Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még jó,hogy most dicsért meg Máganyó-hogy mindig lehet számítani rád!
Te Zimi!
Azt a rittyedt léceket pont most kell csiszolnod!? Majd kész lesz máskor!Vasárnap pihenni kell!
Jó motorozást srácok!
Ma bele sem tudtam fogni a keritésbe a rossz idő, meg egyéb elfoglaltság miatt.

Legalább nem lassítom a csapatot.
Elől 2,25; hátul 2,6-ra szoktam állítani.

Elől a 2,25 nagyon jó, a hátuljával már egy kicsit lehet játszani.

Nehezebb móka olyan kutat találni, ahol jól mér a nyomásmérő.
Rád mindig lehet számítani Zimedli, köszi
Üdv!

Nektek mekkora a nyomás az első és hátsó gumiban?
Két személlyel is ennyivel használjátok?
Szia!

Ha Er-5 - ről van szó, és szerzel egy ilyet:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
(ez csak a kar rész), akkor tudok hozzá adni egy ilyet:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

A kar motortípus függő, de a platni az csak kar függő. Úgyhogy ha a motor nem Er-5, de a hozzávaló kart megszerzed (ugyanezen az oldalon kitudod nézni, de segítek ha kell), akkor a platni jó rá. Oh, és az ára 5000 Ft. Természetesen használt.

Erre a platnira Monolock csatlakozású dobozokat tudsz rögzíteni.
Sziasztok!

Kérlek segítsetek nekem! Hátsó doboztartó konzolt keresek apám motorjára használtan. Ha valakinek van eladó, kérem írjon! Email címem a nevemre kattintva.
Tippek és fényképek is érdekelnek, mert le is tudjuk gyártatni, csak jó lenne látni, hogy milyen megoldások vannak.

Köszi: Balázs
Papucsos féle DVD-ből nálam van egy példány.
Majd küldöm tovább...
Sziasztok TKB! Emlékeztek még rám? "A régi szép emlékek" Azzal csesztetnélek Titeket, hogy akinek van a diszeli taliról fotója vagy videója (pl. Szücsi), kérlek írjátok meg e-mailben: magikatanyaja@t-email.hu a címeteket, küldenék mindenkinek postán cd-t vagy dvd-t, hogy másoljátok rá és utána visszaküldjétek nekem. Így egy helyen össze lenne gyűjtve a sok jó emlék és ha bárkinek kell belőle másolat, csesztethettek érte engem viszont... Köszike!
Zongoristával beszéltem, mi az M5bevezetőjén a Mekinél találkozunk, mely a Nagybani piacnál található. Jó az neked?
szerintem addigra kiderül, hogy Zimi jön-e és ott eldöntjük az útvonalat.
löktem mailt is, beszélhetünk telón is
Nem a 100-at hasonlítottam a 25-höz, hanem a 125-öt a 150-hez, és az 500-at a 600-hoz.
És csak arra akartam rávilágítani, hogy kicsinél lehet hogy a kicsi is sokat számít annak ellenére hogy elsőre kicsinek tűnik.
Naaa-azért 100 köbcentit ne hasonlíts 25-höz,nagyon nem ugyanaz!
Ezen töröm a fejem Én is, de ha abból a szemszögből gondolok bele, hogy az a 25ccm a jelenlegi lökettérfogat 20%-a akkor tényleg jelentős lehet a változás.
Olyan, mintha a Kawa 600as hengert kapna.

Viszont sztem mindenképp kéne rá nagyobb Karbi is, hogy fordulaton is tudjon elég anyagot adni, különben tényleg csak alacsony fordulaton lesz érezhető a változás. Gondolom erre érthette a fazon, hogy nyomatékosabb lesz.
Hát abból a plusz 25 köbcentiből nem tudom mekkora nagy nyomaték többletet tudsz kihozni?!
Lehet, hogy marad egy ideig ez a gép. A házra kell a pénz.
A hengerszettről az infót olyan ember adta, aki ezzel a típussal foglalkozott, hozott be külföldről bontásra stb.
Tavaly vettem tőle kuplung kosarat lamellákkal, ez van bent most a mociban.
Szóval ő mondta, hogy simán lehet cserélni úgy, hogy a hengerfej marad. Lehet nyerni vele egy kis nyomatékot.
A többi infót várom tőle, állítólag talált valakinél megmaradt vadi új hengerszettet.
Valahol utána kéne nézni ezeknek a gyári leírásokban, hogy nehogy luftra fuss vele. Akinek van 150-es hengere, neki honnan van?
Általánosságban az a tapasztalat, hogy a tuning drágább, mintha lecserélnéd nagyobbra a motorodat, persze nem biztos hogy ez a 125-nél is így van.
Meg amivel eddig nem számoltam: Ha az asszony megbékélt ezzel a motorral, akkor ebből kell kihozni mindent!
A GN 125-höz gyárottak 150-es, a GN 250-hez 300-as hengerszettet. A hengerfej marad, legalábbi nekem ezt mondták.
A karbi Keihin, pillnagószelepen át lélegzik a henger, biztos, hogy nem lesz elég?
OK. Holnap telefonon egyeztetünk. Alszik a titkárnőm, nekem ez a gépelés 1cseppet nehezen megy bár 10 ujjal csinálom!
Ja elbasztam... az quad blokk.
És akkor még a hengerfejet nem is írtad. Plusz kell egy nagyobb karburátor, hogy lélegezni is tudjon a nagyobb henger.
Szóval legyen inkább 50-60 ezer, ha nem kínait raksz rá.
Az pedig akárhogy nézzük egy kawának 3-4 havi, vagy kezdőrészlete.

Egyébként az apróhirdetések között láttam itt az oldalon 250-es 2 hengeres kínai blokkot dupla karbival 20.000-ért. Sztem pont belemenne a tiedbe azon előbb kezdenék gondolkodni...
Győrben is esik.Pocsék egy őszünk van.
Esik ez a rohadék eső, semmit nem tudok csinálni odakint.
Szombaton este fog kiderülni, mire haladtam.
Egy akármilyen motorhoz (robogó és kisebb köbcentisek) való hengerszett (henger, dugó, gyűrűk, dugattyúcsapszeg, tömítéskészlet) kb. 30-35 ezer Ft.
Azt mondod, hagyjam a fenébe?
Én az M0 környékén csatlakoznék.

Hogy tervezzük az útvonalat? Budapest-M0-5-Kecskemét?

Ha Zimi nem tud jönni (ne legyen így), akkor 51?
De sokat ne költs arra a +25ccm-re, inkább tedd félre a Kawára!