Kecskemét-Kalocsa háztól házig 91 km.
52-es főúton Soltig szinte nyíl egyenes az út, szóval elég unalmas és az út minősége is szar, de Solttól elég jó.
Az idő elég vacak volt, de megúsztam megázás nélkül. Hazafelé viszont láttam nagy eső nyomát.
Fisi barátomnál ritka megbecsült jószág az autó és a motor, a garázsban példás rend és tisztaság, mint egy szalonban!
Köszi a "szerviz délutánt", a beszélgetést és a kávét! Folyt. köv.!
Jajj szomoroggyá é!
Felül az egyik szem a blokktartó csavarhoz megy ezáltal a készletben van egy hosszabb tőcsavar!
Aztán a másik szem egy bilincs szerű kiképzéssel megy a vázhoz ott ahol kanyarodik- és alul meg szintén bilincsszerűvel az alsó egyenes vázcsőhöz!
Igen masszív szerkezet!
Holnap ha találok rakok fel képet ha nem fényképelek!
No- egy kis élmény beszámoló!
Tegnap lejött hozzám Zimi- és ott vlt Sly is- szal tobzódtunk kissé- legfőképp Imi gépét vixoltuk, szereltük. Kis polír a karcoknak, légszűrő tisztítás, felni pucolás.. Meg volt egy kis nyomaték kulcs is!
sajnos nem fogok tudni menni a koncentre, természetesen melózom
nagyon sajnálom, pedig jó lett volna látni Titeket
nem baj, ami késik, nem múlik
köszi a klippet
Annyiért az tényleg sok ám!
Én tavaly levittem Hartára a szerelőmhöz a gépet- olajcsere, hűtővíz csere, levegőszűrő csere- karbiszinkron, szelephézag állítás- került össz- vissz 32 ezer ft-ba. Ebben benne volt az anyag is... annyi hogy a szűrőket talán én vittem ha jól emlékszem?
Ma néztem egyet.
Kértem árajánlatot 1 motorszerelőtől.Karbiszink + szelephézag talán még olajcsere 30e.Ha a hézagon állítani kell akk 40-45e.
Meglepődtem
Az igazi új az 10percel később már meg is volt.
Így néz ki:
Kecskemét-Kalocsa háztól házig 91 km.
52-es főúton Soltig szinte nyíl egyenes az út, szóval elég unalmas és az út minősége is szar, de Solttól elég jó.
Az idő elég vacak volt, de megúsztam megázás nélkül. Hazafelé viszont láttam nagy eső nyomát.
Fisi barátomnál ritka megbecsült jószág az autó és a motor, a garázsban példás rend és tisztaság, mint egy szalonban!
Köszi a "szerviz délutánt", a beszélgetést és a kávét! Folyt. köv.!
Felül az egyik szem a blokktartó csavarhoz megy ezáltal a készletben van egy hosszabb tőcsavar!
Aztán a másik szem egy bilincs szerű kiképzéssel megy a vázhoz ott ahol kanyarodik- és alul meg szintén bilincsszerűvel az alsó egyenes vázcsőhöz!
Igen masszív szerkezet!
Holnap ha találok rakok fel képet ha nem fényképelek!
http://www.olajport.hu/webshop...
Ez lenne az.
Tegnap lejött hozzám Zimi- és ott vlt Sly is- szal tobzódtunk kissé- legfőképp Imi gépét vixoltuk, szereltük. Kis polír a karcoknak, légszűrő tisztítás, felni pucolás.. Meg volt egy kis nyomaték kulcs is!
íme a képek:
Jó hajlítgatást!
nagyon sajnálom, pedig jó lett volna látni Titeket
nem baj, ami késik, nem múlik
köszi a klippet
Majd még keresgélek,hátha akad aki elfogadható
Én tavaly levittem Hartára a szerelőmhöz a gépet- olajcsere, hűtővíz csere, levegőszűrő csere- karbiszinkron, szelephézag állítás- került össz- vissz 32 ezer ft-ba. Ebben benne volt az anyag is... annyi hogy a szűrőket talán én vittem ha jól emlékszem?
Kértem árajánlatot 1 motorszerelőtől.Karbiszink + szelephézag talán még olajcsere 30e.Ha a hézagon állítani kell akk 40-45e.
Meglepődtem
Tessék kedves zarándok egy kis ízelítő jövő szombatra- ill bocs péntekre!