Nem egyedi, kapható.Ha nem kintről hozott akkor elég jónak is tűnik meg az ára sem vészes.Egy megnézést megér.Amugy nekem is castrol ackt evo volt a mociba hát nekem nem jött be.A mostaniról még nem tudok vélkeményt mondani mert 2 napja cseréltem oszt még nem mentem vele.
Anno azt mondta a szerelő a K- bikersnél hogy ebbe a típusba bőven elég a fél szintetikus is.
Végül is nem vitatom- de ennyi erővel elég akkor hozzá a gyári Dunlop gumi is nem?
Tény hogy ahogy átlag mi használjuk, lehet elég lenne az ásványi is-én gondoltam egyet, kipróbáltam a prémium kategóriás olajat- és nem csalódtam!
Bátran ajánlom mindenkinek a full szint olajat!
Figyeltétek a hűtőrácsot? Aki ilyen egyedi cuccot csinál a gépre az tutira nem nyúzta szerintem. Az meg nem is motoros aki nem esik egyet kettőt, vagy szerencséje van. Visszatérve a hűtőrácsra, nem is rossz ötlet, kicsit egyedivé teszi a gépet. Olajat meg én azt hittem nem lehet fullszintetikusat használni csak félszint-at, az enyémben Repsol 10-40 van másikat még nem használtam.
Szerintem is jó a gép- hát Istenem elestek vele- anno enyémben nagyobb kár volt (615 e ft) mégis szép lett- köszönhetően a gyári új alkatrészeknek (ettől is lett ennyire drága- 30 km/h-val csúsztam el vele...)
Az áttételed "gyorsító" lenne- azaz kevesebb fordulattal menne a motor ugyanazon a sebességen- pl. 90- nél nem 4300- at forogna hanem (hasra ütve) pl. 3500- at.
Cserében a gyorsulásod picit rosszabb- "lustább" lesz, de a motor élettartama várhatóan kicsit nagyobb.
Kiváló berendezésnek tűnik.
Látszik rajta, hogy szereti a gazdija (attól, hogy csúszott vele még szereti). A heidenau gumik pedig arról árulkodnak, hogy biztos nem pályán használta, hanem tényleg túrázásra.
Castrol power GPS10w40 félszintetikus olajat használok most.Az ősszel akciósan 1700ft/l volt.1000km mentem eddig vele.Előtte Fuchs volt benn,annál
városbann nagyon melegbenn 35 fok felett mintha akadozott volna a váltó,de lehet csak úgy éreztem.
Motor hangbann meg semmilyen külömbséget nem érzek.
Amúgy a Fuchs silkolene comp4 elektrosyntec SAE 10w40 a gyári olaj,ha jol tudom.
Ne aggódj én is VELETEK fogok tartani!
Meg különben is én speciál jobban szeretek menni 80-90-el mint 110-120-al.
Valahogy azt a sebességtartományt tartom nézelődős motorozásnak és ilyenkor nem szaladunk el semmi mellett sem ami +érne egy 5 perces pihenőt.
Nekem most Mol 10w-50 es van benne,de az sem rossz olaj szerintem! Mondjuk egy picit melegen mintha ciripelne vele! A Motulról csak annyit hogy olyan volt vele a váltóm mint egy UAZ váltója! Az minden csak nem olaj!
Szerintem ezt a fuchs olajat kipróbálom! Köszi az infót mindenkinek!
Hát Én sajnos október óta nem hallottam a hangját , de azt hiszem hogy zakatolásnak szoktam hívni amiről te beszélsz, és ezzel a hanggal ki vagyok békülve.
Ez hidegen picit erősebb, és halk szelepciripelés hallatszik mellette.
A ciripelés kicsit zavar, ezért mondom, hogy ha a 100 tücsökből 20-nak befogja a pofáját a fuchs olaj, akkor érdemes kipróbálnom.
RIP Papp motors!
A Papp Motors bezárt.
Végül is nem vitatom- de ennyi erővel elég akkor hozzá a gyári Dunlop gumi is nem?
Tény hogy ahogy átlag mi használjuk, lehet elég lenne az ásványi is-én gondoltam egyet, kipróbáltam a prémium kategóriás olajat- és nem csalódtam!
Bátran ajánlom mindenkinek a full szint olajat!
Akkor annak a gyári olajnak mi is a pontos neve?
Köszi!
Így szeretjük csörgősen- zörgősen!
Cserében a gyorsulásod picit rosszabb- "lustább" lesz, de a motor élettartama várhatóan kicsit nagyobb.
Nekem ezzel az olajjal minden időben tuti a váltóm!
Látszik rajta, hogy szereti a gazdija (attól, hogy csúszott vele még szereti). A heidenau gumik pedig arról árulkodnak, hogy biztos nem pályán használta, hanem tényleg túrázásra.
Érdemes megnézni.
Castrol power GPS10w40 félszintetikus olajat használok most.Az ősszel akciósan 1700ft/l volt.1000km mentem eddig vele.Előtte Fuchs volt benn,annál
városbann nagyon melegbenn 35 fok felett mintha akadozott volna a váltó,de lehet csak úgy éreztem.
Motor hangbann meg semmilyen külömbséget nem érzek.
Amúgy a Fuchs silkolene comp4 elektrosyntec SAE 10w40 a gyári olaj,ha jol tudom.
http://www.motorozz.hu/main.pl?cmd=f_logoff&menupag
e=main&session_id=ymLIMGcldX27124
pluszpont hogy közel is van. szerintem jövőhéten meg is nézem.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er_5-4453
997
Meg különben is én speciál jobban szeretek menni 80-90-el mint 110-120-al.
Valahogy azt a sebességtartományt tartom nézelődős motorozásnak és ilyenkor nem szaladunk el semmi mellett sem ami +érne egy 5 perces pihenőt.
Szerintem ezt a fuchs olajat kipróbálom! Köszi az infót mindenkinek!
Ez hidegen picit erősebb, és halk szelepciripelés hallatszik mellette.
A ciripelés kicsit zavar, ezért mondom, hogy ha a 100 tücsökből 20-nak befogja a pofáját a fuchs olaj, akkor érdemes kipróbálnom.