csakis az anyagi helyzetem miatt vagyok zakk, ecsém!
De megvárom, amíg te géped veterán lesz és akkor fogok villantani az új gépemmel...mint nyugdíjas!
üdv Mágika! jó reggelt, jó volt a téli álom?
lehet, hogy holnap vagy holnapután visszaaludhatsz, ugyanis egy rakás fos időt jósolnak.....nem igazán csípem ezt a szar időt
ja, úgy néz ki, hogy a pünkösdi 7végén megyünk ismét Hozzád
nyugi, vigyázok, óvatosan mentünk, de amúgy sem megyek gyorsan, de muszáj volt, hogy felüljek a motorra..megláttam Szentendrén azt a sok motorost, aztán fogtam Zongoristát és húztam magam után, hogy siessünk már haza és motorozzunk...mondjunk neki sem kellett kétszer mondanom
Gratula a géphez! Nekem is 2005-ös a kicsike!
A hátsó fékkopást én is nehezen hiszem.
Apropó, tudja valaki, hogy a kopásjelző hogyan jelez? Előre, vagy hátrafelé mozdul, ha kopik a hátsófék?
A láncot is bízd Fisire, biztos csak feszíteni kell. Én az enyémet 28000-nél cseréltem.
A lengőkaron lévő rovátkák segítenek a láncfeszítés után egyenesbe állítani a kereket, az egyenesfutást könnyű beállítani.
Én lánclógásra (föl-le távolság) 3cm-t szoktam beállítani. A gyári kézikönyv szerint 4 cm még megengedett. Avatatlan szem ezt általában nagynak nevezné.
Ha ennél nem nagyobb a lógás kínáld meg egy kis láncsprével aztán hadd szóljon. Ha nem csattog, és a lánckerekek épek nem lesz gond.
Hajrá!
Nehéz elképzelni.Motorokon a hátsó fékpofák a világ végéig és még egy napig bírni szokták.Persze ha valami oknál fogva folyamatosan fogott a hátsó fék akkor lehet.Azt viszont azért illett volna észlelni a tulajnak.Hátsó kerék kiszed,fék megnéz,igazság kiderül.Láncfeszítést csak precízen mert a motor egyenes futását lehet elrontani.
Képzeld, már az utolsó állítási lehetőségnél van a hátsó fék. Nem tudom hogyan csinálta a srác! Csak Pesten a forgalomba használta többnyire és szerintem elfékezgette. Szerinted lehetséges?
Láncaidat csörgetve közelíts inkább felém!
Nehogy ébassz nekem rajt valamit azt bukta lesz a vége!
Vagy csináltál már ilyet?
leugorhatsz most vasárnap is!
Köszönöm az infót!
Először, akkor megpróbálok állítani rajta! Mert az előző tulaj, azt mondta, hogy még nem állított semmit. Ha elakadnék sikítok! .-)
Üdv.!
Sparrow
Legelső legeccerűbb polírra fogkrémes- de ez szerintem elég puruttya megoldás! Mekkorák a karcok? Kép?
Másodjára egy közepes erősségű polírpasztát ajánlanék- ami kocsikhoz való- ezzel szépen lehet dolgozni.
De ha nem csináltál stb.- inkább vidd el szakemberhez az sem lesz sokkal drágább!
Legrosszabb esetben gyere le te is Kalocsára- azt megoldjuk ezt is!
Hátsó fékpofát meg főleg nem kellen cserélni ilyen futás teljesítménynél!
HA jó kell akkor ajánlom a ferodo típusokat-ha tutira akarsz menni irány a legelső KAwa kereskedés- és zutty bele a gyárit- de előtte ne felejtsd el a kettőt egymáshoz szabályoztatni!
Hát nem hinném hogy egy Er5- ön láncot kéne cserélni már 20 ezernél- ha lóg akkor feszíts rá- de óvatosan!
HA nincs hozzá ambíciód- egy jó kis moci túra keretében ugorj le hozzám Kalocsára- aztán megoldjuk a problémát!
Hali TKB! Jó reggelt!
Kicsit eltűntem, bemedvésedtem: téli álmot aludtam... De a hétvégén annyi motoros száguldozott el az ablakom előtt, hogy felébredtem és eszembe jutottatok. Látom, a pünkösdi 7végére tervezitek a talit, le is foglalom Nektek a Tanyát akkorra. Már előre is NAGYON ÖRÜLÖK a kis csapatnak!
UI: Zarándok, vigyázz a pocidra! Zimi: gratula az új 4 kerekűhöz! Családosok: sok sikert az elkéredzkedéshez! "Halaszthatatlan Motoros Konferencia"
De megvárom, amíg te géped veterán lesz és akkor fogok villantani az új gépemmel...mint nyugdíjas!
Köszi!
lehet, hogy holnap vagy holnapután visszaaludhatsz, ugyanis egy rakás fos időt jósolnak.....nem igazán csípem ezt a szar időt
ja, úgy néz ki, hogy a pünkösdi 7végén megyünk ismét Hozzád
Gratula a géphez! Nekem is 2005-ös a kicsike!
A hátsó fékkopást én is nehezen hiszem.
Apropó, tudja valaki, hogy a kopásjelző hogyan jelez? Előre, vagy hátrafelé mozdul, ha kopik a hátsófék?
A láncot is bízd Fisire, biztos csak feszíteni kell. Én az enyémet 28000-nél cseréltem.
A lengőkaron lévő rovátkák segítenek a láncfeszítés után egyenesbe állítani a kereket, az egyenesfutást könnyű beállítani.
A lánc lógása maximum fél óra lehet!
Ha ennél nem nagyobb a lógás kínáld meg egy kis láncsprével aztán hadd szóljon. Ha nem csattog, és a lánckerekek épek nem lesz gond.
Hajrá!
Szakszerűtlen kezek nem érinthetik a kicsikét! .-)
Köszönöm az infókat!
Most mennem kell, holnap jelentkezem!
Üdv.
Sparrow
HA kint van lehet majd látni mennyi betét maradt még rajta!
Mennyire lóg a lánc? Járhatsz vele nyugodtan, hacsak nem 5 centiket lóg jobbra balra
A hétvége most nem jó. Suliban leszek:-(
De addig óvatosan járhatok vele?
Nehogy ébassz nekem rajt valamit azt bukta lesz a vége!
Vagy csináltál már ilyet?
leugorhatsz most vasárnap is!
Először, akkor megpróbálok állítani rajta! Mert az előző tulaj, azt mondta, hogy még nem állított semmit. Ha elakadnék sikítok! .-)
Üdv.!
Sparrow
Legelső legeccerűbb polírra fogkrémes- de ez szerintem elég puruttya megoldás! Mekkorák a karcok? Kép?
Másodjára egy közepes erősségű polírpasztát ajánlanék- ami kocsikhoz való- ezzel szépen lehet dolgozni.
De ha nem csináltál stb.- inkább vidd el szakemberhez az sem lesz sokkal drágább!
Legrosszabb esetben gyere le te is Kalocsára- azt megoldjuk ezt is!
HA jó kell akkor ajánlom a ferodo típusokat-ha tutira akarsz menni irány a legelső KAwa kereskedés- és zutty bele a gyárit- de előtte ne felejtsd el a kettőt egymáshoz szabályoztatni!
Hát nem hinném hogy egy Er5- ön láncot kéne cserélni már 20 ezernél- ha lóg akkor feszíts rá- de óvatosan!
HA nincs hozzá ambíciód- egy jó kis moci túra keretében ugorj le hozzám Kalocsára- aztán megoldjuk a problémát!
Kicsit eltűntem, bemedvésedtem: téli álmot aludtam... De a hétvégén annyi motoros száguldozott el az ablakom előtt, hogy felébredtem és eszembe jutottatok. Látom, a pünkösdi 7végére tervezitek a talit, le is foglalom Nektek a Tanyát akkorra. Már előre is NAGYON ÖRÜLÖK a kis csapatnak!
UI: Zarándok, vigyázz a pocidra! Zimi: gratula az új 4 kerekűhöz! Családosok: sok sikert az elkéredzkedéshez! "Halaszthatatlan Motoros Konferencia"