Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az egyik ismerősöm mesélte, hogy ápolónő volt anno és bevittek a kórházba egy csókát, aki farmerban jó nagyon csúszott egy motorral, hát.....az égett bőrtől és a látványtól a csaj elhányta magát...azért nem lehetett semmi.....nem lettem volna ott szívesen, az tutti
köszi, ez jólesik
jajjj, dehogy is
sziasztok srácok!
nekem corudra gatyám van (nekem nem kényelmes a bőr) kivehető béléssel, protektorokkal,még a bnv-n vettem 25.000 ért, a csizmám 1 éves az Aldiból van 10 ezerért vettem, a kabátot bátyjám volt csajától megvettem 15.000 ért protektoros, a bukóm caberg, pedig új, 40 ért vettem (45ről alkudtam le) és nagyon kényelmes, nem bántam meg, hogy megvetem
engem sem lep el a pénz, ezeket apránként gyűjtögettem össze, de mindegyikhez ragaszkodom, tényleg jó vételek voltak
a bukónál nem spóroltam, sokat kipróbáltam már, ettől-attól kaptam kölcsön, sajátnak pedig olyat akartam, ami mellett nem kötök kompromisszumot (méretben tökéletes, napszemcsis, nagyon kényelmes, márkás és jól néz ki)
"röviden" ennyi...
Na akárhogy is feeling ide vagy oda, én a szintén hú de sokat tudó, és feelinges olasz faipari gépekből is kiindulok, de persze ez nem hasonlítható ide.
Szal azok is sokat tudtak, de vér gyenge mechanikus megoldásokkal, és a tartósságuk... No comment.
Én magasról leszarom a feelinget, nekem az Er-5 is nagy feelinget ad, de nem kell agyalnom, mikor- hová induljak, csak egy pöccintés az indítógombon, és tuti hogy oda is érkezem!
Imi!
Hogy csináljak valami szórólapot a találkozól,van valami ötleted?Nyomtassam ki a motorozz.hu-ról?
Ma voltam győrbe motorkiállitáson,volt a parkolóba két ER5.De a tulajok kitudja hol.
Hali!
Én a Jawáwal vagyok ügy hogy azt már töbször láttam mikor fotózták.
Volt olyan is hogy beinditatták velem mert az illetőnek előtte olyan volt és sajnálta hogy eladta pedig Shadow 750-je van.Én sem adnám el pedig 150-ért megakarták venni.
Az utolsó mondatod igazán képszerű!
Én két évig egy Ural Wolffal motoroztam, 2005-ös évjárat.
És valóban: presztizse nincs, de akárhová mentem, engem körbeálltak, kérdezgette, a japán csodákat le se sz..ták.

Egy egyedi, ritka, vagy stílusos motor mindig feltünőbb. Az más kérdés, és ezzel is egyet értek, hogy esetleg több odafigyelést igényel, vagy drágább fenntartani.
Magam is Kawa tulajdonos lévén nem akarok szentségtörést elkövetni, de ki kell mondanom, hogy igenis megértem ha valaki szemez a Guzzival. Szerintem olyan feelingje van amilyet japán motor nem adhat. A japánok tökéletes motorokat akarnak gyártani és töbnyire sikerül is nekik, azonban sokszor unalmasan jók a motorjaik. Szerintem ez alól a Kawasaki némileg kivétel, ezért van nekem is az.
Az olaszok máshonnan közelítik a motorozást, az élményfaktor a lényeg, és a stílus, a végletes techinkai tökéletesség nem élvez olyan priorítást mint Japánban.
Egyébiránt a Guzzival semmi baj nincs, (egy ismerősöm Californiájában több mint ötvenezer van köhintés nélkül) de vannak dolgok amiket japán motoron szocializálódott biker nehezen tolerál. Előfordulhatnak elektromos nyügök, olajfolyások. A fenntartása már csak azért sem filléres, mert három féle olajat kell benne cserélni, motor, váltó, kardán. És sok modellnél, ötezrenként.
Ellenben olyan szédületes stílusa van, mondjuk egy Grisonak, vagy egy Brevanak ami kuriózummá emeli.
Én azt gondolom, ha a Guzzit választod akkor az érzelem kacagva hugyozza le a értelem véres hulláját, de néha rohadt jó őrültnek lenni.
helyesen:E-Squad farmer
PL.az alkatrészre rámegy a gatyód.
A Guzzit kifejthetnéd, hogy miért ne...
Nem tapasztaltam de nem is akarom.Van olyan farmar a /e-quas?/ami tökéletes de nem tetszik az ára./50től felfele/A bőr biztos jó de erre a mocira sportruci nem nagyon való.
No akárhogy is mikor elcsúsztam az Er- el én nekem igen hamar kilyukadt a cordura- egy kis részen- ahhoz képest hogy kb. 40- el estem. És hol? a térdproti felett- nehogy má ne legyen kis plezúr a térdemen- A proti elcsúszott benne jó cordurás szokás szerint- szal nem rossz nem rossz ,de annyira nem is jó- és kurta meleg!
Ne mond,hogy szétmegy a cordura! Tapasztaltad vagy elhiszed?Azért nem farmer az sztem.Jobb viselet a bőr de a másik se gagyi hidd el.
Olasz motort nagyon gyorsan felejtsd el- főleg a Guzzit. A virago egy pöcsköszörű ehhez képest se ereje, se váza- szal marad az ER-5!
A tank eredeti- de ahogy imi mondta, ujra lett fényezve. A bukás borítékolható- a kormány fekete- a műszerek is szervizelve lettek- illetve a hátulja. Nem egy agyon ajnározott gép, ez látszik a kipufogón is.
A bőrülés, mint extra tetszett- főleg hogy nem bőr, és nem extra..
Tudom-tudom.. Már vártam.
Hát a Virago nem épp az ER-5 höz hasonlít.Eléggé eltér
Köszönöm a válaszokat!
Az, hogy milyen a színe, az egyáltalán nem zavar. Még majdnem az sem, ha csúsztak vele.
Azóta kinéztem még egy Viragot, meg egy Guzzit.
Ez a 3 jön szóba. Persze pénzfüggő. Ha még bejön 1-2 százas, akkor azt hiszem guzzit veszek. Ha nem, akkor er.

üdv
Szerintem, mivel kerek tanksapkás, a tank eredeti lehet, de talán újrafényezték.
Az ár nem rossz, tekintve, hogy 2 éve ennyiért vettem a '97-es évjáratút, 26 ezer km-el.
Kérdés mennyire zavar téged, hogy a műszerek színe fekete és nem az eredeti krómos.
Én megnézném, a keresgélés sajnos ezzel jár, utána kell menni egy kicsit.
pont ezt akartam mondani...szerintem ha esetleg megnezed eloben vigyel magaddal valakit aki ert hozza, nezze meg o is ez a muszerfal tuti nem eredeti
Használtmotor.hu-n van 9db ER5.
Amúgy a 2005ösökön van a tankon a fordított "nike jel" meg nem fekete a kipu rendszer.
Te ez szerintem törött volt. A műszerfalház fekete tehát cserélték, mert eredetileg ezüst színű. A tank formáján látszik, hogy nem 2005-ös évjárat, hanem korábbi. Legalábbis szerintem.
Hát igen. Szó mi szó én is szerettem volna érte többet kapni. Aztán kijózanítottak. A legtöbbet a soproni Suzuki kereskedő kínálta érte 700.000.-Ft-ot amennyiben 1 millió hitelt felveszek egy 650-es Banditra. Egy Honda kereskedőnél a 600 Cbf-re érdeklődtem, az 650.000.-Ft-ot mondott rá, de ott is jelentős hitelfelvétel esetén.
A szomabtehelyi Kawasaki kereskedő egy 2009-es Er-6n, be 650.000.-Ft-ért számolta volna be, a 2008-as akciós zöld Er-6n-be meg 600.000.-Ft-ért. Aztán ez utóbbi lett. De a saját szememmel láttm a Er-5-ösömet a szalonban kirakva, rajta a 620.000.-Ft-os cetlivel, és az eladva tábla a nyakába akasztva. Nem fogtak rajta sokat. Ja és két nap alatt elkelt. Egyébként makulátlan állapotú volt, gyári blokkot védő bukócsővel.
Szóval aki 700.000.-Ft ért, vagy többért akarja eladni a 2004-es meg 2005-ös évjáratú mociját lehet csalódni fog. Ez van, nyomott a piac. De az igaz, hogy én januárban adtam rajta túl, akkor rosszabb eladni, most itt a szezon lehet kicsit emelkednek az árak. Azonban te venni szeretnél. Azt meg jobb télen...
Na mindegy akárhogy is, kívánom találj egy szép megkímélt példányt, mert tényleg, szuper kis motor!