Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmmm. Ha fékezés után marad benn, akkor vélhetően tiszta retek, vizet kapott, berohadt, stb.... , vagy a fékkulcs nem fordul vissza, ha leszállsz a fékpedálról. Szét kell szedni és kitakarítani, rugókat ellenőrizni.. Ha nem piszkáltad a fékpálca állító csavart, akkor erre tippelnék.
Ha nem, akkor a van egy csavarozott rúd, ami rögzíti a betéteket tartó tányért (nem tudom mi a neve, a hátsókerék jobb oldaláról beszélek) az lehetne még rosszul belőve, de ha eddig jó volt a hátsó kerék és nem lett állítva a láncfeszesség sem, akkor nem valószínű, hogy ez a gond, illetve ha az szarul lenne belőve, akkor is inkább csak "szivacsos" lenne a fékhatás. Mindenképp szétszedném, hogy belelessek.
Beszorul , kerek forog de erezni a motoron h fog a fek :( kerek nem volt mostanaban kivéve ...
Beszorul, vagy beragad? Nem mindegy. Volt kivéve a hátsókerék mostanában?
Sziasztok, Lett egy kis gondom a napokban, be-beragad a hatso dobfékem, szerintetek hogyan lehetne megjavitani szetszedes nelkul?
Comp 4- et vegye az jó kis bevált olaj- punktum!
Erről pont most vitáztunk pár napja, hogy milyen olaj KELL a motorba... Visszaolvashatod, de röviden összefoglalva: hit kérdése.
Én szeretek jó olajat használni, és nem érzem túlzásnak a Comp4-et sem, nálam az a standard utcai olaj, és csak jót tudok róla mondani. A Super4-et még nem próbáltam, de az is teljesíti az ER-5-re előírt összes követelményt, úgyhogy az is mehet az ER-5-be, semmi gondot nem okozhat.
Neked kell eldönteni, hogy szerinted megéri-e a plusz pénzt a jobb minőségű olaj. Esetleg próbáld ki mindkettőt.
Ja hopp mobil nézetben volt a telefon. Comp 4 jó!
Mindegyiknél csak a Silkolene fő oldala jön be..
mármint az első link ez akart lenni http://www.silkolene.hu/produc...
most cserélném a nem bevált motul 5100-at, de nem tudok dönteni:
Kell-e ez ha nem pályázom, és visszafogottan, max 150-el megyek? http://www.silkolene.hu/produc...

Vagy elég lesz ez is? http://www.silkolene.hu/produc...
Na ez jól hangzik, köszi előre is!
Kíváncsiságból nézegettem a Ninjára is rugóstagot, hát, 100e Ft alatt nem nagyon van csak kínai óccó kategória, ami még a gyárihoz képest is visszalépés lenne... Olyat meg minek. Ezért is érdekel, milyet tettél fel, főleg, ha valószínű a Ninjára is lehet rendelni, és az ára is 100 alatt van.
Szerintem ehhez a hátsó telóhoz képest a Jenkik új F 35 vadászgép dokumentációja, tervrajzai- egy nyílt leányregény..
Pont ER5-re van alkotva.De a katalógus elég vaskos volt.Jó eséllyel kb mindenhez lehet rendelni.Ez három hét alatt jött meg.A nevét majd megírom.Az meg,hogy hogyan válik be majd inkább szezon végén lesz értékelve.
Én először életemben festettem kipufogót, viszont a Totalbike GS500 fórumán van egy srác, aki mindenfélét kipróbált, és neki ez a matt fekete a MOTIP vált be eddig. Volt amelyik 1 nap alatt, volt amelyik egy hét/hónap alatt leégett, lejött. A MOTIP egy éve van fenn neki, és azt mondja, hogy - bár kiszürkült - de még hiánytalanul fenn van. Remélem, annyit nekem is kibír, mert a gyári tűzkarikák miatt nem volt olcsó az eksön.
Én ugyanezt a MOTIP-ot használtam, csak nem a feketét, hanem a színtelen (átlátszó) verziót. Amennyire tudtam, én is szakszerűen hordtam fel, megvolt a gondos, többfázisú szárítás/égetés is... Egyáltalán nem bizonyult tartósnak, kb. az első esővel le is jött a nagy része. Próbáltam más hőálló festékeket is, kb. ugyanígy jártam. Úgyhogy én lemondtam a festésről, szerintem nincs olyan festék, ami tartós megoldást hoz.
(A kandallófestéket ajánlották még, de szerintem pont az a baj, amit Pocses mond - hirtelen felhevül több száz - ezer? - fokra, aztán egy szép tavaszi reggelen lefröcsköli az 5 fokos tócsa... A kandallófestéket sem ilyen hőingadozásra tervezték, hanem egyenletes, lassú melegedésre - hűlésre.)

De egyébként valahol a neten olvastam erről a MOTIP festékről, ott pont a fekete verzióját ajánlották kipufogóhoz, hogy azzal jobb eredményt lehet elérni, mint a színtelennel... Hát majd meglátod, drukkolok Neked, hogy tartósabb legyen, mint az enyém.
Egy márkát/típust azért tudsz mondani? KÍváncsi vagyok (illetve vagyunk, úgy látom), mi az, ami bevált. ER-5-höz való utángyártott cucc, vagy esetleg másik motor gyári gátlója?
Sajnálom, ha rosszabb lett. Azért adj egy kis időt magadnak, meg a motornak, hátha csak szokatlan. Pl. ha az ember hozzászokik a kockára kopott gumihoz, utána fura lesz az irányítás, amikor felrakják az új gumit. Ettől még nem az új gumi rosszabb. Hátha itt is csak erről van szó. Ha nem, akkor meg tényleg valamit elronthattak, mert Te vagy az első, akitől ilyen véleményt olvasok, ezeknek javulást kéne hozniuk, nem romlást.
Valószínűleg, mert jártam ott is.
Hali bogyó!
Téged láttalak tegnap délután Patajon a körforgó előtt!?
Én is Rallyval fújtam le tavaly, és még mindig szép. Pedig hőlégfúvó hiányában csak száradás után fel, és "csapatás" egyet száraz időben. Úgy tűnik, rendesen ráégett.
A GS-en gyárilag is csak festve volt, és kibírt 9 évet, mire igazán ocsmány lett. Remélem kettőt-hármat ez is ki fog.
Jól néz ki de ha jó melegen vizet kap akkor tudjuk mi következik. Becsülöm azokat akik erre gondot fordítanak, de nekem nincs rá... nem látom mert rajta ülök. Pedig ugye a digóéknál is saválló a gyári renCCer.
Annyira sajnos nem, mert a végén, amikor ürült a flakon, már néha fröcskölt sajnos. A rozsdánál viszont biztosan szebb...
szép