Nem akarom nagyon elkeseriteni a srácot,de 9000km valószerütlen.Ha valaki vesz 1200000-ért egy új motort(kb annyi volt az új ára)az nemcsak nézegetni akarja.Én egy hete vettem a mostanit de majdnem mentem már 1000km-ert.(Fisi oda-vassza,Dobogókő,meg csak úgy)Jó hogy én sem fogok mindig ennyi idő alatt ennyit menni de ez az újdonság varázsa. Karbiszinkron nekem 30000km-nél volt(az előző tulaj nem állitatta mert nem volt semmi baja)karbipucolás meg soha.A lánc,lánckerekek,fékpofák még gyáriak voltak!
Hat évre kévéske az a 6000km bár ha csak porfogónak tartotta az előző tulaj akkor akár..Karbiszinkron meg ennyi km-nél ?Minek?Ca 24000-nél ajánlja a gépkönyv.Az én lovam nem megy 180 fölé.Addíg is elég nehezen.Lehet a 7-8kg többlet harci súly?
Hogy mi a titok, szerencsésen vásárolt motor :)
Van benne 9000km 6 évesen, tavaly belőtt karbi szinkron, és nagy karbi pucolás.
Jah és a lényeg ERŐSS JOBB CSUKLÓ, hogy rendesen húzni tudjam a gázt :)
Egyébként nem volt szakadék, kicsi leejtőn lendítettem meg, de utána sík úton is tartotta. (meg is simogattam, hogy büszke vagyok rá :) )
Mondjuk segítségemre volt a plexi is, jó az a szélvédelem, még ha minimális is.
Félúton? Ha Pest felé megyek, esetleg, de én Dunaföldvár felé fogok menni!
Egyébként annyira nem újkeletű a probléma, csak nem volt ennyire vészes, hogy leállt. Egy kicsit szarabbul pörgött fel jól bemelegedve, de ennyi.
Azóta egy dologhoz nyúltam csak: az előgyújtás szabályzóhoz, ami a karbi bal oldalán egy fekete kütyü, amit két csavarral lehet állítgatni. Amikor hazahoztam Pestről, 80-nál nem ment többet, lehörgött, de amikor megálltam, volt alapjárat. Most megy mint a fene 90-el is(!) , de az alapjárat elment.
Megjegyzem csak melegen. Itt a városban nem volt vészes a pár km alatt.
NA mindegy, még kísérletezek!
Indulj el nyugodtam!
Én pont félúton vagyok. Megjavítjuk oszt mehet tovább.
Japó szerkezet az is, nem fog cserben hagyni. Az is lehet, hogy csak silányabb minőségű bengát tankoltál. Én nem a karbi tekergetéssel kezdeném, ha előtte egy nappal még jó volt.
Er5 végsebesség 175- 180 km/h- de persze nem vitatom, hogy amint alant írtam erős hátszél- esetleg nem lehet látni, de hosszan lejtő út hatására kissé meglendül a mutató..
Majd bady84 elárulja a titkot!
Ehe- mellik szakadékban mentél 190- el? Mert ahhoz elég mély kellett..
Én anno Tshybe barátoméval mentem óra szerint 194- et nagyon (!) erős hátszéllel- a tankra bekuporodva- de átlag ahogy néztem nem megy az enyém 175- 180- nál jobban... Óra szerint- vagy az én órám szar meg a motorom is..
Tücsök kolónia= szétesett a dobod- lehet választani a Mastek, Handó, Ixil, Finster- gyári, stb. márkák közül újat...
Nem, most komolyan: előgyújtás, levegő, vagy valami gáz van.
Ma mentem 40 km-t egyhuzamban és elég meleg volt.
Lassítani kellett lefordulni és leállt a motor. Az alapjárat elment, nem akarta a fordulatot felvenni. A gyertyám kormos. Most viszon, ha beindítom, teljesen egészséges hangja és alapjárata van, csak melegen nem volt. Szóval?
Konzultáltam a motorszerelő öcsémmel: több tippje is volt.
A levegő állító csavar gyárilag be van öntve valami gumiszerű anyaggal. Azon kell elkezdenem bűvészkedni. Meg az előgyújtás szabályzón állítottam.
Van még 3 hetem belőni a motort. Ha nem sikerül, akkor mindent egy lapra teszek fel: vagy elvisz Diszelbe, vagy félúton értem kell jönni. Ki vállalja?
Tegnap sikeresen megjártam Budapest-Eger túrát.
A 3as út nem nevezhető motoros barátnap, erősen figyelni kellett a gödrökre (bár ez szinte minden útra igaz)
Sikerült lemérni mi a kicsike vége 190km\h :) büszke voltam rá. Bár ehhez a sebesség eléréshez hozzá járult a túraplexi, így nem tépett annyira a szél :)
Viszont most valami ciripel a kipuffba, lehet bele költözött egy tücsök kolónia :)
Vagy ennyire lefoglal a motorozás?
Nem baj bady - Diszelben tali !
JA Mágika anyó tett felénk egy kedves Gesztust- és a szállást kedvezményes áron 1000 ft/ kopf szolgáltatja a bandának idén!
Nagyon szépen köszönjük!
Van benne 9000km 6 évesen, tavaly belőtt karbi szinkron, és nagy karbi pucolás.
Jah és a lényeg ERŐSS JOBB CSUKLÓ, hogy rendesen húzni tudjam a gázt :)
Egyébként nem volt szakadék, kicsi leejtőn lendítettem meg, de utána sík úton is tartotta. (meg is simogattam, hogy büszke vagyok rá :) )
Mondjuk segítségemre volt a plexi is, jó az a szélvédelem, még ha minimális is.
Egyébként annyira nem újkeletű a probléma, csak nem volt ennyire vészes, hogy leállt. Egy kicsit szarabbul pörgött fel jól bemelegedve, de ennyi.
Azóta egy dologhoz nyúltam csak: az előgyújtás szabályzóhoz, ami a karbi bal oldalán egy fekete kütyü, amit két csavarral lehet állítgatni. Amikor hazahoztam Pestről, 80-nál nem ment többet, lehörgött, de amikor megálltam, volt alapjárat. Most megy mint a fene 90-el is(!) , de az alapjárat elment.
Megjegyzem csak melegen. Itt a városban nem volt vészes a pár km alatt.
NA mindegy, még kísérletezek!
Én pont félúton vagyok. Megjavítjuk oszt mehet tovább.
Japó szerkezet az is, nem fog cserben hagyni. Az is lehet, hogy csak silányabb minőségű bengát tankoltál. Én nem a karbi tekergetéssel kezdeném, ha előtte egy nappal még jó volt.
Majd bady84 elárulja a titkot!
Én anno Tshybe barátoméval mentem óra szerint 194- et nagyon (!) erős hátszéllel- a tankra bekuporodva- de átlag ahogy néztem nem megy az enyém 175- 180- nál jobban... Óra szerint- vagy az én órám szar meg a motorom is..
Tücsök kolónia= szétesett a dobod- lehet választani a Mastek, Handó, Ixil, Finster- gyári, stb. márkák közül újat...
Nem, most komolyan: előgyújtás, levegő, vagy valami gáz van.
Ma mentem 40 km-t egyhuzamban és elég meleg volt.
Lassítani kellett lefordulni és leállt a motor. Az alapjárat elment, nem akarta a fordulatot felvenni. A gyertyám kormos. Most viszon, ha beindítom, teljesen egészséges hangja és alapjárata van, csak melegen nem volt. Szóval?
Konzultáltam a motorszerelő öcsémmel: több tippje is volt.
A levegő állító csavar gyárilag be van öntve valami gumiszerű anyaggal. Azon kell elkezdenem bűvészkedni. Meg az előgyújtás szabályzón állítottam.
Van még 3 hetem belőni a motort. Ha nem sikerül, akkor mindent egy lapra teszek fel: vagy elvisz Diszelbe, vagy félúton értem kell jönni. Ki vállalja?
A 3as út nem nevezhető motoros barátnap, erősen figyelni kellett a gödrökre (bár ez szinte minden útra igaz)
Sikerült lemérni mi a kicsike vége 190km\h :) büszke voltam rá. Bár ehhez a sebesség eléréshez hozzá járult a túraplexi, így nem tépett annyira a szél :)
Viszont most valami ciripel a kipuffba, lehet bele költözött egy tücsök kolónia :)
Ha igen akkor mit parázol 75-80-al semmi baja nem lehet
Akkor nem parázna az tuti.