Ne sírjá tesó!Tutibiztihogymindentcseréltek augusztusban?Ha igen akkor az olajszűrőt hagynám de az olajat lecserélném a helyeben.Fene tudja,hogy mennyi benne a benzin.Kár lenne tönkre vágni a blokkot hiányos kenéssel.Az már más kérdés,hogy hogyan jutott bele a benzin.Ha az eldőlés miatt (szerintem lehetséges)akkor nincs gond.Olyankor a légszűrőházba is kerülhet benya és ha nem engedték le akkor fene tudja hova jut.Sehogy sincs jó helyen az olajban.
Sziasztok Kawások!
Itt a Sparrow ismét!
Óriási segítségre lenne szükségem!
Képzeljétek.... Voltam egy kanyarra a hétvégén kb. 15 km, nem sok de elég volt ebben az időben. Fót-Veresegyház oda-vissza. Utána gurulok hazafelé és van nálunk (fóton) egy motor szervíz. Gondoltam betérek megmutatni az új vasat. Addig minden okés volt, mondta a srác, hogy szép meg minden... beszélgetünk körbe járja én is ... Mondja, hogy te haver ebben túl sok az olaj. Ajjaj mondom! És levesszük a sapkát megnézzük miért? Képzeljétek benzin került az olajba!
Na most jön a kérdés!
Amikor megvettem a srác mondta nekem, hogy valami barom magára húzta a mocit és feküdt szegén yaz oldalán egy 10-15 percet. ki is folyt belőle némi benzin. Fölállította és hagyta. Aztán beindult és megy meg minden.. Lehet, hogy amikor az oldalán volt belefolyt a karbinál a benzin az olajba?
És milyen kárt tud ez okozni? Járhatok még vele? Cseréljem azonnal az olajat? Tavaly augusztusban volt egy nagy szervízen akkor minden ki lett rajta cserélve. Azóta 500km-t ment vele a srác.
Tisztára megilyedtem, mert a szerelő mondta hogy ezt azonnal meg kell nézni, mefrt így nincs kenése az olajnak és baj lesz.
Mi a teendőm? Vegyek 3 lityi olajat meg szűrőt engedjem jól le és öntsem fel újra . És nem lesz baj? Vagy mi lehet még az oka, hogy benya van az olajban?
Üdv Nektek!
Nem tudok jelenleg egy olyan motort fenntartani, aminek pl. az olajcsere költsége többe kerül, mint az autómé. A kötelező biztosításról meg a telj. adóról nem is beszélve. Bár tudnék!
A Picassóhoz 10.800 Ft-ért vettem 4 liter olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, meg egy égőkészletet. Az Er5-öt nem lehet megúszni ennyiből. Emlékszel, a gyári olajszűrő 3500 Ft volt.
Szóval 250-esnél nem veszek nagyobbat, egy kitétel van, legyen 30 LE. Ennek jelenleg 3 típus felel meg Mo-on.
Én is kerülgetek pár flakonnal.
Az első olajcserés flakon is itt van valahol, ha jól körülnézek!
Aztán itt vannak a többi (Sachs; Simson; Puch) gépek maradékai is.
Egyébként most IGOL van benne, nagyon tetszik. Csak kissé drága.
Ha jól körülnézek a garázsban nekem is van pár flakon bontott olajam.
Mind másféle ezért csak kerülgetem én is.Még az előző autóim után maradtak.Mindegy majd sokat biciglizünk oszt elfogy.Meg a kert kapu is nyikorog.
Következő körben próbálsz ugyan ilyet venni ha bevált csak eggyel kevesebbet.Akkor felhasználhatod.Amúgy meg öröm,hogy nem kell az olajfogyasztás miatt tartalékolni.Emlékszem voltak nekem régen olyan járgányaim amiknél a fél liter pótlásnak meg se kottyant volna.
Hacsak annyiból nem, hogy olcsóbb nem nagyon lesz már.
Amúgy meg kerülgethetem ki tudja meddig, és mégiscsak most kerül kevesebbe az olajcsere 1 liter árával.
Meg legközelebb nem biztos, hogy ilyet rakok bele.
Nem felesleges.Következőre eggyel kevesebbet veszel oszt jó napot.
Elsőre négyet vettem aztán hármat aztán megint hármat.Múltkor meg csak kettőt.Pont összejött.
Minnyá sírok! :-)
Itt a Sparrow ismét!
Óriási segítségre lenne szükségem!
Képzeljétek.... Voltam egy kanyarra a hétvégén kb. 15 km, nem sok de elég volt ebben az időben. Fót-Veresegyház oda-vissza. Utána gurulok hazafelé és van nálunk (fóton) egy motor szervíz. Gondoltam betérek megmutatni az új vasat. Addig minden okés volt, mondta a srác, hogy szép meg minden... beszélgetünk körbe járja én is ... Mondja, hogy te haver ebben túl sok az olaj. Ajjaj mondom! És levesszük a sapkát megnézzük miért? Képzeljétek benzin került az olajba!
Na most jön a kérdés!
Amikor megvettem a srác mondta nekem, hogy valami barom magára húzta a mocit és feküdt szegén yaz oldalán egy 10-15 percet. ki is folyt belőle némi benzin. Fölállította és hagyta. Aztán beindult és megy meg minden.. Lehet, hogy amikor az oldalán volt belefolyt a karbinál a benzin az olajba?
És milyen kárt tud ez okozni? Járhatok még vele? Cseréljem azonnal az olajat? Tavaly augusztusban volt egy nagy szervízen akkor minden ki lett rajta cserélve. Azóta 500km-t ment vele a srác.
Tisztára megilyedtem, mert a szerelő mondta hogy ezt azonnal meg kell nézni, mefrt így nincs kenése az olajnak és baj lesz.
Mi a teendőm? Vegyek 3 lityi olajat meg szűrőt engedjem jól le és öntsem fel újra . És nem lesz baj? Vagy mi lehet még az oka, hogy benya van az olajban?
Üdv Nektek!
A Picassóhoz 10.800 Ft-ért vettem 4 liter olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, meg egy égőkészletet. Az Er5-öt nem lehet megúszni ennyiből. Emlékszel, a gyári olajszűrő 3500 Ft volt.
Szóval 250-esnél nem veszek nagyobbat, egy kitétel van, legyen 30 LE. Ennek jelenleg 3 típus felel meg Mo-on.
Hogy- hogy?
Köszi, lesz nagyobb motor, majd...
De közel sem biztos, hogy er5, majd meglátom..
Na azért várom már hogy újra Er-5 re ülj!
Nem lehetett kihagyni!
Akkor nektek a talira is bicajjal kell jönnötök!
Én is kerülgetek pár flakonnal.
Az első olajcserés flakon is itt van valahol, ha jól körülnézek!
Aztán itt vannak a többi (Sachs; Simson; Puch) gépek maradékai is.
Egyébként most IGOL van benne, nagyon tetszik. Csak kissé drága.
Mind másféle ezért csak kerülgetem én is.Még az előző autóim után maradtak.Mindegy majd sokat biciglizünk oszt elfogy.Meg a kert kapu is nyikorog.
Amúgy meg kerülgethetem ki tudja meddig, és mégiscsak most kerül kevesebbe az olajcsere 1 liter árával.
Meg legközelebb nem biztos, hogy ilyet rakok bele.
Azt sajna nem lehet így kiegészíteni!
Elsőre négyet vettem aztán hármat aztán megint hármat.Múltkor meg csak kettőt.Pont összejött.
Éppen időben!