Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi Neked is , meglátom, hogy elintézem-e, szerintem is sokat lehet vele spórolni:)
köszi Zimmedli:)
Hát gondolkodtam- gondolkodtam de ötletem nincs erre a problémára...
Esetleg nem zártt el valami kosz miatt a csapod és tele folyt a karbi? de akkor a blokknak is elébb utóbb tele kellene lenni? Nem tudom.
Ha belenézel a tankba mennyi benzin hiányzik belőle?
Üdv!

Én is egy Moto Detail Uni GP-t használok.Első használat után már látszott a festék kopás az idomon,pedig megfogattam minden ponton ahol csak tudtam,hogy ne csússzon,de nem sikerült Tanktáskát most nem tudom fejből, a motor előző tulaja adta. Semmi gondom vele,hatalmas mágnesek vannak bent (kb 6 db).Megtartja,ha tele van mindkét rész.

Pár kép,hogyan áll a gépen.(sajnos hengertáskás nincsen)
Ja, a keret kellett volna nekem is, az ülés alatti, meg a hátsó idom elég siralmasan fest, ugyanis a táskák megkoptatták a fényezést.
Hali!
Nekem a Moto Detail Uni GP-je van.
Valamikor tavaly írtam róla, de néhány szóban:
Az anyaga nem rossz, de a varrások gyengék, több helyen szétment.
Felfüggesztés jó, de a nagy táskát azért plusz gumipókozni kell, mert a veséd veri minden döccenésnél. Pakolható, sok minden beléjük fér, azzal nincs gond.
Nyeregtáska alá is illik keretet készíttetni, ha sokszor használod- de akkor már adott a következő lépés- ne nyeregtáskában gondolkodj- hanem túra dobozban! Sokkal megbízhatóbb- jobb megoldás!
Hali!

Mindenképp a mágneses tanktáskát ajánlom- nekem 3 rekeszes M- Rush márkájú van anno 18 ezerért vettem- nem mocorog (legalább is alig)- ha nagyon meg van pakolva azért rásegítek gumipókkal is- a képeim közt láthatod hogyan!
Nem mászik el 140- nél sem, de amit Parabellum mondott az igaz. A tankot ha nem vigyázol karcolhatja.
Megoldás- letisztítás után sima Folpackal egymást kissé átfedően a tank tetejét lefóliázom- majd így rakom fel!
Sokszor használtam így- de a festést így nem bántja- teljesen megbízható megoldás!
Benzincsapod jól áll.Nem kell tekergetni.Legfeljebb ha tartalékra kell állítani.
Szia.Mágneseset használok.Nem tudom a csatolós verziót hol lehet elfűzni.Mágnese az van nekem kicsi is meg nagy is.Mikor melyik kell.A nagyobbikat az RMC-nél vettem.Na az megpakolva már az oldalszenderen álló motorról lecsúszott.Szereztem tőlük nagyobb mágneseket(rendesek voltak,ingyen adtak)belevarrtam azóta kapaszkodik a helyén rendesen.Arra készülj fel,hogy a festés karcolódhat a tankon ha mocorog a táska és por vagy miazmás van alatta.Vannak módszerek ez ellen is.amúgy inkább a dobozokba pakolok.Azzal ott merem hagyni a motort kis időre de tanktáskát őrizetlenül az nem biztonságos.
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni,remélem tudtok segíteni.Eddig havonta elindítottam a mocit(benzincsap állandóan on állásban volt,és teljes szivatós indítással el szokott indulni).Azonban kb 1 hete észrevettem,hogy a moci alatt van benzin.Mint kiderült a légszűrőházból csöpögött.Ez mekkora probléma,és mitől lehet?Most is szivatóval indítottam,de nem akart elindulni,Közben apám mondta ha már a légszűrőnél folyik akkor ne szivassam tovább.Egyenlőre feladtam,hétvégén jobb idő lesz akkor megint megpróbálom,de akkor szivassam vagy ne?És a benzincsap milyen állásban legyen amúgy téli időszakban?Az lehetett gond,hogy on-on volt,és nem pri-n?

Köszi
Hali!

Ki milyen tank- illetve nyeregtáskát használ? (márka, típus) Tanktáskánál a pántos vagy a mágneses a jobb? Mágnes eléggé fogja a táskát mondjuk 140nél is?
Ez a táska gyanúsan olcsó, de ha a csatos is jól rögzíthető, akkor megérheti... Louis TR1
Nyeregtáskánál az ülésen vagy az ülés alatt lehet elvezetni a pántot? (ülés alatt célszerűbb szerintem) Nem kell semmi mást feltenni a nyeregtáskához, hogy ne lötyögjön a kerék irányába?
Mennyire zavaró az utasnak a táska? Rendesen elfér tőle?

üdv
Charex
Sziasztok!
Osztom a fiuk véleményét én is, ne kapkodd el a vételt, meg nézz körül az újsághirdetésekben is mert nem mindenki hirdeti a neten.Én az enyémet a bazárban találtam és szerintem jobban jártam vele mint akkoriban amik fent voltak képpel a neten.
Kis adrenalin a léleknek.
http://youtu.be/VYpOFimB7ZA
Én is azt mondom, hogy ne kapkodd el. Nézz meg nyugodtan több motort, hogy lásdd mi a különbség egy kintről behozott lelakott, és helyrepofozott, és egy szép állapotú egygazdis gép között. Ha már Japu ott van a közeledben mindjárt az Övével kezdeném. Amint körbejárod azt a masinát jó helyre kerülne a léc.

Persze a helyrepofozott motorok között is lehetnek nagyon jók. Az enyémet például egyszer szépen leamortizáltam, de kellő odafigyeléssel saját magamnak raktam rendbe.

Még képekről is fel lehet fedezni nagyon sok stílusjegyet az évjáratok között, melyek segítségével kiszűrheted a kókány gépeket. Szóval... türelem, úgyse tudnád még használni, a tavaszi felkészítés max pár napot vesz igénybe
Egyébként velem is nyugodtan számolhattok a találkozóval kapcsolatban!
Annyit toldanék a Zimi által leírt dolgokhoz, hogy most már 2400 pénzbe kerül.
Nem nagy ügy, ha te vagy forgalmi szerint a tulaj, ha meg nem akkor meghatalmazás kell, és kész. Sokat lehet vele spórolni, pláne, ha tudod hogy egy ideig tuti nem tudod használni, mint például a Te egyébként igen szerencsés esetedben.
Egyet értek!

Nem az évszám számít- hanem az hogy hogy van karban tartva a gép!

Ami a régebbi évjáratok ellen szól az egyedül csak az újabbakkal szembeni technikai hátrányok- de ezek sem túl nagyok.
Én akkor is inkább 2000 utánira hajtanék, ha van rá mód!

Vedd meg Gadusét- illetve bocs hülyeségeket beszélek, meg ne vedd, mert akkor nem lesz Er- 5 -e!
Szerintem pihenj még, van vagy 2 hónapod ,gyüjtsd a lét ne ugorj bele ilyen kinti visszatekert mociba.
Hát igen, egy '98-as gépre mondhatjuk, hogy öreg.
DE! Ha azt az öreg gépet szépen karbantartják, megkapja, ami jár neki (szervíz, rendes anyagok, stb), és nem hajtják mint egy idióta, akkor lehet, hogy az évszám nem sokat jelent.
Inkább egy pár évvel idősebb, de megbecsült, mint egy új "pályagép"!
Hát, szépen le van mosva.
Ahhoz képest, hogy mennyi idős, 34000km elég kevéske. Az enyém 2005-ös, és több van benne. De biztos, nem sokat hajtotta a gazdája.
Megnézzük?
Nem is tudom. A múltkor írtam, hogy az enyém 97-es volt.
Most egy 99-es Suzuki GN 125-öm van, amivel ki kell bírnom valameddig.
De azt elhatároztam, hogy fiatal motort fogok venni, pár éveset. Remélem lesz rá majd keret. Ha nem, megtoldom hitellel.
Pedig még egy darabig nem nagyon lehet motorozni.Megveszed,hazaviszed és kb.két hónapig vágyakozva kerülgeted?Az se jó érzés.
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/185702/KAWASA
KI_ER5_.html

Azon kívül hogy öreg, mi a vélemény erről?

Viszonylag közel van, remélem jó állapotban, az ára meg tetszik.
Zimi köszi a segítséget, amúgy nem hiszem, hogy ilyen esetben nagyon kötekedne a rendőr, ha meg is állít... majd kiderül. :)

Japu, ha megjön a fizu, meg a hitel, majd megálmodom még hogy hogy megyek. Az a baj, hogy elég szar a műszakbeosztásom, 6+2be dolgozok és kevés a szabadidő. További sok napot meg nincs kedvem várni, mert már alig bírok így is ülni a seggemen. :)