Embörök! Gyertek a Pilisbe túrázni holnap!
Aki tud csatlakozzon! Az 51-es főút felől érkezünk, átmegyünk Bp-en Szentendre irányába. A túra útvonal a mellékelt képeken.
Hirtelen ötlet, de talán még nem késő!
Ez tényleg jó. Én is mértem: a múltkori, viharos, szeles napon Kalocsa oda-vissza: 5,6 liter/100 km. Doboz fent volt, meg a motoros kabátra felvettem egy esőkabátot, ami lobogott kissé. Nem tudom, ezek voltak-e az okok, mert tavaly nekem is 4,5-5,2 között fogyasztott.
Komáromban most volt motoros felvonulás.Jó sokan voltak de ER-5 csak kettő vonult.Mondjuk én is csak megnézni moccoltam oda.
Remélem mindenki kihasználja a jó időt!
Széles utat
No köszönöm infókat ,intéseket, hát akkor hiábba szenvedtem szemkiszedéssel újra felrakással ....de hiszek nektek mert TI már rutinosabb vagytok szelid éveimhez képest ..... ja amúgy 26 ezer km van benne. No akkor cserélhetem az egészett( de fő biztonság alapon)......Széles utat hétvégére!
Hali!
Én tavaly cseréltem láncszettet, nem is a legolcsóbbat vettem, és ha jól emlékszem, úgy 30.000,- körül volt.
Az lső szettel 28000km-t mentem.
Ja, a nagyvasnál vettem.
Ajánlom!
Nekem volt, de utóbb kiderült, a tank belül rozsdás volt, vagy a belső bevonata jött fel darabokban és hiányzott az egyik tankszűrőm is.
Azóta használok a benzincsap után egy fémházas, mosható szűrőt is, biztos, ami biztos!
karbikban el lehet dugulva valamelyik fúvóka. Ilyenkor ki szoktuk takarítani az egész üzemanyagrendszert (tank, csövek, karbik, csap, stb.) plusz egy új benzinszűrő aztán kész
bár nekem még a kawával nem volt ilyen bajom.
Üdv a társaságnak.Egy kérdésem lenne.Ma vittem az Er5-öst műszakira,ez volt az idén az első útja.Sajnos valami nem az igazi vele,a gázra csak megtorpanás után reagál,szivatóval szépen megy.Valami dugulás lehet?Járt már valaki így?
Sajnos kipróbáltam milyen a lánc szakadás.Kb.130-140-nél szakadt szét és a lánc visszacsapott,beékelte a hátsó kereket.Egyenes úton gyorsítás közben kissé meglepett a blokkoló hátsó és üvöltő motor.
Vizes volt az úttest így aztán korcsolyáztam jó hosszan de sikerült keréken megállni.Alig bírtam lerángatni a P20-ast az úttest közepéről.
Konklúzió: Lánccal nem játszunk.(fékkel sem)
Mi ott leszünk a kalocsai bandával- csak szeginy Sly- ék nem tunnak gyönni!
Aki tud csatlakozzon! Az 51-es főút felől érkezünk, átmegyünk Bp-en Szentendre irányába. A túra útvonal a mellékelt képeken.
Hirtelen ötlet, de talán még nem késő!
Megvan a fogyasztási eredmény.
183km-en evett 7,3 lityit ami 4 liternek felel meg.Ez már jobban tetszik,mint a multkori adatok.
Remélem mindenki kihasználja a jó időt!
Széles utat
Nem elfelejteni!
JT első lánckerék: 3280,- (gyári)
JT hátsó lánckerék: 5060,- (gyári)
DID X- gyűrűs lánc: 23200,- (jobb, mint a gyári)
Ez: 31540,-
Én tavaly cseréltem láncszettet, nem is a legolcsóbbat vettem, és ha jól emlékszem, úgy 30.000,- körül volt.
Az lső szettel 28000km-t mentem.
Ja, a nagyvasnál vettem.
Ajánlom!
Azóta használok a benzincsap után egy fémházas, mosható szűrőt is, biztos, ami biztos!
bár nekem még a kawával nem volt ilyen bajom.
Vizes volt az úttest így aztán korcsolyáztam jó hosszan de sikerült keréken megállni.Alig bírtam lerángatni a P20-ast az úttest közepéről.
Konklúzió: Lánccal nem játszunk.(fékkel sem)