Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez csak egy sima Kadet!
Bocsesz!
Én erről nem tudtam, h van belőle tekerős változat
Egy kép az enyémről
Nem, ez nem az enyém! De hasonló állapotban van, ami nekem van.(fényezése kicsit matt) Ezt a képet csak hirtelen linkeltem, hogy van "tekerős" verzsön
Egész szép a gép-már ha a tiéd!?!

Amúgy nekem is volt anno,hát segéd motorban egy normális volt a kommunista blokkban, az meg a Simson volt!
Papucsosnak Póni Rometja van,ő arra értette szerintem!?!
Meghallgattam! szerintem korrekt! Semmit nem dob rajta egyébként,csak a hagja más! viszont az enyémen 7000/1min nél a higed kiráz engem! Imádom a hangját! A gyári dob az szerintem túlon túl halk!
Még hogy láttam-e? Azon ültem először motoron egy Romet Komar-on. 1979-es újonnan vette fater, még a számla is megvan kb 5000km van benne. Gyári állapotban még gyári gumikkal Azóta lett egy tesója is. 1960-as évjárat Romet Komar nah ez tekerős meg a 79 előtti is tekerős. Szóval attól függ, hogy Te pontosan melyik verzióra gondolsz, mert VAN tekerős...

Romet Komar tekerős
Feltűnő hangja van, nagyon mélyen tolja, forgatva meg mérgesedik.
hallgasd meg 2000-es fordulattól bármelyik fokozatban húz( 4000 után meg még rátesz ), de szerintem nem igazán befolyásolja egy kipufogó ezt, inkább a leömlővel lehetne játszani a nyomatékkal. A dob 2 üteműnél számít tudtommal. Alapban nyomatékos a blokk. Nem tudom alapban hogyan viselkedik egy gyári kipuffos. Nincs összehasonlítási alapom.
Basszus utánanéztem 230 ccm és 880.000,-HUF névreírva.
Ebből leveszem az ÁFA-t cirka 200.000,-
+leveszem a a 220.000,- HUF amit csak az Állam bácsinak befizetünk akkor egy ilyen moci csak
460.000 HUF-be kerül amelyből leveszem az értékesítő hasznát akkor 400.000 a vége.
Tehát fele árba kerülne egy ilyen kis csoda.
Csak helyi használatban van és kb 2500 km-t futott.
Ezzel nem lehet biciklizni!
Láttál már valaha romettet? Ez nem jawa babetta!
Anyám!

Ez a bal szélső nagyon sirály!

Hány kcm és mennyibe kerül?
Szőrt a szőrért elcserélném szívesen, na egye fene ráfizetnék egy 10-est az enyémre
Jól szól vele? Alulról jól húz?
Igen jól írtad Fisi! Hol lesz ER 5 találkozó?
És mit szólsz a 2011-es Romet kínálathoz?
Azt tudom, ha minden igaz, megyünk Asszonykával!
Így van!

Mivel Yamaha koppintás volt!
Er5 tali is lesz ne feledd!
Csak szólok,hogy a P20 is Pannonia volt és kb.mindent (minden kelet európait) leelőzött ha éppen nem volt üzemképtelen.
Ennek akkor a sebesség része tárgytalan...
Bogároldóval 2 perc alatt megoldod a takarítást, befújod 30-40mp után vízzel le tudod csapni...utána meg rendesen lehet mosni, végén egy kis króm ápoló. Szerintem semmivel nem hosszabb idő egyik se. Nem csúnya a plexi, nem ezt mondtam, csak más lesz tőle a motor. A túra meg szerintem 90-120 között a "normális", ha látni is akarsz a tájból valamit

Egyébként tervez valaki Horvátba vagy Erdélybe túrát a nyáron? (vízhez gondolom) Nekem tervben van mindkettő.
Tévedés ne essék mi sem szoktunk gyorsabban menni vele általában!
Lehet megöli a formát- nem tagadom- de ez egy túragép- a túramotorozás meg nem a jampizásról szól- amúgy nem túl csúnya ez a pleko!
Arról nem is beszélve hogy pont a krómozott csészéket tized annyira sem kell pucolgatni!
És használod is? Vagy csak "biciklizel" vele?
Csak az a baj, hogy szerintem megöli a plexi a motor hangulatát, eltakarja a króm műszertartót és hasonlók... Ez a motor csupaszon szép a maga króm részeivel, határozott formáival, szerintem. Vagy csak én vagyok nagyon régimódi
Én megelégszem a 120-130-as tartós utazóval is. Amúgy is, ha túrázik az ember még 90 is sok, mert lemarad a látványról...

Er6f-et kell venni ha a speed a lényeg... :) Ennek a motornak még lelke van...
Érdekes!
Az én Romettem amit itt helyben használok egy tankolással kibír egy fél nyarat.