Még jó,hogy most dicsért meg Máganyó-hogy mindig lehet számítani rád!
Te Zimi!
Azt a rittyedt léceket pont most kell csiszolnod!? Majd kész lesz máskor!Vasárnap pihenni kell!
A kar motortípus függő, de a platni az csak kar függő. Úgyhogy ha a motor nem Er-5, de a hozzávaló kart megszerzed (ugyanezen az oldalon kitudod nézni, de segítek ha kell), akkor a platni jó rá. Oh, és az ára 5000 Ft. Természetesen használt.
Erre a platnira Monolock csatlakozású dobozokat tudsz rögzíteni.
Kérlek segítsetek nekem! Hátsó doboztartó konzolt keresek apám motorjára használtan. Ha valakinek van eladó, kérem írjon! Email címem a nevemre kattintva.
Tippek és fényképek is érdekelnek, mert le is tudjuk gyártatni, csak jó lenne látni, hogy milyen megoldások vannak.
Sziasztok TKB! Emlékeztek még rám? "A régi szép emlékek" Azzal csesztetnélek Titeket, hogy akinek van a diszeli taliról fotója vagy videója (pl. Szücsi), kérlek írjátok meg e-mailben: magikatanyaja@t-email.hu a címeteket, küldenék mindenkinek postán cd-t vagy dvd-t, hogy másoljátok rá és utána visszaküldjétek nekem. Így egy helyen össze lenne gyűjtve a sok jó emlék és ha bárkinek kell belőle másolat, csesztethettek érte engem viszont... Köszike!
Zongoristával beszéltem, mi az M5bevezetőjén a Mekinél találkozunk, mely a Nagybani piacnál található. Jó az neked?
szerintem addigra kiderül, hogy Zimi jön-e és ott eldöntjük az útvonalat.
löktem mailt is, beszélhetünk telón is
Nem a 100-at hasonlítottam a 25-höz, hanem a 125-öt a 150-hez, és az 500-at a 600-hoz.
És csak arra akartam rávilágítani, hogy kicsinél lehet hogy a kicsi is sokat számít annak ellenére hogy elsőre kicsinek tűnik.
Ezen töröm a fejem Én is, de ha abból a szemszögből gondolok bele, hogy az a 25ccm a jelenlegi lökettérfogat 20%-a akkor tényleg jelentős lehet a változás.
Olyan, mintha a Kawa 600as hengert kapna.
Viszont sztem mindenképp kéne rá nagyobb Karbi is, hogy fordulaton is tudjon elég anyagot adni, különben tényleg csak alacsony fordulaton lesz érezhető a változás. Gondolom erre érthette a fazon, hogy nyomatékosabb lesz.
Lehet, hogy marad egy ideig ez a gép. A házra kell a pénz.
A hengerszettről az infót olyan ember adta, aki ezzel a típussal foglalkozott, hozott be külföldről bontásra stb.
Tavaly vettem tőle kuplung kosarat lamellákkal, ez van bent most a mociban.
Szóval ő mondta, hogy simán lehet cserélni úgy, hogy a hengerfej marad. Lehet nyerni vele egy kis nyomatékot.
A többi infót várom tőle, állítólag talált valakinél megmaradt vadi új hengerszettet.
Valahol utána kéne nézni ezeknek a gyári leírásokban, hogy nehogy luftra fuss vele. Akinek van 150-es hengere, neki honnan van?
Általánosságban az a tapasztalat, hogy a tuning drágább, mintha lecserélnéd nagyobbra a motorodat, persze nem biztos hogy ez a 125-nél is így van.
Meg amivel eddig nem számoltam: Ha az asszony megbékélt ezzel a motorral, akkor ebből kell kihozni mindent!
A GN 125-höz gyárottak 150-es, a GN 250-hez 300-as hengerszettet. A hengerfej marad, legalábbi nekem ezt mondták.
A karbi Keihin, pillnagószelepen át lélegzik a henger, biztos, hogy nem lesz elég?
És akkor még a hengerfejet nem is írtad. Plusz kell egy nagyobb karburátor, hogy lélegezni is tudjon a nagyobb henger.
Szóval legyen inkább 50-60 ezer, ha nem kínait raksz rá.
Az pedig akárhogy nézzük egy kawának 3-4 havi, vagy kezdőrészlete.
Egyébként az apróhirdetések között láttam itt az oldalon 250-es 2 hengeres kínai blokkot dupla karbival 20.000-ért. Sztem pont belemenne a tiedbe azon előbb kezdenék gondolkodni...
Egy akármilyen motorhoz (robogó és kisebb köbcentisek) való hengerszett (henger, dugó, gyűrűk, dugattyúcsapszeg, tömítéskészlet) kb. 30-35 ezer Ft.
Azt mondod, hagyjam a fenébe?
Te Zimi!
Azt a rittyedt léceket pont most kell csiszolnod!? Majd kész lesz máskor!Vasárnap pihenni kell!