A váltó az ilyen hidegen ránt egyet, mert kifolyik a lamellák közül az olaj és kissé összetapad, semmi baj ezzel!
Kettesbe is csattan kissé de felette már nem szabad!
2010.04.25. vasárnap, reggel 7 óra körül a találkozási ponton.
A Kalocsáról érkezők meg akartak fagyni . Ezért forralt borba mártott cigarettákat szíttak egymás után.
Egy jó olaj sokat javít a dolgon, amióta olajat cseréltem, sokkal finomabban vált, mint eddig.
1-esbe nekem is "csattan", aztán csak kattanás, vagy még az sem, de nem mindig. Függ a fordulatszámtól is szerintem.
A kar holtjátékát kell állítani (papíron 2-4mm), ha az jó, akkor a többi megy magától.
Egyébként a napi első egyesbe kapcsolás elég hangos, még ránt egyet a mocin is, de ezt betudom az olajnak . A többi már símábban megy, de akkor is "csattan".
A kettes meg mindig.....
Váratlanul ért, hogy túravezetőnek lettem kijelölve és tapasztalatlanság+helyismeret hiányában néha bénáztam, bocsi érte!
A legklasszabb élményem volt, amióta motorozom, vagyis ilyen hosszú túrán és ilyen jó társasággal még nem voltam túrázni az elmúlt 4 évben, köszi nektek!
7-re én is hazaértem, de még elküldtek kenyérért!
Képek és élménybeszámoló hamarosan, de most alszunk, mert qrvára elfáradtunk!
Szevasz!
Nyulról jött egy ER5ös srác,még a múltheti közlekedésbiztonsági napon futottam összevele.Azért nem szóltam mert korán 1re mentünk utánna várparkolónál csatlakoztunk be,meg ott is álltunk ki.Azt mondják 1500 körül lehettünk.Mindenesetre a szokásos nagytömeg volt.
Szevasz
Akkor nem téged láttalak.Az egyik kék volt a feketén meg nem volt bukócső viszont mini index volt rajta.A parkolóba nem mentem be a vasúti átjárónál kukkoltam.Ha tudtam volna,hogy jössz kerestelek volna.Na majd legközelebb.
A váltó az ilyen hidegen ránt egyet, mert kifolyik a lamellák közül az olaj és kissé összetapad, semmi baj ezzel!
Kettesbe is csattan kissé de felette már nem szabad!
No para!
A Kalocsáról érkezők meg akartak fagyni . Ezért forralt borba mártott cigarettákat szíttak egymás után.
1-esbe nekem is "csattan", aztán csak kattanás, vagy még az sem, de nem mindig. Függ a fordulatszámtól is szerintem.
Egyébként a napi első egyesbe kapcsolás elég hangos, még ránt egyet a mocin is, de ezt betudom az olajnak . A többi már símábban megy, de akkor is "csattan".
A kettes meg mindig.....
Nő a holtjáték (rövidebb lesz a bowden útja), és később (vagy nem) emel ki a kuplung.
Szerintem.
Ime, a 8 féleképpen felvehető motoros csősálam "Kató-nénis" változata!
Na itt egy kompromittáló kép ezt nem bírom kihyagyni bármennyire is fáradt vok!
A legklasszabb élményem volt, amióta motorozom, vagyis ilyen hosszú túrán és ilyen jó társasággal még nem voltam túrázni az elmúlt 4 évben, köszi nektek!
7-re én is hazaértem, de még elküldtek kenyérért!
Képek és élménybeszámoló hamarosan, de most alszunk, mert qrvára elfáradtunk!
Sok izgalommal, és a csapatösszeszokás minden nyűgjével!
A gépek nagyon jól ettek enyém 4.3 liter/ 100 km- Zimié- 4.4l/100 km.
A túra pedig mint mondottam felejthetetlen volt- 405 km- et mentünk ma.
Na mentem alunni!
Nyulról jött egy ER5ös srác,még a múltheti közlekedésbiztonsági napon futottam összevele.Azért nem szóltam mert korán 1re mentünk utánna várparkolónál csatlakoztunk be,meg ott is álltunk ki.Azt mondják 1500 körül lehettünk.Mindenesetre a szokásos nagytömeg volt.
Valaki tudja a foglalat tipusát,betü és számjelét? mert ha cserélni kell akkor leddesre akarnám.
A fordulatszámmérőmnél kiégett az égő.
Nem tudjátok véletlenül oda milyen fajta kell?
kb 12 V 3-4W?
Akkor nem téged láttalak.Az egyik kék volt a feketén meg nem volt bukócső viszont mini index volt rajta.A parkolóba nem mentem be a vasúti átjárónál kukkoltam.Ha tudtam volna,hogy jössz kerestelek volna.Na majd legközelebb.
Komáromi talin egy ER5ös kollégával vonultam fel.A várparkolóba is beszélgettünk eggyel,de ő most adja el,meg még eggyet láttam menni.