Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek! Mivel már több mint két hete nem csináltam semmit a motoromon,úgy gondoltam készítek egy kipuf dobot a hasa alá. Ha készen lesz, teszek fel képeket. Érdekel valakit?
Ha jól számolom, 700 ezer Ft feletti összegben van, de szép!
nem semmi pénzekről beszélsz.
Gratula!Tényleg profin megcsináltad.Az meg,hogy nincs értelme az nem igaz.Lehet,hogy nem gazdaságos játék de biztos sok örömet és gondolkozást okozott.Ilyen valsz.csak neked van egyedül.
Egyébként rájöttem ,nem érdemes ekkora átalakítást végezni több okból sem ! A motor 1300 euro a GPZ 500 euro, Amit még ráköltöttem : HF tömítés 2x12000 Hüvelyezés.20000 Fjr dugók:71000 Féktárcsák előre 46000 , Vízhőfokmérő óra 6500. Bridgeston battlax bt 45 gumik első hátsó:46000 Az utóbbiak forintban értendők! A motor 2003-as, a km óra 62 ezernél van, szerintetek mennyiért tudnám eladni? Ez csak költői kérdés volt! Valószínű találkozunk Diszelben, ott szívesen válaszolok minden kérdésre.Ja,nem kis élmeny összemérni egy másik ER5-össel
Szevasz Gábor ! Mindkettőtöknek igaza van! Az eleje GPZ, a kerékagy féktárcsa illesztésnél 3-3 millimétert le kellett esztergálni, mert az er5 kormánykiflik annyival keskenyebbek. A hátulja er5 ,csak egy csúszót kellet a villára hegeszteni . A hátsó főfékhengert egy konzollal a lábtartó alu vázára fogattam .
Belső feléről szív. Szóval belülről kifelé megy át rajta a levegő.

Huzalokat hasonló módon, mint ahogy Zimi barátunk írta régebben. Mi kiszedtük teljesen és függőlegesen lógatva öntöttünk bele egy kis olajat. Átmozgattuk aztán megint, de nagyon finom olaj kell, hogy könnyen bejusson.
A huzalokat végül is mivel-milyen módszerrel sikerült megkenni;?

Más-

Találós kérdés:az Er5 a légszűrő külső avagy belső feléről szív!? Nos?
Üdv!

Nah megvolt a kis Kawán a nagyszervíz! :) Légszűrő, gyertyák, hűtővíz, fékfolyadék, szelephézag, karbiszonkron, meg át lett nézve és kenve minden bowden.

Jah és szereztem occsón egy Puig plexit is újat (6000péééz) (pedig nem akartam rá tenni)

Közeleg Diszel

pacsi
Charex
Tudom, én is!

De azért !
A tank idénre kapjon egy matricát, indexet kapsz a nagyvas.hu-n, plexiből puig univerzális a legolcsóbb, és használható, váltókar visszaegyenesíthető (ügyes mester megoldja, vagy ha nem, akkor nekem van egy alig görbültem, az javítható).
A kormányprobléma már ránézést igényel. A hibalistából ítélve nem estél akkorát, hogy bármi szerkezeti baja legyen, maximum a kormány görbülhetett el. Bontott, vagy MZ kormánnyal lehet orvosolni.
Elég dióhéjasra sikerült, de remélem segítettem.
Ha elakadsz szólj, és segítek összerakni.

Fel a fejjel, ez a gép sokmindent túlél, és motoros sincs esés nélkül!

Mostmár tudod miért nyafogott mindenki, hogy vegyél rendes felszerelést.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, valóban ez volt a probléma.
Egy baromi nagy kő esett le a szívemről.
Hiába. A kezdő majd megtanulja!
Igen álló motornál dőlt fel.
Pár percnyi járatás után elalszik.Az olajszivattyú kidolgozza a felkapott levegőt és béke lesz.Kétszer jártam így.Először szerviz:otthagyni másnapig+5000HUF számla nélkül.Másodszor már a fenn írt eljárás segített.Kérdés:Járó motornál dőlt el?Mert gondolom álló motor nem kapja fel a levegőt.
hat nekem egyszer balra borult el, es hasonloan nem akart elaludni se az olajnyomas jelzo, se a vizhofok visszajelzo. aztan hagytam allni egy fel orat, kozben megbirizgaltam a vezetekeket kezzel, es utana minden jo volt. csak azt nem tudom hogy a feloras allas, vagy a vezetekek birizgalasa tett jot neki.
az a baj a gpz500 hatuljaval, hogy az kozponti rugostagot tartalmaz, ergo a villan valoszinuleg nincs kialakitva rogzitesi pont az er5 rugostagjainak, szerintem a hatso villa er5-e es valamilyen modon rakerult egy rogzites a feknyeregnek. eleje siman johet gpzbolm, de kivancsi vagyok tenyleg, hogy mibol es hogyan szuletett, szoval turelmessen varom a tulaj valaszat.
Sziasztok!
Van nekem egy nagy problémám. Eldőlt a motorom, eltörött a jobb első index égővel együtt. Ez a kisebbik. A nagyobbik, hogy azóta ha beindítom a kicsikét, nem alszik el az olajnyomás visszajelző meg a víz visszajelző. Kimértem minden vezetéket, szétszedtem miszlikre, leengedtem az olajat és visszatöltöttem(légbuborék), kicseréltem a kiégett égőket, a biztosítékok jók. Valakinek van ötlete?
Előre is köszi!
Tudod h csak viccelek.
Esetleg budapesti szervíz ajánlat?
:(( Perec volt reggelire :(( Budapest-Gellért tér. Sérülés: rajtam semmi, motor tank (egy pici horpadás, de fémig lement), bal index, plexi, lehet hogy váltókar, és ami a legrosszabbnak tűnik, hogy a motor akkor megy egyenesen, amikor a kormány picit balra áll. Orvosolható ez házilag? vagy szerelő? Mire számíthatok?

Amúgy úgy történt hogy esett, és blokkolt az első kerék... sztem többet nem kell mesélnem.
Én így látatlanban rámondom a Gpz 500S első hátsó villáját...De persze csak okoskodom...
igen, a legkulcs tenyleg csodakra kepes, mindenfele tengelyvegeken levo anyak ellen, elfordulas ellen sem kell biztositani a tengelyeket:)

DRBigmac: latom Te arulod az atalakitott ER5-ot, a te munkad? legjobban a futomuatalakitas es a fekatalakitas erdekel, a feknyergek rogzitese, es a donoralkatreszek. Ha irnal rola par sort esetleg nehany kepet is mellekelnel, azert nagyon halas lennek.
de jó, hogy kocsival megyünk
micsoda egy gavallér vagy kedves Papucsos