Meghallgattam! szerintem korrekt! Semmit nem dob rajta egyébként,csak a hagja más! viszont az enyémen 7000/1min nél a higed kiráz engem! Imádom a hangját! A gyári dob az szerintem túlon túl halk!
Még hogy láttam-e? Azon ültem először motoron egy Romet Komar-on. 1979-es újonnan vette fater, még a számla is megvan kb 5000km van benne. Gyári állapotban még gyári gumikkal Azóta lett egy tesója is. 1960-as évjárat Romet Komar nah ez tekerős meg a 79 előtti is tekerős. Szóval attól függ, hogy Te pontosan melyik verzióra gondolsz, mert VAN tekerős...
Feltűnő hangja van, nagyon mélyen tolja, forgatva meg mérgesedik. hallgasd meg 2000-es fordulattól bármelyik fokozatban húz( 4000 után meg még rátesz ), de szerintem nem igazán befolyásolja egy kipufogó ezt, inkább a leömlővel lehetne játszani a nyomatékkal. A dob 2 üteműnél számít tudtommal. Alapban nyomatékos a blokk. Nem tudom alapban hogyan viselkedik egy gyári kipuffos. Nincs összehasonlítási alapom.
Basszus utánanéztem 230 ccm és 880.000,-HUF névreírva.
Ebből leveszem az ÁFA-t cirka 200.000,-
+leveszem a a 220.000,- HUF amit csak az Állam bácsinak befizetünk akkor egy ilyen moci csak
460.000 HUF-be kerül amelyből leveszem az értékesítő hasznát akkor 400.000 a vége.
Tehát fele árba kerülne egy ilyen kis csoda.
Bogároldóval 2 perc alatt megoldod a takarítást, befújod 30-40mp után vízzel le tudod csapni...utána meg rendesen lehet mosni, végén egy kis króm ápoló. Szerintem semmivel nem hosszabb idő egyik se. Nem csúnya a plexi, nem ezt mondtam, csak más lesz tőle a motor. A túra meg szerintem 90-120 között a "normális", ha látni is akarsz a tájból valamit
Egyébként tervez valaki Horvátba vagy Erdélybe túrát a nyáron? (vízhez gondolom) Nekem tervben van mindkettő.
Lehet megöli a formát- nem tagadom- de ez egy túragép- a túramotorozás meg nem a jampizásról szól- amúgy nem túl csúnya ez a pleko!
Arról nem is beszélve hogy pont a krómozott csészéket tized annyira sem kell pucolgatni!
Csak az a baj, hogy szerintem megöli a plexi a motor hangulatát, eltakarja a króm műszertartót és hasonlók... Ez a motor csupaszon szép a maga króm részeivel, határozott formáival, szerintem. Vagy csak én vagyok nagyon régimódi
Én megelégszem a 120-130-as tartós utazóval is. Amúgy is, ha túrázik az ember még 90 is sok, mert lemarad a látványról...
Er6f-et kell venni ha a speed a lényeg... :) Ennek a motornak még lelke van...
Én erről nem tudtam, h van belőle tekerős változat
Egy kép az enyémről
Amúgy nekem is volt anno,hát segéd motorban egy normális volt a kommunista blokkban, az meg a Simson volt!
Romet Komar tekerős
hallgasd meg 2000-es fordulattól bármelyik fokozatban húz( 4000 után meg még rátesz ), de szerintem nem igazán befolyásolja egy kipufogó ezt, inkább a leömlővel lehetne játszani a nyomatékkal. A dob 2 üteműnél számít tudtommal. Alapban nyomatékos a blokk. Nem tudom alapban hogyan viselkedik egy gyári kipuffos. Nincs összehasonlítási alapom.
Ebből leveszem az ÁFA-t cirka 200.000,-
+leveszem a a 220.000,- HUF amit csak az Állam bácsinak befizetünk akkor egy ilyen moci csak
460.000 HUF-be kerül amelyből leveszem az értékesítő hasznát akkor 400.000 a vége.
Tehát fele árba kerülne egy ilyen kis csoda.
Ezzel nem lehet biciklizni!
Láttál már valaha romettet? Ez nem jawa babetta!
Ez a bal szélső nagyon sirály!
Hány kcm és mennyibe kerül?
Szőrt a szőrért elcserélném szívesen, na egye fene ráfizetnék egy 10-est az enyémre
Mivel Yamaha koppintás volt!
Egyébként tervez valaki Horvátba vagy Erdélybe túrát a nyáron? (vízhez gondolom) Nekem tervben van mindkettő.
Arról nem is beszélve hogy pont a krómozott csészéket tized annyira sem kell pucolgatni!
Én megelégszem a 120-130-as tartós utazóval is. Amúgy is, ha túrázik az ember még 90 is sok, mert lemarad a látványról...
Er6f-et kell venni ha a speed a lényeg... :) Ennek a motornak még lelke van...
Az én Romettem amit itt helyben használok egy tankolással kibír egy fél nyarat.