Nekem elég.. de meg vagyok áldva a sportmotoros ismerősökkel.
Nekem kényelmes a 160-180 lenne(pont mint autóval).. rohanjunk le a hegyekbe aztán döntögessünk ott nagyokat.. most is ez van, csak 100-110el megyünk addig.. mondjuk ott nem érnek utol. Ugyan annyi pénzből több kmet mentem mint a sportmotoros cimborák..így nekem sokkal nagyobb rutinom van.
A másik ami szimpi lenne venni egy innovát, rátenni egy 30 literes tankot, aztán 1200kmenként tankolni.. és nyugodt 90nnel elmenni jó messze keletre.. de nem lenne lelkierőm ahhoz hogy egyszem motornak egy 125-öst tartsak
Ha venni fogok másik motort az legalább 750es lesz.. az fix. De egy első generációs légolajos ezerszázas gixxernek, vagy egy régi gs ezernek... vagy hasonlónak nagyon örülnék
Jó gumi a lasertech. Nekem az elsőben most van 32ezer km.. és még mindenütt van rajta minta, igaz határ alatt, de még nem csúsztam meg vele most télen sem
Ki tudja még mit hoz a nyár. Nagyobb motor is kéne (nem fiatalabb ), veterán autó is, meg el is kéne menni kirándulni. Ebből nyilvánvalóan csak az egyik valósulhat meg.. Legroszabb esetben megtartom a gs-t.
A túrákról sehol semmi nincs publikálva, bár 2009 év végén írtam egy cirka 20 oldalas összefoglalót, utinapló jelleggel. Totalbikeosoknak elküldtem, hogyha gondolják publikálhatják.. de azt mondták (Zirig mondta..) túl hosszú..én meg lusta voltam rövidebbet írni..meg képtelen is
2010ben csak egy autós albánia van mögöttem..arról is van irományom a "fiókban".de ezeket inkább az unokáknak írom.. legyen mit olvasni nekik is az öregről
A motorom meg, hát igen. Épp ezért választottam, olcsón fenntartható mint egy gs 500, ellenben ritka és egész pofás is. Ugyan azt tudja minden tekintetben mint a GS 500, csak kicsit jobb körítésben adja elő. Informatívabb a műszerfala a gyári fokozat kijelzőnek köszönhetően, és jobb az első futómű is. Vezettem már 2 gs 500ast pár 10 km erejéig (egy szürke meg egy fekete vázast), ahhoz hasonlítom.
A gs 500 motorikusan a hengerfejben különbözik leginkább, valami 40 ccmel nagyobb, de a váltó meg úgy elég sok minden egy az egyben ugyan az. Nagyon szeretem.. csak kár hogy sok neki a 140es utazó, ha bírná el nem adnám.
Metzeler Lasertec "szőrös kotonok" vannak rajta. :) Már így vettem. Pont előtte cserélte az előző tulaj volt benne vagy 1000km... Nem érzem rossznak, bár más gumival nincs tapasztalatom első nagy motor és első gumik rajta... :D
Legyen már 15 fok felett minden nap, eső nélkül. Vagy kicsit telhetetlen vagyok? :D
Nagyon megragadó a galériád- látom rengeteg felé jártál!
Remélem meglátogatod az idei Er5 talit is? Nem baj ha Szutyuki- csak gyere!
Más- jó lenne olvasni a túráidról- van valahol Blog róla?
Harmadik- ez a Szuzi sokkal szebb mint az új GS 500- ak!
Erről mit lehet olvasni- már a moccról?
Tudom, de még reménykedek: van egy bajai és egy gödöllői magánszemély és 2 cég, ahol engem érdeklő modell van, Nagykátán és a Kerepesi út, Szentmihályi út sarkán.
Csütörtöktől szombatig ezeket bejárom, szombaton meg eljön velem egy autószerelő, akivel ahhoz az autóhoz megyünk, amit megveszek. Legalábbis ez a terv.
Szia Gadus !
Nekem csak 70-et sikerült menni, de ez a vicc jutott eszembe amit nemrég olvastam.
Két bolha találkozik. Az egyik rettenetesen meg van fázva, köhög, tüsszög, folyik az orra, teljesen padlón van. Kérdezi az első bolha tőle:
- Hát veled meg mi történt?
- Jaj, ne is kérdezd, egész éjszaka egy motoros bajuszán voltam, süvített a szél, úgy megfáztam, hogy alig élek.
- Nem tudod te, mi a jó. Legközelebb keress egy jó meleg puncit, és oda fészkeld be magad éjszakára.
Másnap megint találkoznak, a beteg bolha most még ramatyabbul néz ki, még jobban köhög, sokkal rosszabb az állapota, mint az előző nap. Kérdezi a bolha haverja:
- Hát veled már megint mi történt? Nem fogadtad meg a tanácsomat?
- Jaj, dehogynem. Addig keresgéltem, míg találtam is egy jó meleg puncit, belefészkeltem magam, és olyan jó volt, hogy azonnal mélyen elaludtam. Hát reggel nem arra ébredtem, hogy megint egy motoros bajuszán ülök?
a picasso egy gyönyörű autó, habár a kuplungját elég sokan szidják, éppen tegnap néztem meg az eladó autó kínálatotm, hát...szinte alig van magánszemély, szinte mindegyik autókereskedő...úgyhogy túl sok választásod sajnos nincsen
Szia, keresgéltem a dokumentumaim között és ezt találtam:
"ER50O-C4(2004től) 3,5dl 10w olaj kell.A teleszkópszár alsótagjánál kell a szintet mérni,a szimering tetejétől lefele 120mm szint."
Nem tudom, honnan mentettem el, de csak ennyi.
sziasztok! Egy kérdésem lenne a témában szereplő mocival kapcsolatban. Kerestem minden fele de nem találtam róla semmit hogy milyen olajat érdemes keresni a teleszkóphoz? tapasztalatok alapján vagy gyári adatok alapján milyet lehet beletenni? és kb megkora mennyiség megy bele?
Én is nagy elhatározással tegnap este felraktam az akksit tölteni, hogy majd ma motorozom, de sajnáltam elővenni. Úgyis jön a hideg még. Majd ha tényleg itt a tavasz.
hát..igen, jó dolog az egyterű, én is meg vagyok érte halva, csak az a baj, hogy üres a pénztárcám...pedig olyan szépek és tényleg frankón el lehet bennük férni... majd írd meg, hogy milyet sikerült venni
Nekem kényelmes a 160-180 lenne(pont mint autóval).. rohanjunk le a hegyekbe aztán döntögessünk ott nagyokat.. most is ez van, csak 100-110el megyünk addig.. mondjuk ott nem érnek utol. Ugyan annyi pénzből több kmet mentem mint a sportmotoros cimborák..így nekem sokkal nagyobb rutinom van.
A másik ami szimpi lenne venni egy innovát, rátenni egy 30 literes tankot, aztán 1200kmenként tankolni.. és nyugodt 90nnel elmenni jó messze keletre.. de nem lenne lelkierőm ahhoz hogy egyszem motornak egy 125-öst tartsak
Ha venni fogok másik motort az legalább 750es lesz.. az fix. De egy első generációs légolajos ezerszázas gixxernek, vagy egy régi gs ezernek... vagy hasonlónak nagyon örülnék