Na jó,de az autót ne hasonlítsd a motorhoz!Nekem is a Feliciaban 60-ezrenként kell gyertyát cserélni, és az meg a sima Brisk 3 pólusú gyertya nem irridiumos!
Az Ignisben is iridium gyertyák voltak, 105 ezernél cseréltem őket, csoda, hogy még ment az autó. Viszont helyettük Bosch 4 elektródás gyertyákat vettem, mert a 4 db iridium 24 ezer Ft, a 4 db Bosch meg 8 ezer volt. Itthon cseréltem ki őket, csak egy gyertyakulcsot kellett vennem.
Hát én még tavaly vettem a standardot a szerelőmtől elfekvő készlete volt neki belőle- így 1000 ft/db áron magamévá tettem a kettőt belőle- egyenlőre nem gondolkozom ezen- de kíváncsian várom a tapasztalataitokat!
Haésamannyibendeviszont elmegy 60ezret akkor tényleg megéri.Már simán kilométerre számolva is.Nem beszélve a megspórolt munkáról.Meggondolandó.Lehet,hogy bepróbálkozok vele.Úgyis csere következik hamarosan akkor meg.....
Hol lehet ennyiért kapni?
Aszonygyák 60000km elmegy ,állitólag jobban megy, kevesebbet eszik mer jo nagy marha szikrát szor igy jobb az égés .De ha csak a km igaz akkor is meggondolandó mert nem kell többet buzerálni.A gyári 1250ft/db ez meg 3790ft/db.Igaz hogy több mint 2Xtöbbe kerül de annyiszor többet el is megy./lehet hogy jobban,még az is lehet hogy belekarcolok a 2kilóba /hátszél Érdi lejtő/
Irridium gyertya tuti jó lehet ha nem lenne ennyire drága!
Kvázi szerintem nem éri meg, illetve lehet mégis- mert akkor ha hosszabb a z élettartama lehet kiszolgálja a motort 150 e km- en át?!?
Igen, egy kicsit hátrafelé kell rángatni a tankot, mert elöl két fül fogja, ami gumi ágyba illeszkedik, rezgéscsillapítás stb. miatt.
A benzincsövek engednek annyit, hogy félre lehet húzni a tankot akár jobb, vagy bal oldalra. Én így cseréltem gyertyát.
Ne bénázz már A tank csavarját az ülés alatt találod-szedd le és húzd előre a tankot!
KICSIT nehezen jön ki mert szoros de kijön! Utána egy léccel támaszd ki,el kell találni a súlypontját és utána a gyári gyertya kulccsal és egy villás kulccsal ki bírod tekerni! Ennyi az egész!
Köszi mindenkinek a beszámolókat a táskákról! Kinéztem egy mágneses+csatos tasit. Később meg majd veszek nyereg táskát. Azért nem dobozolok, mert engem zavar, hogy a platni ott lenne az oldalán a motornak és annyit nem használnám a dobozokat. Szóval elég a nyereg 1-2 nagyobb túrára bőven jó. Fényezésnek kb mindegy sajnos :( Előző gazdi a hátulját nyeregtáskázta és nem igazán figyelt oda, picit karcos. Egyébként szerintem hátul is működhet a folpakkos téma. ( Fisi módszerrel )
Hol lehet ennyiért kapni?
Jut eszembe: egy pocakos képet légyszíves magadról!
Hátra asszem, de tök mindegy majd látod!%
Irridium gyertya tuti jó lehet ha nem lenne ennyire drága!
Kvázi szerintem nem éri meg, illetve lehet mégis- mert akkor ha hosszabb a z élettartama lehet kiszolgálja a motort 150 e km- en át?!?
NGK DR9EA-t javasoltak az ER5-höz, legalábbis a szervízkönyv ezt írta
ezzel is megy 200-at
A benzincsövek engednek annyit, hogy félre lehet húzni a tankot akár jobb, vagy bal oldalra. Én így cseréltem gyertyát.
Ne bénázz már A tank csavarját az ülés alatt találod-szedd le és húzd előre a tankot!
KICSIT nehezen jön ki mert szoros de kijön! Utána egy léccel támaszd ki,el kell találni a súlypontját és utána a gyári gyertya kulccsal és egy villás kulccsal ki bírod tekerni! Ennyi az egész!
Csak meglesz!
Köszi mindenkinek a beszámolókat a táskákról! Kinéztem egy mágneses+csatos tasit. Később meg majd veszek nyereg táskát. Azért nem dobozolok, mert engem zavar, hogy a platni ott lenne az oldalán a motornak és annyit nem használnám a dobozokat. Szóval elég a nyereg 1-2 nagyobb túrára bőven jó. Fényezésnek kb mindegy sajnos :( Előző gazdi a hátulját nyeregtáskázta és nem igazán figyelt oda, picit karcos. Egyébként szerintem hátul is működhet a folpakkos téma. ( Fisi módszerrel )
üdv
Charex