Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi mindenkinek a tanácsokat. Végül nem lett oldalkonzolom egyelőre. Egy jó nagy hátsó dobozzal, plusz pókozással süvítettünk le Olaszországba a Vezúvig és vissza, az elmúlt két hétben (kb. 4000km-t tettünk bele) . Szlovéniában is kalandoztunk. És igyekeztük elkerülni az autópályákat, csak, hogy a gumik egyenletesen kopjanak B-) A moci gond nélkül bírta, mindig pöcc-röff. Csak a láncot kellett időnként kenegetni. Rendkívül jó kis gép :-)
Furcsaság volt, hogy az egiyk fék, néha nagyobb fékezésekkor megállás után is rászorult. Picit úgy maradt aztán kiengedett.
Ne vedd föl! Tudod, hogy nem volt komoly! Egy picit túl toltad, én meg rátettem egy hangyányit...
Ez már csak a költözködés része. Jó akkor csövekbol nem zártszelvénybol. Így jobb?
Percek óta röhögök.Gracia,szpaszíba,dziezkuje bardzol.Arigato gozaima sita
"kör keresztmetszetu csovekbol"

Nem lyukas rúdból csinálta? Mert akkor sokkal jobb lett volna? ;-D

(Tudom a hülye angolok meg németeknél van rectegular tube, meg Vierkantrohr..., de azok ócska lepusztult másod-harmadrendű nyelvek)
Ha áttolom a vizsgán akkor ott leszünk a talin.Ha megbukik a kipuff miatt akkor nem.
Az első rész tény. Lacától már csak emóció.Nekem kedvesebb amit magam csinálok.Meg ugye nem is tudnám megfizetni a szakembert.Így hát nekem ez marad.
Nem kell össze veszni. Gyakorlatilag a te kereted laposvasbol van amit innen onnan kotortal össze aztán nagyjából lefestetted. Az enyémet Laca szépen kör keresztmetszetu csovekbol hajlította és hegesztette szépen össze. Ami utána rendes szinterezest kapott. No akko mirol beszélünk?
A büdös bogár is a saját gyermekét látja szépnek.Én is,te is.Össze vesszünk?
Hát az a valami ezerszer szebb lett mint a tiéd és legalább még egyszer olyan erős. Tény az indexekkel már nem baxakodnek én sem de hogy a keretet mindig fent hagyjam!? Soha. Akárhogy is néz ki mind elbaxxa a motor eredeti szép formáit.
Csak nagyobb túra alkalmával raktam fel és a Zen is így marad. Az összes keret egy okadek. Kivéve az új megoldást lásd Z1000SX. Ott ha leveszed a dobozt semmi sem látszik a tartóból
Technikai védelem alatt áll a konzol.A védelem az,hogy nincs róla rajzom és nem mesélem miként csináltam.De 500 Ft alatt van villany,hegesztőpálca,festék együtt.És bírja strapát.Sokkal nagyobb terheléssel használjuk mint a gyári adatok.Sok országban járt már és eddig csak egy csavar veszett el.
Idő és fantázia kell hozzá legfőképpen.Amit FISI tesóm csináltatott az egy valami.De fel nem raknám az biztos.Én olyant kendácsoltam ami dobozok nélkül is a mocin maradhat és nem cseszi el a formát.Meg az indexet se pakolgatom (Kapott kisebb indexeket a konzolok közé.Két műszakin már átment ezzel.
Km-spirál témában tudom ajánlani a Bowdendoctor-t. Nekem ők csináltak egyet mikor tönkrement, profik a témában.
http://bowdendoctor.hu/#
Sokáig kerestem én is. Kértem árajánlatot is rá. Csillagászati volt. Úgyhogy egy helyi lakatossal beszéltem. Idő hiányában nem kezdtünk még neki, de ez lesz az útja. Fisi egyébként küldött képeket s nagyjából az lesz megcsinálva. Nem túl egyszerű. Hisz a hátsó indexeket költöztetni kell. Meg a kipufogó miatt eléggé ki kell emelni a doboztartót, meg hátra is kell tolni, hogy az utasnak is legyen hely. De nagyjából ennyi ami problémát okozhat. Nem is igazán értem mi kerül ezen 25.-35 ezer ft.-ba. Mi úgy fogjuk csinálni, hogy ott lesz a lakatosnál a motor, kihajtunk egy darab csövet azt rápróbáljuk ha kell igazítunk rajta és mikor jó, akkor felrögzítjük s jön a következő darab. 3 db. rögzítési pont kell. Nem lesz hegesztve, csak csavarozva.
Igen. Én is nehezen találok rá. Lehet összedobok egyet. Nem nagy dolog, csak neki kell állni.
Oldal konzol nem egyszerű.A GIVI-nél se találtam.Csináltam inkább kb 500 Ft költséggel.
Sziasztok! SOS-ben keresek Er-5 km spirált, illetve bármilyen oldal konzolt. Kallódik esetleg valakinél?
Igaz nem ledes amit felszereltem hanem csak normál izzós mini index (Motor Line occó) de elég jó.Igaz én a doboztartók miatt kényszerültem a változtatásra.Az elsőket végül nem is cseréltem ki pedig ott figyelnek a fiókban.Majd előszedem ha letöröm a gyáriakat.
Ebayen rendeltem állítható indexrelét, ami valójában nem is relé, hanem elektronika. Gyárilag is ilyen van felszerelve, de ki van öntve műgyantával és így nem tudsz benne alkatrészt cserélni, hogy beállítsd a villogás sebességét, ha variálsz az indexekkel- A lényeg, hogy megblankoltam a gyári vezetéket (úgy hogy a gyári csati rajtamaradt) és két vezetékkel ráforrasztottam a vásárolt elektronikára. Így bármikor visszatehető a gyári. Ja, ez ZR7 -en volt, de úgyhiszem az Er5 ugyanez. LED-es indexet, meg bármilyet fel tudsz szerelni, a felfogatás elve mindegyiknél ugyanaz.
Er-5ben minden mechanikus, főtengelyről hajtott. A víz szivattyú is, az olaj is. (jól is van így, mert ez a legegyszerűbb, és leglogikusabb megoldás).

Szóval semmi köze nincs az elektronikához.
Más: terhelésfüggetlen (ledre is jó) indexrelét honnan lehet szerezni hozzá? Ilyen csatlakozója van, nem csak ilyen rácsúsztatós kábeles. Csatlakozós relét találok a neten, de nem pont olyan a csatlakozó (bár azt írják rá, hogy bármilyen honda/kawa-ra jó), viszont nagyon hasonló, szóval lehet hogy még is jó.

Ezen kívül lecserélném az első irányjelzőket valami kisebb, hajlékony ledesre. Van konkrét típus ami jó rá?
Elnézést hogy bele vau!
Kicsi guglizással találtam képeket, amin tisztán látszik, hogy fogaskerék hajtja az olajszivattyút. Biztos nincs semmilyen elektronika ami leállítaná a kenést. Miért is. Szerintem egyszerűen egy légbuborék kerülhetett a nyomásmérő gombába és amiatt világít a visszajelző.
Az Er5ben nincs vész leallito elektronika tudtommal.
Amúgy az az értelme hogy ha elfekszik a motor és fellevegosodik a rendszer vagy sokáig járna oldalra fekve a motor és nem kapna kenest akkor leállítja azt hirtelen így nem éri károsodás a blokkot vagy más esetben nem pörög körbe körbe a motor megvadult ringlispilkent..
Én anno jól oda baxtam magam az Er el de 2-3 vagy mennyi perc után indult ment Dudált szál nem tudom a kolleganal mi lehetett a baj..
A tanfolyamon felborultam egy Er-5-el. Kb. 1 másodperc telt el míg észbe kaptam és leállítottam a földön fekvő motort. Utána felállítva beindítva égett folyamatosan az olajnyomásjelző lámpa. Az oktató természetesen ideges lett, meg én is, hogy ennyi és már nincs olajnyomás ? Viszont ! Gondolom nem ez volt az első eset és tudta mit kell tenni. Állítólag az történik, hogy a motorkerékpárban van egy elektronika ( motorvezérlő elektronika vagy nevezzük bármi másnak ) ami ilyenkor leállítja az olajszivattyút állítólag. Az hogy ennek mi az értelme nem tudom. A megoldás az az volt, hogy kivett az oktató egy biztosítékot, várt egy kicsit aztán visszatette. S olajnyomás lőn megint ! Nem olyan rossz ez a vas, nem kell majrézni szerintem. Azt sajnos nem tudom melyik biztosítékot kell kivenni. De ha még mindig fenn áll a probléma ( hogy ez milyen hülye kifejezés ) akkor szerintem vedd ki az akksit, majd tedd vissza. Kicsit Windows-os a Kawa.