Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"király" volt, főleg hogy az akksi 2 indítózás után meg sem nyekkent.
Ezért be kellett tolni...
na tessék, tényleg motoroztál?! az király! irígyellek is
de jó Neked! és jó volt?
ő nem, de én igen!

az udvaron...


Köszi, boldog karácsonyt nektek is, jövőre találkozunk!
Te szülinapos Fisi, tudtál egy picit motorozni valamelyik nap?
hát persze.....
látod Fisi, vén fa.. vagy már és mi mégis szeretünk...
Csakis, mint "fasza csávóra" gondoltam rád!
Halihó!
BOLDOG KARÁCSONYT és Kilóméterkeben Gazdag, ER-5 taliban bővelkedő Új Esztendőt Kívánok minden TKB-s barátnak!
Ha nem szimpi az Er blokkja ne vedd meg- ott van még a CB 50- CBF 500 páros- GS 500- at nem ajánlom...
Ide figyelj pöcsköszörűs!
Vén fa sincs erre- nem hogy az amire gondoltál!
nem 85 ezer, csak 34!
És hány km volt benne amikor eladtad?
most úgy érzem, sosem lesz jobb motorom, mint az er5 volt.
Nekem 97-es volt, de motorikusan kiváló gép!
Jézuska is motoros csávó volt valaha!
36 éves vén fa...
Isten éltessen!
Sikerült a weblapodról leszednem a Service Manualt. Hát igen, van benne lánc rendesen. A vezérműlánc talán-talán még cserélhető utánfűzéssel majd nitteléssel (láttam hogy DID-ben elérhető), de kuplunglánc cseréhez már ki kell venni a főtengelyt, sőt csak gyáriban van. Nem szimpi.
Az Er- 5 blokkja az LTD 450- el kezdődött kb. 30 évvel ezelőtt- tehát technikai szempontból egy igazi őskövület- a maga visszafelé forgó főtengelyével- a láncos kuplunggal stb. Tehát ez nem az a mai villanymotor kategória- hanem egy igazi régivágású motorblokk.

Van benne rengeteg lánc meg ez még az a régebbi igazi "kawasakis" illesztésű blokk- tehát csörgősebb.
Nem hiába híják a régi kawákat " vödör csavarnak"- hisz úgy csörögnek mintha egy veder csavart rázogatnál!


De azért annyira ne csörögjön mint egy Hoffher traktor!
Kisebb csörgés még elfogadható!
Hello Krisztim!

Vénült az öreganyód térgye kalácsja az é!
Én még mindig 18 éves vagyok!

Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat!
Üdv Mindenkinek és Kellemes Ünnepeket!

A kawa Er5-el kapcsolatban szeretnék megtudni több dolgot is, remélem itt választ kapok.
Anyagi okok miatt a típus egy régebbi példányát szeretném megvásárolni (2000 előtti), de van egy-két dolog ami elriaszt. A nyáron sikerült ülnöm egy rutinpályás gépen, ami már elég rendesen le volt harcolva. Volt benne kb. 85 ezer km. A problémám nem a küllemmel volt, hanem a blokk csörgésével. A motorból erős lánccsörgés hallatszott, de ment rendesen, szóval húzott a gép.
Szerintetek az Er5-nél a lánccsörgést a vezérműlánc vagy kuplunglánc kopottsága okozza? Ez a dolog egyedi, vagy minden ER5-nél előjön? A csere mennyire húzza meg a pénztálcámat ha egy ilyen beüt? Korábban ültem egy 'ezeréves' GPZ-n, az is csörgött. Soha sem volt Kawám, nincsenek tapasztalataim, segítsetek ha tudtok.
Köszi.
jézuska hozott egy Gusztikára való levegő és olajszűrőt
nemsokára indulhat az olajcsere
sziasztok!

békés, szeretetben gazdag és áldott karácsonyt kívánunk minden kedves fórumozónak
drága Fisinknek, pedig nagyon boldog születésnapot!
haha, ismét vénültél egy évvel!

Zarándok és Zongorista
Boldog Karácsonyt !
Szia! köszönöm szépen a választ.