Ebbe nincs mit belegondolni a videón lévő GPZ 90 km/h-nál 10000-et forog 2.-ba, míg az ER valamivel 100km/h fölött váltja csak el 2. sebességből, és hallásra nem volt még 10000 fölött a fordulat.
Nem azt mondtam, hogy a GPZ-nek gyárilag rövidebb az áttétele, de a videón lévőe biztosan az!
Több embert hallottam már, hogy a jobb rugalmasság érdekében lecserélik az első lánckereket 1 foggal kissebbre ezzel rövidítve az áttételt. Itt is erről lehet szó. Ha jól emlékszem Parabellum motorja is így van lerövidítve.
Szerintem meg éppen hogy nem-a Gpz épp hogy többet megy 1-ben mint az Er!Gondolj csak bele,10lóval erősebb-miért lenne egy nagyobb nyomatékú-erősebb motornak rövidebb az áttétele?
A másik fórumon bélasáskának volt ilyen gépe-és ha jól emlékszem valami 80-90-et mondott egyesben végre a Gpz-nek. Az Er-nek meg70-körül van a vége egyesben-anno kipróbáltam...
A GPZ-nek rövidebb az áttétele. 80-90 környékén már 3.-at kell váltania, míg az ER-5 még 2-ban van. Sztem ezért van, hogy 100-ig ugyanannyi volt a gyorsulása a 2 motornak.
De az Er- 5 se marad le nagyon mögötte- mintha a 150- et pár másodperccel később érné el- ha jól látom 2s?
NA igen a GPZ a hosszabb áttételeivel- meg a plusz 10 lóval ugye...
itt vagyok skacok. csakcnem hiányoztam? élni még élek csak nagyon lefoglat , a sok mese kitalálása a papucsossal :D amugy itt vagyun 1 romániai putritelepen :D de görög o jobban hangzik azért irtuk azt xd
Hogy nézel ki?