Illetve felcseréltem a 2.- ik, és 3. -ik linket de nem érdekes- úgyis tudod miről beszéltem. Az uccsónál esélyes lehet a km állás- ha ez még az első garnitúra gumi- mert az kb 18 ezer km környékén kopik el a legalacsonyabb értékre.
Amúgy ezek nagy részére is költhetsz majd ne feledd!
Olaj csere
Hűtővíz csere
Amin a gyári gumi van- gumi csere- a gyári egy nagy szar
Karbi szinkron
Esetleg gyertya csere- 18 e km- ként esedékes!
Az elsőt és a legutolsó linkest ajánlom!
Az első nagyon szép- szépen felszerelt megoldotta a srác az Er5 betegséget is a dobcserét- én is ilyen Mastek dobot akarok majd felrakni!
A második öreg mint az országút- a 3. ik meg fiatal 2006- os de hogy került rá a régi szériák ezüst kereke? GYanús!
Az uccsó olyan SZÍNŰ CSAK mint az enyém - de nem tűnik annyira agyonszeretgetettnek mint az első- de az sem rossz!
Szia, felhívtad az utolsót, mennyi az ára?
Ez nekem is tetszik, olyan, mint Fisié.
Az árak tényleg nagyon lent vannak, én 2008-ban 559 ezerért vettem a 97-est. Aztán még ráköltöttem egy csomót, műszaki problémák miatt, meg vettem rá csomagtartót, dobozt, plexit, gumit hátra stb. stb. Aztán tavaly eladáskor már csak 450-ért hirdettem és nem jelentkezett rá senki, csak cserére.
Most, ha az elsőt nézem, 550-ért vehetsz egy 2004-est. Ha lenne pénzem, er5-öst vennék ismét, csak fiatalt.
A 2. hirdetés is jó, 2006-os, de a tankon van egy nagy horpadás a jobb oldalon, ha jól látom, ezért 490 az ára.
Japu: úgy látom itt laksz a szomszédban, komáromi vagyok. ha van kedved és időd, eljöhetnél velem, fizetésnap körül elmennék győrbe és megnéznék pár motort. (amelyik tetszik, vagy foglalózom, vagy elhozom, már nem bírok ülni a seggemen) :)
köszönöm az ajánlásokat, de 500.000 a határ. max a névre írást tudom még külön fizetni, és akkor kb 530, de jobb lenne ha az is beleférne 500ba. ez van, ezt kell szeretni. :)
Hazafelé 7,7-es átlagfogyasztást írt!
Ma szaladgáltam a városban vagy 35 km-t, itt megeszi a 10-et.
De nem érdekel, mert nagy és kényelmes, fotelben vezetek és mindenki elfér normálisan. Az Ignis más volt, abban nem volt fogalmam a kényelemről, itt van.
Na azt a motort jó nagy ívben felejtsétek el. Állítólag a Kawa idáig egyedülállóan legrosszabb szériája volt!
Se több se szebb- de ez az egy pont a legrittyedtebb volt.
Anno a motor Revüben volt róla egy tartósteszt- ott írták ezeket!
Elég hihető valaki megvesz újonnan egy motort- és utána meg megy vele évente 1800 km- et? Nem vitatom összejön olyan év hogy csak két- három ezer km jön össze,de azért évente bő ezer?
Most keresünk Erának Mz-t tanulni a motorozásra, ne tud meg mi árak vannak!
Anno én az Mz- met 200- ra tartottam és 180- ért adtam el, de ami motorokat árulnak most Mz- ben 200- ért hát nem merném egy napon emlegetni az enyémmel!
A legkrehább Mz- k is pl. 120- 150 körül mennek- nehogy már egy 25 évvel fiatalabb sokkal nagyobb, erősebb, minőségibb ( az Etz is kitünő, nem vitatom, de azért ez mégis egy Kawa! Ettől függetlenül kitünő gép az MZ!) csak épphogy a duplája legyen?
Na neee!
Meg amit mondtam a Hyo Gt 250- es koreai szecskavágó meg a kisebb motorjával többet érjen tőle 300 ezerrel?
Á itt valami nagyon el van kúrva!
Igen,elég alacsonyak az árak.Szerintem a téli ár,meg válság miatti keresetlenség ez mind hülyeség .Ha valaki venni akar az fog is,ha meg nem akkor nem.Mivel ez javarészt hobbi eszköz és nem létfontosságú cikk, véleményem szerint.
490-ért 1997-est?Sok az érte.Az enyém 2004-es és olyan 600 körül gondolkodom hogy meghirdetem,ráadásul az enyém magyarországi és szervizkönyves nem kintről behozott.Ugyhogy szerintem sok az ára.
Hali Fisi. és üdv mindenkinek!
Reméljük mi is hogy nem félórára megyünk majd. De ez nem csak rajtunk múlik.A tali időpontja nekem OK. Majd tegyétek fel a motorozz.hu-ra is mert ott lehet találkozási pontokat ki írni.
Amúgy ezek nagy részére is költhetsz majd ne feledd!
Olaj csere
Hűtővíz csere
Amin a gyári gumi van- gumi csere- a gyári egy nagy szar
Karbi szinkron
Esetleg gyertya csere- 18 e km- ként esedékes!