Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg azért a 170-valljuk be már sok az Er5-nek két személlyel csomaggal kb. 160a vége. Nagyobb motornak meg a futóműve ott is stabil. Ettől függetlenül nem mondanék kezdőt egy olyan motorra ami jobban-vagy úgy gyorsul 100-ra mint egy PORSCHE!
Na jó-persze elfogadnam a Zrx1200-at mert én azért szeretnék unalmas autópályás szakaszon néha 180-200-al is menni-de ott meg a fogyasztás magas.Minden esetre nagy feeling volt hogy120-nál a Zrx csak 3000-et forgott:)
Teljesen egyetértek!
csúcs!
a számom nem változott , azon elérsz, a Tesco parkolót pedig megtalálom, jártam már arra fele párszor
addig is ha nem jelentkeznék Mindenkinek szép motorozós hétvégét!
Sok helyen olvasható ez a tanuló(bevezető)motor hablaty.Meg azt is sok arc beírta,hogy kinötte a mocit ezért váltott.Kérdem én mit nőtt ki?
Lassú neki a 170?Kevés a gyorsulás?Jön a duma,hogy hosszú túrán,felpakolva meg autópálya.Na kérem ez mind ócska duma.Mert ugye attól,hogy túrázunk még nem emelik a sebességhatárt két kiló fölé.A 130-at meg bármeddig-bárhol.Mindig utassal túrázok jórészt erősen felpakolva de még sosem vesztem el a motor miatt.
Ha valakinek nem túl nagy az egója annak pont jó.
Hát-ez a bevezető motor dolog nekem sose tetszett! Akkor pl. egy 800-as csopper is az?!Az is csak 50ló-de pl. Egy 1400-1600-as Harley se túl sokkal több! Akkor azok is azok!?

Vigyázz Zimi-még lehet rózsaszín a pólód- Szimszonuki felirattal!
nagyarcú kawakakis!
Végtelen történet 2.-ik felvonás..
Jó, rendben! 20-as számod nem változott azóta?

Akkor találkozhatunk a székesfehérvári Tesco parkolójában. Én Seregélyes felől a 62-es főúton érek be Székesfehérvárra és csak mennem kell egyenesen, követve az útat a várpalotai út (66-os) felé. Te beérsz a Budai úton (7-esen) és jobbra fordulsz a lámpás kereszteződésben, és te is arra veszed az irányt. A Tescot meg fogod látni jobb oldalon.
Úgy gondolom, hogy Solton tankolok, az kb. 15 perc, ha reggel 5-kor indulok, szerintem fél 8 körül leszek Székesfehérváron.
Gs 500- at felejtsd el vérgyenge motor....
Pakolhatóság:alaphelyzetben egy pár kesztyű az ülés alatt.Minden további igény táskát,tartót,doboz szettet,miazmást kér.Amúgy tudom ajánlani az ER-5-öt.Elmegy az örökkévalóságig meg még egy napig azután is.Fenntartási költsége minimális.Olaj,gumi,kopó alkatrészek.
Szervízigénye az meg nincs neki.
sirály! én egyenesen kiborulok az ilyentől...
tegnap 18 óra körül nálunk a Pesti úton volt egy akkora baleset, mint állat, elütöttek egy buszsávban közlekedő motorost (?)
részleteket nem tudok...de az egyik ismerősöm látta...
egy srác és egy csaj ültek a motoron, ami ripityára törött, bukón kívül semmilyen védőruha nem volt rajtuk...
állati szar volt hallani
ne hagyd magad Zimi!
Hááát igen, "sajnos" én is azt olvastam mindkét motorról (meg a Suzuki GS500-ról is...), hogy jó bevezető motorok, kis fenntartási költséggel, alacsony fogyasztással és hogy mindannyian megbízhatóak...
Jelentős különbség (a kardánon kívül) nincs is köztük?
Az a baj, hogy mivel a Hondák már régen kifutottak, 40.000 Km alatt nem nagyon találni belőlük, míg ugyanazon az áron ( esetleg kicsit többért) jóval fiatalabb - akár 10.000 Km alatti Suzukikat és Kawákat is ki lehet fogni...
KZ cimboram NTV tulaj ő nagyon szereti!
Keveset is fogyaszt és jól is megy. Az meg hülyeség hogy nagy embereknek kényelmetlen-mivel nagyobb váza van mint a Kawanak. Próbálj ki egyet mindkettőből és utána dönts!
Az Ntv kardános V2-es gép olyan 50-60ló közt évjárattól függően-masszív vázzal-elől hátul tárcsa fékkel-bár nem egy feltűnő szép motor de strapabíró.
Er5 láncos sor 2-es gép, 50 lóval. Elől tárcsa-hátul dob fékkel. Könnyebb vaz-de szép motor! Ő is nagyon megbízható gép!
oksa, csak vicceltem
egyenlőre úgy néz ki, hogy szombat reggel csatlakoznék hozzád, mert a péntek esti lejutásra egyenlőre nem látok sok esélyt.
jövő hét elején nem leszek net közelben, így legközelebb csak csütörtökön tudok fórumot nézni (illetve még a héten) vagy telefonon leszek elérhető
Hello!
Mostanában gondolkodom 5-600-as túramotor vásárlásán, ebben szeretném segítségeteket kérni!
Igazság szerint nekem a Honda ntv 650 ( a deauville előtti sorozat) tetszik legjobban, de azok a mocik már öregek, és állítólag magasabb embereknek (én 188cm) kényelmetlen. Ezért szemezgetek az ER-5-tel...
Ez a gép jó lenne a magasságomhoz, kényelmes hosszabb távon is? Jól pakolható? Mire kellene odafigyelni a vásárlásánál? Mindenféle segítséget, hozzászólást szívesen veszek!
Előre is köszönöm!
Levente
Ezt minden japán csecsemő tudja!
De amúgy ez tényleg így van!
Az ugyan nem!
Mivel áluminium-azt a szlovák visszamaradt alu leveses fazekakból öntötte a Pável!
na meg az enyém is. Lehet, hogy Kawa által gyártott hengerek vannak a jawamon is!
Az enyém is igazi japán vas, még a vázon is rajta van.
Persze, felébredsz és bilibe lóg a kezed. Ezt mikor álmodtad?
Igy van.Most néztem meg a mocin a gyártási helyet(asaki japán)Ez még japán vas. Habár a kawasaki is akar tajvanon gyártatni,(na olyan nem is kell) Nézd meg a hondát (ami etalon)hány országban gyártják.A transalp a minőség csúcsa volt amig japánban gyártották (2000 valahányig)aztán elvitték először az olaszokhoz most meg a spanyolok gyártják ha jól emlékszem de azt a minőséget a mai napig nem tudják szavatrolni