Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet,nem mértem,Tartalékra váltásnál igyekezek 30km belül tankolni.Főleg mióta leszivatott az ellapult benzin cső.
3 liter a tartalék ez tuti.
Valamikor égen már kitárgyaltuk ezt. Akkor arra jutottunk hogy kb a 10-11litert mér az alatt nem nagyon,ha fekszik a mutató hamarosan tartalék ami kb 6l.
Akkor én vagyok a harmadik.Nekem is úgy mér,hogy a feléig rendben utána meg seperc lefexik és lehet izgulni meddig megy még el.
Jóvammmá na, értsd a viccet. Nekem 320 km full tankkal már istenes.
Köszönöm itt is! :)
Smice!

Itt is Boldog Szülinapot utólag!
Simán elment 200 at fél tankkal, a tartalékra teljesen tisztán emlékszem, hogy nagy átlag 310,318 km körül tettem illetve egyszer mikor jól meg hajtottam akkor 285 km-es nél.
Mi ebben a hihetetlen? Er5 tankja 17-18 literes ennek a fele 8,5 liter iletve 9. Nagy átlagom nyáron 4.2-4.5 között mozgott. Ha tudsz számolni rájössz hogy te beszélsz botorságot...
Utánfutó....
Hát tesó, emelem kalapom,ha 200 at elmentél az Er5 el fél tankkal. Valami hibridmutyit, vagy légitankolást sejtek....
Kontakthiba. Ha lesz időd es lennt van a tank, pucold meg a csatikat mindenhol, plusz a muszerfalban is. Vagy jelado problem, de az nem valószínű.
Random, te vagy a második akinél ezt hallom. Nekem teljesen pontosan mért a szintjelző. 200 km körül állt fél álláson, ha jól emlékszem még.
Teletankból kb10l elfogyasztás után már fekszik a mutató,az alatt nem mér.
Ezt nem értem. A benzin szintmérő a tankon belül van, egy úszó egy potméterrel összekötve. Az tök független attól, hogy folyik e lefelé a karbikba, és a motorba vagy sem. Ha egyszerre fekszik az üzemanyagszint, és fullad a motor, az inkább valami elektronikai probléma lehet, esetleg elmegy az áram, és megszűnik a gyújtás.
Azt is tanácsolták, hogy a szívócsövet fogjam be 1 másodpercre és akkor elvileg kijöhet a kisebb dzsuva, megcsináltam 4-5X, és azóta egyenlőre nem jött elő a hiba, bizakodom hogy megszűnt.
De ettől függetlenül teljesen jó a JT is.
Nem hallod, hanem érzed, pontosan ahogy Seagull leírta, sokkal jobban darál az utángyártott mint a gyári..
A JT teljesen megfelel.Nehéz elhinnem,hogy járó motornál valaki meghallja a lánckerék hangját.
Az első lánckerék külső oldalán van egy gumitányér az eredeti/gyári lánckeréken. Ha jól sejtem rezgéselnyelő funkciója van. Kapni ilyet egyébként. Kb. aranyáron 14.000 ft.-ért kaptam rá ajánlatot. Úgyhogy a sima Jt-t teszem fel rá én is,.
Milyen gumiborítás? Hol kell ennek lennie?
Érdemes megnézni a balodali csövet a tank alatt, a felső felén a hajlatba,hogy nincs-e összelapulva.
Nekem egyszer amiatt állt le, amikor tartalékra váltottam.
Meg szerintem nem árt néha spurit is használni.
Rendben köszi holnap ránézek. Azt nézzem hogy nincs e eldugulva a cső?
Én is első körben erre saccolok..
Szellőzés esetleg a tanknak, tudod vákuum.
Jahj sziasztok.. Hogy mindig van valami.. Hazafelé jövet M0-on elkezdett fulladni a gép. Pont volt lehajtó, kigurultam, le is állt. A benzinmérő feküdt, de a napi számlálóban csak 200km volt, így tudtam h még bőven van benne (+meg is néztem) Nem akart indulni, viszont szivatóra egyből sikerült. Erőtlen volt, nehezen reagált gázra. Hazadöcögtem mellékutakon 30as tempóban. Közben többször kuplung behúzásra leállt, de vissza is indult ahogy ráengedtem. Hazaértem, letettem. Pár óra múlva mentem hogy megnézzem, egyből beindult szépen járt, vette a fordulatot. Elmentem vele egy kanyarra, és mintha mise történt volna. Majd ahogy jöttem haza újra előjött az egész. Mintha vész üzemmódba kapcsolt volna. Most este beindítottam hagytam jó darabig járni, de mindvégig jól reagált gázra. Segítsetek légyszíves hogy mi lehet a baj!