Ha visszakeresgetsz a fórumon, talán sikerül ráakadni, úgy emlékszem le lett már írva... most nem találom, de úgy rémlik, hogy a karbiban van az összes trükk, tehát a fojtást legegyszerűbben úgy lehet megszüntetni, ha veszel bele egy másik karbit, mondjuk egy bontottat egy gyárilag fojtás nélküli ER-5-ből.
Az összekötő csövet ki ne vágd! Az nem a fojtás miatt van benne.
Á szerelőd lehet Kurva okos még a japán mérnököknél is akik tervezték a motort. Az hogy halkabb egy dolog attól jobban nem ken. 10w40 való bele a 20wt hagyjuk meg a Harleykbe...
Fisi :D A szerelő vágta ki nem én és Ő ért hozzá mert egy jópár er-5-öt csinált :) primerláncot cserélt, az van a kuplung és a főtengelyen :) 20W 50-et azért is rakott bele mert 2 hengeres és nem sor4 :) az enyém sokkal halkabb lett tőle :) ECU/CDI= motorvezérlő egység :) A szerelő mondta hogy a vezérlő lesz a ludas a torpanásra, mert mindent átnézett, csak nem volt másik CDI-je próbára, csak GPZ-hez, aminek nem ugyanez a gyújtása, hiába ugyanaz a blokk......A GPZ-ével be se indult...... Ha van segítő szándékú ötleted,tanácsod, szívesen meghallgatom :) De ha valakinek lenne egy CDI-je próbára, akkor azonnal kiderül h a CDI a baj-e. Amúgy olvastam külföldi oldalon hogy a régebbi gyártású(97-99) ER-5 nek szar a CDI-je....
Van ebben ECUn Úgy tudom olyan csak az injektoros gépekben van. Az összekötő meg épp úgy tudom javít a dolgokon nemhogy rontatna. A Z750 en kettő is van, lehet kivagom 170 lovas lesz?
Persze 85 nél már cseréld le. Anno valakit ugyanígy idegesített a kotyogás, vett egy újat, alig ment valamennyit vele megint kotyogott2. Részlet kérdés sokan jártunk sokat az eredeti gumival no problem nélkül. Nyugodj meg!
Motul 3000-et használok mert ha elolvasod a gépkönyvet 20W50 a javasolt :) A "rúgdosás" szelep miatt is lehet, vagy szelephézag miatt, esetleg vezérlés. A szerelőm csukott szemmel szedi szét és rakja össze ezeket az EX500-as blokkokat. Az enyémet 2 hét alatt újította fel A-Z-ig, ha gondolod meg adom a számát :) ÜDV!
Valahogy sejtettem. Viszont ettől függetlenül megint elkezdett rúgdosni alapjáraton a motor (tavaly is írtam erről), hogy olyan mintha nem erősen de néha belerúgnának a motorba a kipufogó dob felől, és ilyenkor van egy kis megtorpanása is a motornak, olyan mintha kimaradna egy gyújtás, és a kipufogóban durranna a benzin. Tavaly is ilyen volt, aztán kiderült, hogy falsot szív a szívócsonknál, ki lett cserélve, karbiszinkron, és jó lett. De egyszerűen nem hiszem el, hogy egy új szívócsonkkal már megint falsot szívna, emellett a fordulatszám is max +/- 50-et sétál. Gyertyák tavaly tavasszal voltak cserélve. Ötlet?
Az összekötő csövet ki ne vágd! Az nem a fojtás miatt van benne.