Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja- Kató néne itt már te is jobban vigyorogtál!
Milyen forralt boros cigiii? hool?

A váltó az ilyen hidegen ránt egyet, mert kifolyik a lamellák közül az olaj és kissé összetapad, semmi baj ezzel!
Kettesbe is csattan kissé de felette már nem szabad!

No para!
itthon, városban csak 4 ezerig pörgetem, és váltok felfelé.
Pilisszentlászló, a következő megálló. Itt már kezdett melegedni az idő.

Hát az olaj 2000km-es nem kéne még lecserélni Te milyen fordulaton váltassz?/álltalában/
2010.04.25. vasárnap, reggel 7 óra körül a találkozási ponton.
A Kalocsáról érkezők meg akartak fagyni . Ezért forralt borba mártott cigarettákat szíttak egymás után.

Egy jó olaj sokat javít a dolgon, amióta olajat cseréltem, sokkal finomabban vált, mint eddig.
1-esbe nekem is "csattan", aztán csak kattanás, vagy még az sem, de nem mindig. Függ a fordulatszámtól is szerintem.
Na a nyűgom az hogy nem csak az első indulásnál ránt meg csattan hanem melegen is. Elállitottam mi?Vagy ilyen van másnál is?
A kar holtjátékát kell állítani (papíron 2-4mm), ha az jó, akkor a többi megy magától.
Egyébként a napi első egyesbe kapcsolás elég hangos, még ránt egyet a mocin is, de ezt betudom az olajnak . A többi már símábban megy, de akkor is "csattan".
A kettes meg mindig.....
Én már össze-vissza tekergettem de nem vagyok megelégedve.Neked is csattan egyesbe?De nekem kettesbe is vagy csak bengus vagyok
Hali!
Nő a holtjáték (rövidebb lesz a bowden útja), és később (vagy nem) emel ki a kuplung.
Szerintem.
küldjed a fotókat!
Jó a duma- ki az edződ?
képaláírás:
Ime, a 8 féleképpen felvehető motoros csősálam "Kató-nénis" változata!
Jaja- azért álltad a sarat!

Na itt egy kompromittáló kép ezt nem bírom kihyagyni bármennyire is fáradt vok!


Váratlanul ért, hogy túravezetőnek lettem kijelölve és tapasztalatlanság+helyismeret hiányában néha bénáztam, bocsi érte!
A legklasszabb élményem volt, amióta motorozom, vagyis ilyen hosszú túrán és ilyen jó társasággal még nem voltam túrázni az elmúlt 4 évben, köszi nektek!
7-re én is hazaértem, de még elküldtek kenyérért!
Képek és élménybeszámoló hamarosan, de most alszunk, mert qrvára elfáradtunk!
Na megérkeztünk kb. 19:00 felé a PILISI túráról- állati élmény volt!

Sok izgalommal, és a csapatösszeszokás minden nyűgjével!
A gépek nagyon jól ettek enyém 4.3 liter/ 100 km- Zimié- 4.4l/100 km.

A túra pedig mint mondottam felejthetetlen volt- 405 km- et mentünk ma.
Na mentem alunni!
Osszatok egy kis észt!Ha befelé tekerem a kuplungállitó csavart akkor mi van?
Tényleg én néztem el.1.7w-os.
Szevasz!
Nyulról jött egy ER5ös srác,még a múltheti közlekedésbiztonsági napon futottam összevele.Azért nem szóltam mert korán 1re mentünk utánna várparkolónál csatlakoztunk be,meg ott is álltunk ki.Azt mondják 1500 körül lehettünk.Mindenesetre a szokásos nagytömeg volt.
2db 12v 1.7w mind a két óra megvilágításhoz.

Valaki tudja a foglalat tipusát,betü és számjelét? mert ha cserélni kell akkor leddesre akarnám.
12v - 7w
Üdv!

A fordulatszámmérőmnél kiégett az égő.
Nem tudjátok véletlenül oda milyen fajta kell?
kb 12 V 3-4W?
Szevasz
Akkor nem téged láttalak.Az egyik kék volt a feketén meg nem volt bukócső viszont mini index volt rajta.A parkolóba nem mentem be a vasúti átjárónál kukkoltam.Ha tudtam volna,hogy jössz kerestelek volna.Na majd legközelebb.
Hali!
Komáromi talin egy ER5ös kollégával vonultam fel.A várparkolóba is beszélgettünk eggyel,de ő most adja el,meg még eggyet láttam menni.