Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Parabellumnak igaza van de csak részben!A szitalas nagy részét ugyanis az út okozza!Bár egyenesnek tűnik,a kereszt irányú alig látható bordák rázzák be az elejét! Legalább is szerintem!
Az Mz-nek meg úgy volt szar az eleje- ahogy volt!Többször végig mentem rajta-villa persely csere-kerék centír stb. mindig szitalt...
mikor csinálja a gép? Én eddig se a gyári dunloppal, se az új heidenauval nem tapasztaltam...

Anno az mz csinált ilyet, akkor meglepő módon a hátsó gumival volt a gond, annak a rezonanciája rázta be a kormányt...
Az eddigi ismereteim+infók alapján ez a szitálás valami gyári stiklije lehet a gépnek.Első gumi cseréje után egy időre megszűnt.Vagy legalábbis nagy mértékben csökkent a szitálás.Most már megint csinálja.Pöppet zavaró és veszélyes is.
Jópofa kis járgány, majd nem olyan mintha motorozna az ember

http://youtu.be/e7mWXc4IV2o
tegnap Zongorista kicsit megjáratta gusztikát, ami rá is fért, régen volt beindítva
sőt...még napraforgót is hoztak nekem...
imádom őket
na, ez egy jó tanács
tudsz élni
zöldülök az irígységtől...
ja...és király a pólód
majd írjatok a találkozókról, Zongorista biztos, hogy nagyon szívesen menne
ára: ezerötszá'
jaja, húzom majd Zongorista fülét, biztos, hogy élvezni fogja
addig lesz apás szülés, amíg szegény rosszul nem lesz
mondtam neki, hogy nem muszáj bent lennie, ha úgy érzi, menjen ki nyugodtan
ez is egy lehetőség
Gratula

Utak milyenek voltak? Én 3 éve jártam kint, de akkor még autóval is gáz volt ...
Hiába,Kelebulan olyan kulákság van,hogy meg a csettegő is Kawasaki!
Kösz Bau-ezért még kapni fogsz!
De ki a fater mellett az a zöld pólós vigyorgó idétlen alak!?Ja hogy papucsban van!?Akkor már ismerős!
profi a csettegő!

Ja és ne engedd el a kormányt!
Az előző tulaj ripityára törte,az első telót hegesztették de most elengedte (mérd meg a guminyomást, ha jó lehet hogy centiroztatni kéne a kereket.)
Háj!

Túl nagy a nyomás az első kerekemben, vagy miért szitál be az eleje, ha elengedem a kormányt?
Ezt a képet papucsos barátom kérésére és fisi barátom legnagyobb örömére rakom fel :D
Sziasztok TKB!
Ma értem haza Erdélyből, ennyi előjáték után sikerült végre a csúcsra is feljutni az Er-5-el. 3280 km és a Kawa hibátlanul dolgozott, ezért szeretem ezt a motort.Fisi és Imi kösz a segítséget szállás ügyben.
No én meg haza értem a kelebiai kirándulásból-ahol is meglátogattam Bau,és Papucsos tesóimat!
Ezúton szeretném megköszönni a fejedelmi ellátást papucsos cimbinek-Baunak meg a tökéletes idegenvezetést!
Lütyöék legközelebb majd jönnek-üzenik!De majd előbb gyertek Ti!
Mondjuk augusztus elején lesz a szakmári motoros tali-ami ingyenes gyertek le!
Meg persze aki szeretne!
Arról itt nem lehet szó-hogy egy soron készül a Givi meg a Z-tech? Csak egyikre ilyen-a másikra olyan emblémát raknak!?
Bár tudom olaszok nagy műanyag mágusok-de nem lehetséges?!
Na persze mühold rakéta stb... mer a nagy testvér átadta a technologiát amit meg nem azt ellopják(kémkednek ám gazdagon)Nézd meg a kinai autógyártást, nem is foglalkoznak olyannal hogy szabadalom egy az egybe lemásolják pl a mercit(azt hiszem a Ghilinek valamelyik tipusa.)Gyártatni tényleg rengetegen gyártatnak főleg elektronikai alkatrészeket, szar is mindegyik.Egy mai autó elmegy 300 000km ez elektronika meg jó ha 50-et.Mondom ezt úgy hogy 6-éves autóm van de ha tudnék egy új 2000-es évjáratú bármit újjonan simán odaadnám érte.(kb 2000 óta nyomják tele elektronikával az autókat)Azóta a merci is szar pedig prémium márka és előtte nem lehetett agyonvágni.A motor meg ugyanaz.A kawasakit tavajig csak japánban gyártották ,azt hiszem az idén már máshol is (kina?)Kiváncsi leszek a mostaniak megbizhatóságára!
Jaja Kínai űrhajó,műhold,atom bizbasz,miazmás.A digók ettől pont fényévnyire járnak.És persze,hogy gyártják a tömeg szart ha a világ azt veszi és nem a minőséget.
Amúgy sztem ami nem kínai az hamisítvány.A márkás" eredeti"cuccok is ott készülnek jórészt.