb, lehet hogy még jobb lenne ha alacsonyabb nyomáson használnám?
Bár annyira vészesen nem volt retkes talán, de mostmár nem lehet elindulni vele annyira szaros .
A túra összességében viszont nagyon jó volt. Kicsit komolyabb esőfelszerrel vígan jöttem volna haza.
Vagy olyan helyen méred, ahol szar az óra.
Egyszer ment le 2-ig az első gumim, mikor felfújtam ég és föld volt a különbség.