Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, és hogy "flancoljak", zsírúj, gyári tűzkarikákkal raktam össze. Még az ősszel vettem őket.
Na, hogy ne csak a számat járassam, ma délután leszedtem a kipufogó rendszeremet, fémtisztára lecsiszoltam a rozsdától, és 3 rétegben lefestettem az említett MOTIP spray-vel, majd előbb hőlégfúvóval, aztán meg a motor alapjáraton járatásával "beégettem". Remélem, kibír legalább egy-két évet.
78.000 SzMF-be került.Képet meg nem tudok felrakni meg linket se mert őskövület vagyok e téren.Jó,hogy nem a fészbúkon keresel
Szarabb tényleg nem lehet. Egy ilyen művelet csodákra képes.
Hát akkor nem jó szerelőhöz vitted. Szarabb nem lehet, esetleg jobb vagy ugyanolyan mint volt.. És milyen hátsó telókat tettél bele kép, link, ár!?
Azért van Pannona cuccom amin még jó a krom.Nem kopik le az.Nem szeretném leírni,hogy mit jelent a krómozás.
Nem gáz ha látszik a motoron,hogy használják.Inkább égjen meg a leömlő mint elrozsdásodjon.A rozsdamentest egyszer már irigyeltem de ki nézi a csövet ha motorozik?
Az sem igazán hőálló, a csoppereken is csak azért marad szép, mert mindig dupla falú a leömlőjük. A saját kis 125-ösöm is ilyen volt.
Krómozás?
Nem nagy eresztés, de ez egy fél év múlva is fenn marad, ellentétben más fajtákkal, ami a srácoknak 1 nap, egy hét, vagy éppen egy hónap után hámlott le.
Rallyval :) bíírni fogja
Ha érdekel bárkit is én megbántam,hogy hallgattam azokra a kollégákra akik az előírt szarozást (Nem olaj és a hozzá tartozó kopó egyebek).
Elvem:ami jó azt nem basztatjuk.Most megvan szinkron-teló izé-szelep izé-meg mifaszom.Rá se ismerek a motorra.Annyival szarabb.De a hátsó telók jók mert azt én cseréltem amatőrként.Egy orosz kívánság jut eszembe: Job tvoje....
Úgy tudom ez nem egy nagy eresztés festék, ha cblaci elő kerülne, ő meg tudná mondani melyik az igazán bevált cucc. Cb 500 fórumon érdemes még kérdezősködni!
Csak ezt, többek tapasztalata alapján (Index fórum, Suzuki GS500 topik): http://www.bardiauto.hu/websho...

Vasárnap én is meg szeretném csinálni, a festék már fél éve itt rohad a polcomon.
Valaki közületek festette már le a kipufogó leömlőit ? Az enyémen már elég nagy felületű rozsdafoltok jelentek meg. Még nem vészes, csak esztétikai hiba, de nem tudom milyen hőálló festéket lenne érdemes ráfújni ? Persze alapos előkészítés után, kipufogót levéve.
Helyes, nem árt a minél több tapasztalat!

Én meg hamarosan a Michelin Pilot Street Radial-ról fogok írni, most már átléptem vele az 1000 km-t, úgyhogy lassan feljogosítva érzem magam egy "első benyomások" jellegű beszámolóra.
Na itt a lényeg! Jól belemásztunk a témába Azért majd beszámolok, hogy mennyire válik be a ZR-ben.
Na ezzel így nagyjából egyet tudok érteni. (Nem gondoltam egy pillanatig sem ukrán-Tescós olajra én sem.) És az is valószínű, hogy jelenleg a motorjaimba jobb olajat töltök, mint amire "szükségük van", mint ami a minimális elvárás lenne - ez lehet hogy simán pénzkidobás.
De mint ahogy én sem tudom bizonyítani, hogy a jobb olaj hosszútávon megtérül pl. jobb fogyasztás, kisebb motorkopás stb. formájában, úgy Te sem tudod bizonyítani az ellenkezőjét. Úgyhogy innentől kezdve ez is leginkább hit kérdése. Én hiszem, hogy a jobb (=magasabb minősítésű) olaj jobbat tesz a motornak, Te meg nem (vagy igen, csak nem annyival, hogy megérje az árát). És ezzel nincs is semmi baj.
Ja, megvan . Azért mégegy utsó gondolat : szerintem talán picit túl cizelláljuk ezt a dolgot. "olcsó" olaj alatt közel sem "tescós", vagy valami ukrán tanyán felcímkézett olajat értünk, ebben szerintem egyetértünk.
Másrészről pillanatig sem gondolnám, hogy egy japán gyártó piacvezető márkája, amit - utcai motorokba szán - hosszú távon rosszabb lenne, és azt is elhiszem nekik, hogy a legmodernebb technológiát használják. (azért vegyük figyelembe, hogy pl. az ER5, vagy a ZR7 blokkja ezeréves konstrukció, az akkori előírásoknak megfelelő olajak már nem a mai minőséget képviselik, szóval jobbak).
Node mindegy, 100 szónak is 1 a vége, alaposan kiveséztük a témát Majd ha Fisi elszunnyad a TKB nyitóbulin, titokban lecserélem neki az olajat ENEOS-ra és megkérdezem utána, hogy milyen is ez a Fuchs.
Úgy jutottunk oda amúgy, hogy a City Max mellé a Comp4-et tetted. Erre írtam, hogy a Super4 van vele inkább egy szinten.
De amúgy én abszolút megértem, nyilván ha van két motor, az egyik még eszi is az olajat, akkor éves szinten el lehet használni mondjuk 10 liter olajat, és mondjuk egy 5 éves viszonylatban nem mindegy a literenként +/- 1000 Ft (vagy akár 500 Ft). Szóval a kérdés az, hogy okoz-e valami problémát az olcsó olaj, mert ha nem, akkor nyugodtan lehet vele spórolni. (Egyébként erre írtam, hogy hosszú távon a jobb olaj valószínű a motornak is jobb, de ezt nem tudjuk úgysem bizonyítani, illetve az is kérdéses, milyen hosszú távról van szó.)

Mondjuk én úgy vagyok vele, hogy az olajon nem spórolok, de ez én vagyok, megértem, ha másnak mások a szempontjai. De most már fizethetnének valami reklámpénzt, vagy 10x írtam le az oldalon, hogy Fuchs.
Semmi . Csak már elvesztettem a fonalat, hogy hogyan jutottunk el oda, hogy a FUCHS jobb-e, mint az ENEOS. Aztán mondtad, hogy felesleges váltani, mert a FUCHS- XADO stb....-nél nincs jobb. Nade fel sem merült, hogy azért lenne váltás, mert azt gondolom, hogy -1000-ért jobb olajat kapok. Kicsit elterelődött a téma

Smice: Na eddig nem foglalkoztam vele,hogy mi az a JASO, köszi az értekezést Amúgy csak azért írtam, hogy jó a sima MA, mert a service manual azt írja.
No most mi van!?
Persze, de ez nem is volt kérdés. Goldfren fékszetthez különben is felesleges a drága olaj