Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha visszakeresgetsz a fórumon, talán sikerül ráakadni, úgy emlékszem le lett már írva... most nem találom, de úgy rémlik, hogy a karbiban van az összes trükk, tehát a fojtást legegyszerűbben úgy lehet megszüntetni, ha veszel bele egy másik karbit, mondjuk egy bontottat egy gyárilag fojtás nélküli ER-5-ből.
Az összekötő csövet ki ne vágd! Az nem a fojtás miatt van benne.
Alapból legtávolabb van.
Link lemaradt.
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki080103/
Tessék tuning májszter, ezt vágtátok ki tudorok!
Interferencia cső a neve az összekötő csőnek, gratulálok !!!!
Lesz nálad ilyen folyamatosan? Van valakinek tapasztalata a minőségével?
A termek újak!!

Személyesen Tatabányán átvehető

Posta megoldható

Előre utalással: 1000 Ft
Utánvétellel: 2000 Ft

Protektoros nyári kesztyű kedvező áron
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Protektoros_nyari_kesztyu_kedvezo_aron_45210663.htm
KTM kesztyű
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Ktm_motoros_kesztyu_46379043.htm
Kawasaki kesztyű
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Kawasaki_motoros_kesztyu_43523836.htm

Váll táska: Kawasaki, Dainese!
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Kawasaki__Dainese_Valltaska__hattaska_47175575.htm

Combtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Dainese_motoros_Combtaska_47181147.htm

Övtáska:
Ducati övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Ducati_ovtaska_elado_46379078.htm
KTM övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_KTM_ovtaska_45650778.htm
Berik övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Berik_Motoros_Ovtaska_47175201.htm

Tankpad
Karbon harású
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Karbon_hatasu_tankpad_44950462.htm
Monster tankpad
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Monster_Tankpad_43519785.htm

Elérhetőség:
E-mail: macsoman@hotmail.com
Tel.: 06 70 7737 822
Á szerelőd lehet Kurva okos még a japán mérnököknél is akik tervezték a motort. Az hogy halkabb egy dolog attól jobban nem ken. 10w40 való bele a 20wt hagyjuk meg a Harleykbe...
Semmi köze a fojtashoz..
Szia !

Ez a leömló összekötő kivágást tudnád egy kicsit részletezni, mert az enyém is fojtott változat volt, és érdekelne a dolog.

Köszi
Fisi :D A szerelő vágta ki nem én és Ő ért hozzá mert egy jópár er-5-öt csinált :) primerláncot cserélt, az van a kuplung és a főtengelyen :) 20W 50-et azért is rakott bele mert 2 hengeres és nem sor4 :) az enyém sokkal halkabb lett tőle :) ECU/CDI= motorvezérlő egység :) A szerelő mondta hogy a vezérlő lesz a ludas a torpanásra, mert mindent átnézett, csak nem volt másik CDI-je próbára, csak GPZ-hez, aminek nem ugyanez a gyújtása, hiába ugyanaz a blokk......A GPZ-ével be se indult...... Ha van segítő szándékú ötleted,tanácsod, szívesen meghallgatom :) De ha valakinek lenne egy CDI-je próbára, akkor azonnal kiderül h a CDI a baj-e. Amúgy olvastam külföldi oldalon hogy a régebbi gyártású(97-99) ER-5 nek szar a CDI-je....
Hát ahogy húzod neki, szerintem már nyúltak az ujjaid. Nyugodtan tekerhetsz pár clicket az 1-es állás felé.
Halál nyugodt vagyok Mindenesetre cserélem, ha tudok szerezni.
Szerintem nem a trópusi éghajlat jellemző itt hogy 20w kelljen..
Traktorba esetleg de nem az ER 5 be. Tessék eredeti gepkonyv..
Notessek, mondtam én... Fuchs...
Mindegyik sétál 50 et legalább még az én sor 4em is...
Megtorpanásra ötletem nincs úgyis szerelő lesz belőle inkább vidd el.
Csattog az mindegyikkel, ráadásul a Motul 5100 tól még olyan is lesz mint a traktor. 2x volt benne annakidején többet semmibe nem rakok olyan szart..
Á szekunder láncot miért nem cserélted ki ha már arra jártál!? Asszem szekunder a kuplung, de mindíg keverem..
Van ebben ECUn Úgy tudom olyan csak az injektoros gépekben van. Az összekötő meg épp úgy tudom javít a dolgokon nemhogy rontatna. A Z750 en kettő is van, lehet kivagom 170 lovas lesz?
Súly, lóerő aránya értettem Japukám!
Bánja lánya, én motorozok nem azt a szart nézegetem. Egyszer beállítottam azóta úgy van, béke poraira..
Persze 85 nél már cseréld le. Anno valakit ugyanígy idegesített a kotyogás, vett egy újat, alig ment valamennyit vele megint kotyogott2. Részlet kérdés sokan jártunk sokat az eredeti gumival no problem nélkül. Nyugodj meg!
Motul 3000-et használok mert ha elolvasod a gépkönyvet 20W50 a javasolt :) A "rúgdosás" szelep miatt is lehet, vagy szelephézag miatt, esetleg vezérlés. A szerelőm csukott szemmel szedi szét és rakja össze ezeket az EX500-as blokkokat. Az enyémet 2 hét alatt újította fel A-Z-ig, ha gondolod meg adom a számát :) ÜDV!
motul 5100-at használok, ettől jobban csattog mint bármi mástól...
Valahogy sejtettem. Viszont ettől függetlenül megint elkezdett rúgdosni alapjáraton a motor (tavaly is írtam erről), hogy olyan mintha nem erősen de néha belerúgnának a motorba a kipufogó dob felől, és ilyenkor van egy kis megtorpanása is a motornak, olyan mintha kimaradna egy gyújtás, és a kipufogóban durranna a benzin. Tavaly is ilyen volt, aztán kiderült, hogy falsot szív a szívócsonknál, ki lett cserélve, karbiszinkron, és jó lett. De egyszerűen nem hiszem el, hogy egy új szívócsonkkal már megint falsot szívna, emellett a fordulatszám is max +/- 50-et sétál. Gyertyák tavaly tavasszal voltak cserélve. Ötlet?