Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motul olajat rakj bele és nem fog csattogni :) repsol gagyi sajnos és nekem a castrollal is csattogott.
Itt van videó a hangjáról, sajnos a garázsban készült, de csinálni fogok rendes videót ahol jobban hallatszódik: http://youtu.be/2wIbDvhTO6Y
Sziasztok! Egy drabig nem írtam, mert felújításon esett át a blokkom. Amit kellett, a szerelőm kicserélt (vez lánc, primer lánc, szabadonfutó, tőmítések, szimeringek, lesíkoltatott a hengertalpból 1,3mm-t igy még nyomatékosabb, kapott gpz karbikat, amik szépen be lettek állítva(50-et dobál alapjáraton max), benzincsapot átalakította, így megbízhatóbb, mert át volt lyukadva és a vákumcsövön tolta be a benzint, kapot új kormányt és gyártatott hozzá egy nagyon király kipufogót, db killerrel (Ha valakinek kell ilyen kipu, privibe írjon) :), ezen kívűl a leömlő összekötőt kivágta, mert az is fojtás az er-5 nél. Szóval a blokkja nagyon patika! Egy dolog okoz gondot, hogy a cdi-m vagy fojtott, vagy hibás, mert 5-6 ba rángat és 7ezernél nem forog többet, hallani hogy kihagy a gyújtás. Üresbe leforog 11,5-öt 1-2-3 ba 10 körül, így most max 140-150 a vége. Valakinek valami ötlete? Vagy ismer olyat aki ért az ECU- hoz? Esetleg nincs valakinek próbára egy itt Bp. közelben? Üdv!
Repsol 10W-40 MotoSyntetico-t öntöttem bele. Előtte nem tudom milyen volt benne mert az eladó akitől vettem nem ment vele csak pár ezer km.-ert és nem cserélt benne olajat.
Haha, a 250-es mz az mindegyik ER-hez képest csak bicikli.
Ha a ZR7 nél hiba, akkor szerintem bármilyen motornál az. Lehet, sőt valószínű, hogy lapul a gumi valamennyit és emiatt hangyafasznyit mozog, de pl az enyém már 85 ezernél jár. Elhiszem, ha megérett a cserére...
Pont fordítva. Ha 1 ben van, alig éred el 1 ujjal, ha 5- ben, akkor meg simán belehúzod a markolatba. 1-2-3 az ideális, attól függ mekkora a kezed.
Annyit számíthat hogy mennyire áll kézre. Pl ugyanezt próbáld ki az első féknél. Ha 1ben van elég egy ujj is hogy erőteljes fékezést tudj végre hajtani. Ugyanez 5os állásban szinte lehetetlen. Szal valamennyit számít..
Mindegy milyen olaj egyesbe téve mindíg fog csattanni.
Valamennyire igen, de inkább a durva állítóval játssz kicsit. Sokat az sem ér..
Semmire nem elég 34 ló gyakorlatilag van egy 250 es MZ -d Kawasaki köntösben..
Vedd ki. Jobb lesz a morornak is.
Milyen olajat tettél bele?
Semekkorát amit észre vennél, persze ha nem a felére lapult össze a cső..
Jó de az Er5nel nem hiba ez. Lehet a nem túl erős motor miatt. Gyárilag is lötyög kissé vagy az új berakása után 1000 kivel. Enyémen 55 ezer km után sem volt baj az említett csapágyakkal. Szal nem mindíg igaz ez sem..
Elvileg emiatt csökkent a belső átmérő. Lehet, hogy gond. Attól függ mennyire csaptad oda. Mindenképp érdemes lesz megcsináltatni, de ha nem érzel teljesítményvesztést, vagy bármi rendelleneset, akkor valószínűleg nincs baj.
Az semennyire. Kivéve, ha nagyon nagy a holtjáték. Először ellenőrizd a kuplung holtjátékot és ha nem jó, akkor állítsd be. Ezután nem kéne, hogy pl. 5-ös állásban ne emeljen ki rendesen.
Milyen olajat tettél? Csak mert az enyém is akkorát szól a Xadoval is, mintha bedobnék a fogaskerekek közé egy kisbaltát. A "fojtás" pedig egy luk a karbiban valahol. Pontosan nem tudom, keress rá. Tehát nem tudod kivenni, csak kicserélni, vagy becsinálni.
Á propos... Mennyire befolyásolja a kuplung kiemelést a kar beállítása? Nem a kuplungbowdenre gondolok, hanem a kar kis tárcsájára, ami 1-5-ig állítandó. Lehet, hogy nem emel ki a kuplungom rendesen?
Van valaki aki szüntetett megy gyári fojtást közületek ?
Az van, hogy most járok tanfolyamra és a tanfolyam motorkerékpárja rendesen 50 Le-s. A sajátom pedig 34 lóerős, gyárilag fojtott. Nagyon érezni a különbséget. Nyomatékosabb sokkal az iskoláé. Vacilálok rajta, hogy meg kellene szüntetni a fojtást. Bármennyire is hittem, hogy 34 ló mindenre elég be kell lássam, hogy a nagyobb nyomaték jobb. Nem kell pörgetni pl. és ez a motornak is használ.
A másik érdekesség az ülésmagasság. Az enyém 98-as évjárat és lényegesen alacsonyabb az üléshelyzet mint a tanfolyamos 2001 utáni modellen. Sokkal vékonyabb a szivacs az ülésemben. Ez mondjuk annyira nem jó. Azért jó fejlesztéseket eszközölt a Kawa a későbbi években a modellen.
Egyébként lecseréltem a hétvégén benne az olajat és meglepően sokat javult a sebességváltás. Nincs az a nagy csattanó hang mikor egyesbe teszem. Nem hangtalan, de korántsem mondanám már csattanásnak.
Ma járdáról való leguruláskor a padkára feküdt a kipufogő cső (pedig nem tűnt magasnak) :( nem tudom hogy miért mert már mentem le nagyobb járdáról is, talán amikor leért az első kerék befékeztem, összenyomódott az első teló, aztán puff. Most van mind2 kipufogó csövön egy mélyedés, lyukat nem látok, de majd holnap megnézem. Mekkora gondot jelenthet ez, ha nem lyukadt ki?
Mégegy érdekesség, ha már a meghajtás szóba került. A ZR7 Taschner mesternél volt nemrég és mondta, hogy szar a menesztő gumi, mert kotyogott a lánckerék előre, hátra, meg picit oldalirányba is. Lényeg a lényeg, hogy megoldotta a kérdést, és mondta, hogy mi mindent tud szétcseszni ez a látszólag nem túl nagy problem. Ha jól rémlik végső soron odavág még a meghajtó kerék tengelyének a csapágyazásának is + a lengőkarok csapágyazását is idővel hazavágja. Azért mondom ezt, mert régebben valaki feldobta itt, hogy az ER5-ön kb ugyanez a problémája volt és akkor úgy rémlik az lett a vége a beszélgetésnek, hogy nem baj ha előre-hátra mozog a lánckerék. Most a ZR-en meg sem moccan semerre, szóval ez a normális állapot. Úgyhogy erre is oda kell figyelni! Egyébként bámulatos, hogy minél jobban belemászik az ember ezekbe a karbantartási dolgokba, annál több dolog bukkan elő, amit tényleg nézni kell, mert ugyan látszólag gond nélkül elketyeg a gép, később viszont súlyos ezrekbe fáj majd a hanyagság.
Na látod, erre nem is gondoltam. Igaz.
Üdv. Hát ha rosszul van belőve az egyenesfutás, vagy nem fut együtt a két lánckerék, akkor felléphet némi oldalirányú feszültség.
Köszi a tippet! Jókat olvastam amúgy az YSS-ről. Remélem Neked is beválik.

A patentszemre tényleg nem hat oldalirányú erő - elvileg, de azért valamiért csak nem engedik egy adott teljesítmény felett. Off-road-osok szokták amúgy szeretni, a legnagyobb előnye az, hogy a lánc könnyen le-fel tehető, így nagyságrendekkel egyszerűbb a tisztítás, kenés, csere.
Egyszer már leírtam(minek ugyebár):A lánc szilárdságát semmiben nem befolyásolja,hogy hogyan kapcsolod össze a végeket.(Azért ne gémkapocs)A terhelés nem oldalirányú.Lehetne az sima szög is.
Tesóm csak azt számold mennyit használtad a Enumát!(Az újat)Meg volt négy év?Vagy legalább 30.000Km?Most akkut cseréltem az ASTRA-n és azt mondták kibír három évet.Nem valószínű,hogy ezt megvárnám.Ezért nem mondok semmit az új telókról(7 azaz hét km az idei futásom ezzel.A teló jónak tűnik de ázsia(Talán Malajzia)Lecarom ha a KAWA ennyire volt predesztinálva,hogy elgörbült akkor a B verzió... YSS ez van a dobozon.Ez már rugózik végreÉs még jobban is néz ki..Mi meg beállt hátsó taggal csináltuk meg az Erdély túrát.
De és ne duzz! 50 lóerőig engedélyezve van a hagyományos patent szem ezért (is) bírja. Ellenben én sem az Er -re a Zére meg már végképp nem rakhatok fel sima patent szemet.
Szia.Van doboztartóm és dobozom is.Ha érdekel 703179083.udv P.