Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes.És persze balfék..De engem úgy engedtek a placcra(Hivatásos C3 C4 F 3 F4) tankra nincs papírom.Vezetni persze tudom .
A hátsót még én is GIVI-től vettem.Az oldal dobozok tartója már saját(Ezer HUF alatt megoldottam festéssel együtt.)Top case is megcsinálható ha van rá idő.Ha nincs akkor ca.25-30 E lesz a számla.
NEM.De azért ne duzz!A bicigli patent is teszi a dolgát pedig csúnyán bánok vele.
Sziasztok skacok ! Nincs valakinek "elfekvőben" 98-as er 5-re hátsó doboztartó konzol platnival, esetleg dobozzal együtt baráti árért ?
Legjobb az enuma csavarral végtelenitheto patent szem. Nem kell nitt cucc csak egy 8as villaskulcs, és megbízhatóan végtelenitheto a lanc vele
No jó, de ahogy írtad elviszed szerelőhöz nem wd 40 el fujkalod a féket.. Ezen még most is röhögök..
A gyári ha jól tudom eleve végtelen, és tényleg még a lengővilla felrakása előtt rakják be. De lehet is venni ilyet, van aki szerint csak ezzel lehet tutira menni, biztosabb, mint bármilyen más otthon összeillesztős legózás, és inkább ki-beszerelik a lengővillát.
Ha feltesz egy ilyen kérdést, akkor komolyan. :)
Te tudod... De hiába 3 óra, ha az embernek napi max. fél óra szabadideje van, az is kb. éjfél és a "bealszok-a-fáradtságtól" közt. Ezért viszem én a motort szerelőhöz sokszor, pedig sokmindent meg tudnék oldani magam is, ha lenne rá időm. Addig meg lehet bejárni biciklivel vagy busszal vagy szomszéddal, ha nincs autó. De igazad van, a gyakran használt járműveket kéne a leginkább karbantartani.

Amúgy a hátsó kerék leszedése, szétszerelése meg mindezt vissza tényleg nem egy bonyolult művelet. Nekem a legnehezebb része talán a hátsó kerék egyenesbe állítása volt, hogy egy nyomon fusson az elsővel, de tényleg nincs benne semmi extra, és nem igényel speciális szerszámokat sem.
Attól függ. Ha cserélni akarod a láncot akkor elég a flex is. Gyárilag az újat meg úgyis nittelni kell, szal maradhat a lengő villa. A gyárilag végtelen láncot úgy értettem hogy nincs patent szem rajta gyárilag.
Ahhoz viszont ki kell venni a lengőkart.
Jó az a patent szem ilyen fék mellé. Mivel be van szorulva és nem megy 10 nél jobban a motor, ott még épp nem fogja hátba vágni a lánc az emberünket.
Amúgy nem épp faja ez a szegecs fej nélküli lánc... Er5 gyári láncnál nincs patent szem, gyárilag végtelen a ketyere
"Csak a gyávák fékeznek!"
No most valakinek komolyan meg kell magyarázni, hogy miért nem szabad olajat a fékpofákra fújni.
Utó április 1, vagy mi a faszom van
Ilyen ember hogy vizsgázott le pl. Műszakin!??
Nincs idő elég szar duma...
A hátsó fék szét szedése kipucolása stb max. 3 óra több nem kell. Munkába járni van idő. Nem értem én az ilyet. Épp a napi használatban lévő járműveket kell leghamarabb kijavítani, pont azért hogy mindíg hadra fogható legyen.
Szerintem nyomja tele zsirral akkor tuti nem fog szorulni. Na több kérdésem nincs is, kissé meg kéne motort tanulni kezelni, meg szerelni mielött valaki ekkora motort vesz..
*kar..
Az a fék kitamaszto kár, de nem hinném hogy az okozott volna neki be. Nincs nagyon rá állítva a fék a motorra!?
Na, a smiley helyett a küldést nyomtam meg. Szóval lemaradt a vége:


A fékednél szerintem is az lehet a baj, hogy a fékkulcs nem fordul vissza. Ezt viszont szétszedés nélkül nem lehet orvosolni. Ellenőrizd a rugók állpotát is.
Lehet én vagyok vak, de itt nem látom a patentszemet... (Csak hogy tisztázzuk, a patentszem ott van, ahol a lánc két vége összekapcsolódik; kivéve persze ha más módszerrel rögzíted a végeket, pl. nitteléssel. Itt egy, feltűnően különbözik a többitől: http://kep.cdn.index.hu/1/0/13...)

Ha arra gondolsz, hogy a szegecs feje nem emelkedik ki eléggé, szerintem attól még lehet jó. A biztonság kedvéért próbáld meg lefeszegetni. A lánc kopottságát viszont ne a szegecsek magasságával mérd, hanem a szokásos húzogatós módszerrel, ha már nagyon laza, nagy a lógása ("megnyúlt"), akkor cseréld.

A WD40 rossz ötlet. Átérzem a helyzeted, nekem is munkábajárós motorom van, ha komolyabb baja lenne, nem tudom mit csinálnék, nekem sincs időm sokat foglalkozni vele sajnos. De ha olajat fújsz bele, utána tényleg ki lehet dobni a fékpofákat. Nekem egyszer ráfolyt az első fékemre a telóolaj (egy másik motoromon, ahol hálistennek fordított teló van, így ha a szimmering elenged, annyi a féknek); úgy beette magát a fékbetétbe, hogy hiába tisztítottam, fújtam utána féktisztítóval, Brigéciollal, mindennel, sose fogott már normálisan. De legalább kevésbé kopik.
Szétszedés nélkül? Felejtsd el. Nekem a simsonon akkor ragadt be a fék, amikor már nem volt vastagság és keresztbe fordult a fékkulcs...
Ki kell szedni a tengelyt megcsiszolni finom papírral, vékonyan bezsírozni és visszatenni. Ettől egyszerűbben nem fog menni.
WD 40 et fékbe??? Utána meg dobhatod ki a fékpofákat! Több sebből vérzik a sztori, ez a lánc sem igazán szép. Szerintem nem megkopva van hanem ki van tágulva. Én cserélném minél előbb.
ITT a lanc... Kicsit kopott
Köszönöm a tanacsodat, es ha befujok wd-40-et ? Csak atmenetileg,mert nincsen idom szetkapni mostanaban mert minden nap vele megyek melozni...es egy masik eszrevetelem,ma takaritgattam a lancot es valamit eszrevettem a lancon a Patentszem Vagy szegecsfej kicsit le van kopva ITT (csatolom kepben) ez okozhat gondot a kesobbiekben szerintetek?