Tavaly nyáron én is kicseréltem magam. Annyi beszerzés történt, hogy szerszám boltban vettem hozzá csőkulcsot, mert azt hiszem, 16-os kell, vagyis nem a szabványos gyertya méret. De lehet, hogy tévedek.
Én kitámasztottam a tankot és akkor nem kell semmit kikötni de a jobb oldali gyertya ge..i nehezen jön ki pont felette fut a termosztát meg a vízcsövek. Én a gyári gyertyakulcsot alkalmaztam egy villáskulccsal ott mert mással nem fértem oda- na úgy tekergetheted vagy 15 percig azon a felén. össz- vissz egy órás meló legalább, de nem bonyolult- inkább kitartást igényel!
Pedig valamennyire kell buzerálni mert másképpen nem cserélsz.Fisi tesónknak a megemelős verzió vált be ha jól emlékszem én meg lekaptam az egészet.Nem tart sokkal tovább és kényelmesen hozzáférni.Én is tartottam tőle előtte de nem kell.Benzint leengedni teljesen és megjegyezni,hogy mit honnan kötöttél ki.Ennyi.Talán 18.000km-nél illik cserélni ha jól emlékszem.Nem kell megvárni míg esetleg a porcelán szigetelő lelátogat a dugattyúhoz egy sörre.Nyár eleje körül lesz nálam újból időszerű az újabb garnitúra.
Gyertyát még nem cseréltem ez érdekelne éngem is, már megvan az új csak amíg nem köhög az ülés alatt tárolom.
Más, a gumisoktól kaptam ezt az üzenetet, érdemes elolvasni szerintem. http://www.r17.hu/images/letol...
Leveszed a tankot (enélkül is hozzá lehet férni, csak nehezebb). Leveszed a gyertyapipát, kitekered a gyertyákat, be az újakat, érzéssel meghúzni (nyomatékkulcsal, vagy megkérsz vkit akinek a kezében van), pipa vissza, tank vissza... pöcc, röff
Ja tankot nem muszáj teljesen levenni, asszem a csövek engednek annyit, hogy hozzáférj.
Motorozósabb időben eljössz, segítek.
Nekem Lidl-ös asszem MotoDetail mágneses tanktáskám van, és teljesen frankó. 4 mágnes van benne, erős mint az állat 140-nél is tuti (Görögországot is megjárta). Bár Én sokszor magam mögé felkötve szoktam használni, mert kormálytekergetésnél hajlamos megnyomni a dudát, vagy az indítógombot.
A nyeregtáskám Louis-os. Olyan mint Bokkon-é csak nem bővíthető sokat nem tok róla mondani, mert karira újítottam.
Az semmiképp nem probléma, hogy "ON" állásban volt. Ha "PRI"-n lett volna, akkor sokkal inkább előfordulhatott volna ez a helyzet, mivel ez az állás szabad kifolyást enged a benzinnek a tankból, így egy picit rosszul záró szeleptű miatt könnyen lefolyhat az anyag a karbiba, onnan meg a túlfolyón a légszűrőházba.
Ha biztos, hogy "ON" állásba volt volt (És nem piszkálgatta vki), akkor vmi kulával telemehetett a csap, bár akkor sem értem teljesen hogy tudta ezt produkálni. Vedd le a csap aljáról a benzincsövet és nézdd meg hogy folyik e.
Ha nem túl nagy a kifolyt benzin mennyisége akkor indítsd be ahogy szoktad, a szivatókarral úgyis tudod szabályozni a dúsítást.
Aztán lesz egy tank-csap-karbipucolás kombód, de lehet hogy a hétvégi indításnál kijön a szmötyi és soha többet nem találkozol a problémával.
Eddig csak Siófok-Sárvár útvonalról tudok beszámolni.Barátnőm jól bírta.A szíjakat felül vittük át úgy, hogy ne a feneke alá kerüljön.De ha a pánt rész oda került az sem nagy tragédia,csak a csat ne legyen ott.ja még1 valami.! Ami van a moto-details-hez ilyen lapka ami segít felfogatni.Nah ez nálunk bukott ötlet volt,mert ha azt használtuk a táskák előrecsúsztak és nem tudta a lábát a tartóra tenni.Ennélkül a probléma megoldódott bár a 37 es lába épp hogy elfért. A lényeg a lényeg: Nem panaszkodott
"én nagyon szeretem őket, elég sok mindent bele tudtam gyömöszölni a két oldaltáskába és a tanktáskába,..."
Á nőknél ez nem nehéz, az a pár darab rúzs+ műbroki könnyen befér egy oldaltáskába!
nekem louisos nyereg és tanktáskám van, én nagyon szeretem őket, elég sok mindent bele tudtam gyömöszölni a két oldaltáskába és a tanktáskába, nekem a tanktáska mágneses, én nem vennék másmilyet nekem így nagyon kényelmes, mert könnyen levehető, mozgatható, nekem stabilan van a tankon, de nem is megyek 140-eket
én utast nem viszek, tehát a pántokat az ülés fölé tettük, de ha ketten megyünk a kawával, akkor a párom vezet és én ülök hátul, engem a pántok cseppet sem zavarnak, de én rövid távon ülök hátul, tehát abban nem tudok nyilatkozni, hogy hosszú távon zavaró lenne-e
a műbroki a gatyámban volt és nem az oldaltáskákban
Én kitámasztottam a tankot és akkor nem kell semmit kikötni de a jobb oldali gyertya ge..i nehezen jön ki pont felette fut a termosztát meg a vízcsövek. Én a gyári gyertyakulcsot alkalmaztam egy villáskulccsal ott mert mással nem fértem oda- na úgy tekergetheted vagy 15 percig azon a felén. össz- vissz egy órás meló legalább, de nem bonyolult- inkább kitartást igényel!
Gyertya csere 18 ezrenként!
Más, a gumisoktól kaptam ezt az üzenetet, érdemes elolvasni szerintem.
http://www.r17.hu/images/letol...
Ja tankot nem muszáj teljesen levenni, asszem a csövek engednek annyit, hogy hozzáférj.
Motorozósabb időben eljössz, segítek.
De ha csak Tibi kell neked hozzá, akkor szívesen segítek!
Az kemény lenne, ha úgy megpakolnám, mi?
A nyeregtáskám Louis-os. Olyan mint Bokkon-é csak nem bővíthető sokat nem tok róla mondani, mert karira újítottam.
Ha biztos, hogy "ON" állásba volt volt (És nem piszkálgatta vki), akkor vmi kulával telemehetett a csap, bár akkor sem értem teljesen hogy tudta ezt produkálni. Vedd le a csap aljáról a benzincsövet és nézdd meg hogy folyik e.
Ha nem túl nagy a kifolyt benzin mennyisége akkor indítsd be ahogy szoktad, a szivatókarral úgyis tudod szabályozni a dúsítást.
Aztán lesz egy tank-csap-karbipucolás kombód, de lehet hogy a hétvégi indításnál kijön a szmötyi és soha többet nem találkozol a problémával.
Eddig csak Siófok-Sárvár útvonalról tudok beszámolni.Barátnőm jól bírta.A szíjakat felül vittük át úgy, hogy ne a feneke alá kerüljön.De ha a pánt rész oda került az sem nagy tragédia,csak a csat ne legyen ott.ja még1 valami.! Ami van a moto-details-hez ilyen lapka ami segít felfogatni.Nah ez nálunk bukott ötlet volt,mert ha azt használtuk a táskák előrecsúsztak és nem tudta a lábát a tartóra tenni.Ennélkül a probléma megoldódott bár a 37 es lába épp hogy elfért. A lényeg a lényeg: Nem panaszkodott
Még nem is gratuláltam a kicsihez úgyhogy most bepótlom!
Gratulálok nektek a csöppséghez!
"én nagyon szeretem őket, elég sok mindent bele tudtam gyömöszölni a két oldaltáskába és a tanktáskába,..."
Á nőknél ez nem nehéz, az a pár darab rúzs+ műbroki könnyen befér egy oldaltáskába!
nekem louisos nyereg és tanktáskám van, én nagyon szeretem őket, elég sok mindent bele tudtam gyömöszölni a két oldaltáskába és a tanktáskába, nekem a tanktáska mágneses, én nem vennék másmilyet nekem így nagyon kényelmes, mert könnyen levehető, mozgatható, nekem stabilan van a tankon, de nem is megyek 140-eket
én utast nem viszek, tehát a pántokat az ülés fölé tettük, de ha ketten megyünk a kawával, akkor a párom vezet és én ülök hátul, engem a pántok cseppet sem zavarnak, de én rövid távon ülök hátul, tehát abban nem tudok nyilatkozni, hogy hosszú távon zavaró lenne-e