Valamikor égen már kitárgyaltuk ezt. Akkor arra jutottunk hogy kb a 10-11litert mér az alatt nem nagyon,ha fekszik a mutató hamarosan tartalék ami kb 6l.
Simán elment 200 at fél tankkal, a tartalékra teljesen tisztán emlékszem, hogy nagy átlag 310,318 km körül tettem illetve egyszer mikor jól meg hajtottam akkor 285 km-es nél.
Mi ebben a hihetetlen? Er5 tankja 17-18 literes ennek a fele 8,5 liter iletve 9. Nagy átlagom nyáron 4.2-4.5 között mozgott. Ha tudsz számolni rájössz hogy te beszélsz botorságot...
Ezt nem értem. A benzin szintmérő a tankon belül van, egy úszó egy potméterrel összekötve. Az tök független attól, hogy folyik e lefelé a karbikba, és a motorba vagy sem. Ha egyszerre fekszik az üzemanyagszint, és fullad a motor, az inkább valami elektronikai probléma lehet, esetleg elmegy az áram, és megszűnik a gyújtás.
Azt is tanácsolták, hogy a szívócsövet fogjam be 1 másodpercre és akkor elvileg kijöhet a kisebb dzsuva, megcsináltam 4-5X, és azóta egyenlőre nem jött elő a hiba, bizakodom hogy megszűnt.
Az első lánckerék külső oldalán van egy gumitányér az eredeti/gyári lánckeréken. Ha jól sejtem rezgéselnyelő funkciója van. Kapni ilyet egyébként. Kb. aranyáron 14.000 ft.-ért kaptam rá ajánlatot. Úgyhogy a sima Jt-t teszem fel rá én is,.
Érdemes megnézni a balodali csövet a tank alatt, a felső felén a hajlatba,hogy nincs-e összelapulva.
Nekem egyszer amiatt állt le, amikor tartalékra váltottam.
Meg szerintem nem árt néha spurit is használni.
Jahj sziasztok.. Hogy mindig van valami.. Hazafelé jövet M0-on elkezdett fulladni a gép. Pont volt lehajtó, kigurultam, le is állt. A benzinmérő feküdt, de a napi számlálóban csak 200km volt, így tudtam h még bőven van benne (+meg is néztem) Nem akart indulni, viszont szivatóra egyből sikerült. Erőtlen volt, nehezen reagált gázra. Hazadöcögtem mellékutakon 30as tempóban. Közben többször kuplung behúzásra leállt, de vissza is indult ahogy ráengedtem. Hazaértem, letettem. Pár óra múlva mentem hogy megnézzem, egyből beindult szépen járt, vette a fordulatot. Elmentem vele egy kanyarra, és mintha mise történt volna. Majd ahogy jöttem haza újra előjött az egész. Mintha vész üzemmódba kapcsolt volna. Most este beindítottam hagytam jó darabig járni, de mindvégig jól reagált gázra. Segítsetek légyszíves hogy mi lehet a baj!
Itt is Boldog Szülinapot utólag!
Mi ebben a hihetetlen? Er5 tankja 17-18 literes ennek a fele 8,5 liter iletve 9. Nagy átlagom nyáron 4.2-4.5 között mozgott. Ha tudsz számolni rájössz hogy te beszélsz botorságot...
Nekem egyszer amiatt állt le, amikor tartalékra váltottam.
Meg szerintem nem árt néha spurit is használni.