Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Nagyon sokat töprengtem, hogy milyen vasat vegyek! Végre megszületett a döntés! Köszönhetően többek között ennek a fórumnak is! Nagyon sok fontos információt tudtam meg és ez sokat segített a választásban!(Kawasaki ER 5/ 2005) Köszönöm nektek! :-)
Igyekszem aktív fórumozó lenni és tapasztalataimmal hozzásegíteni mindenkit, aki még nem tud dönteni, vagy már döntött, de infóra lenne szüksége. :-)
Most viszont kérdésekkel kezdeném...
Az első, hogy láncszettet hol tudnék jó áron beszerezni, illetve hátsó fékpofát. Elsőre ezek amiket cserélnem kellene. 20.000km van a kicsikébe. És lógni látom a láncot. Mehetek még vele pár 100kilómétert? Vagy azonnal csere?
Üdvözlettel!
Jenei Sándor
Sparrow77 új ER 5 tulajdonos:-)
Valaki esetleg tud tanácsot adni,hogy házilag a plexit miképpen tudnám felpolírozni?Kicsit karcos,de ezért polírozóhoz nem vinném el.Elsősorban mi kellene hozzá majd ha megvan milyen teknikával polírozzam(bár utóbbiról már olvastam néhány szösszenetet)?
Én tudom, majd ha mögém ülsz a Mágikus találkozón!
Vihetem én is a kocsijainkat?
Az irridiumos gyertyával + óvatosan, először járjatok utána, h milyen gépekbe ajánlott. A Hondámba nem ajánlották.
Tegnap én is mentem egy karikát /Dobogókőre/hát én nem sok motorost láttam.Modjuk marha hideg volt/mármint fent/
Ha jó idő lesz elmegyek felétek és odaadom a vasat egy körre.Akkor majd irígykedhedsz.
Én is éppen csak vettem a lapot .

Különben nem pont a kispolákot hozom fel .
Gratula!

Remélem mentél is vele vmi szép nagy karikát, hogy a kifolyt benga mindenhonnan el tudjon párologni .

Ajánlatos a közeljövőben azért sűrűbben a pacira pillantani, hogy újabb jelek esetén minnél előbb észrevedd, ha baj van.
Nagyon-nagyon vigyázz magatokra motorozás közben!

Amióta lecseréltem a gépet, valahogy nem akaródzik nekiindulni motorozni csak úgy. Ha dolgom van a városban, az más. Pedig ma tényleg lehetett volna. Ahelyett autókat mostam: az enyémet, meg anyámét.
Nem tudom, mikor ülhetek vissza a nagyobb teljesítményre.
Igen, amikor jobban belegondoltam, hogy mit is írtál, mikor érkezik az ifjú motoros, akkor rájöttem, hogy még hiába várnék igazi kismamás képet.
Tudom én, csak egy kicsit kötözködni akartam.
ma voltunk egy kicsit sétálni Szentendrén, hát...rengeteg volt a motoros
ma motoroztunk egy állati jót abban a szép, napos időben
nagyon jó volt, Gusztika friss olajban lubickolt, új levegő és új olajszűrővel...
délután már egy kicsit hűvös volt, de nem fáztunk
nem voltak sokan az utakon, tényleg nagyon jó volt
Hali TKB!

Én is csapattam ma egy rövid 130 km- es távot
Álom ez a gép- nagyon szeretem még mindig!
Nekem is a 6. -ik életévébe lép az akku- teljesen jó a cucc!
küldenék én, de nincs még pocakom
Gratula ! Enyém is elsőre pöcc-röff.Elég jó idő volt.Kár lett volna kihagyni.Aztán meg lassan úgyis kezdődik a szezon.Nehogy addigra megszokja az ácsorgást a gép.Úgy fest a hetedik telet is túléli az akksija.
Sziasztok!

Ma szivató nélkül elsőre elindult a mocim! A gyertyával nem babráltam,a légszűrőt sem vettem ki ahogy pár ismerősöm javasolta.Remélem akkor csak az volt a baj, hogy el volt dugulva tűszelep.
Jó tudni.Az előző kocsimban 60 körül cseréltem.Akkor ennél nem fogom elkapkodni.Mondjuk a Kawa gyertyáján sem látszott az elhasználódás a 18.000-es cserénél.Meg az Opelét is simán vissza lehetne tenni ahogy kinéz.
Alapvetően 60.000km-t adnak meg a gyárak.
De ők nem kockáztathatják, hogy túl nagy periódust adjanak, ezért ez az érték arra az autóra vonatkozik, amit lámpától lámpáig padlón városban használnak ugye.

Normál vezetési stílus mellett is akár 200.000km-t is el lehet menni egy gyertyával. Szerintem semmit nem kockáztat aki 100.000-nként cserél. Persze jó minőségű gyertya kell.
Sajnos, már mindenből lehet szar hamisítványt kapni. Pedig az NGK tényleg fasza japán cucc.
Tényleg 100.000km után kell autóban cserélni?Sokallom bár nem néztem meg az Opel gépkönyvét.
Az autok motorja átlag csak 3000-4000et forog.Legalább is az én kocsimból ki indulva ami 2900fordulatnál megy100at 5.be.
Az automba egyszer vettem NGK gyertyákat amikről ki derűlt hogy hamisítottak voltak .Azt vettem észre hogy alapjáraton olyan dízeles kerregő hangja volt,kerestem mi lehet az oka.Az egyik gyertyától jött a hang.Kivettem hát pörgött a szigetelés a fémtestben.Mindez 2000 km után.Azóta ódzkodom az NGK-tól.Csak a japán gyártmányú a jó,szerintem.
A kispolákban 2 hengeres 4 ütemű 650ccm-es motor van. Hasonlítsuk össze a Kawában üzemelő 2 hengeres 4 ütemű 500ccm-es motorral? Ha csak ennyi adatból gazdálkodunk akkor csak 3 féldeci a különbség.

Viccet félretéve a motorban egy sokkal kihegyezettebb blokk van. Motornál 20000-nként cserélünk, autóban 100000-nként.

A többpólusú gyertyák általában nem ajánlottak az olyan motorokhoz, amik gyárilag egypolusúval készülnek, mert az elektromos rendszer (trafó feszültség) ehhez van tervezve. Így egy bika szikra helyett lesz 2-4 lagymatag szikra.
Tetszik nekem ez a gyertya, bár a teljesítmény, meg fogyasztás dolgot felejtsd el sztem. Nem egy leharcolt géppel jársz, hogy ilyeneket tudj tapasztalni. A standard gyertya is nagyon fasza japán cucc.
Itt amitől megérheti, az az hogy milyen távra tervezel ezzel a motorral.
Én spec még a távoljövőben sem tervezem eladni, ugyhogy sanszos ha eljön az első csere ideje ilyet kap.
Miért, nem benzines, 4 ütemű motor van mindkettőben?