Hali!
A tanksapka az ilyen,én szerettem ahogy nyáron "énekelt" Hott poén. Nem kell semmit csinálni vele. Mail címet adj vagy face elerhetoseget írd meg privibe. Benzincso eloregedett ne aggódj enyém anno vmi 2-3 éves se volt mikor megadta magát.
Sziasztok. Csak érdekességképpen teszem fel a képet. Hétvégén összedobtam tesó ZR-ét, amiben benne volt egy féknyereg felújítás és egy fékolajcsere is. Amiért érdekes a dolog, az az, hogy általában nem nagyon szarakodnak az emberek a fékolajjal, ha fog a fék, akkor jó az, ahogy van (pedig a service manual is írja az időközi cserét. Nos annyit kell tudni erről a gépről, hogy előző gazdája valószínűleg letojta, itt az eredmény. Szerintem érdemes erre rászánni azt a párszáz forintot 3 dl fékolajra, amíg átmegy a rendszeren. A képen látható kocsonyás trutyit alig tudtam kimosni a furatokból és persze a fékolajtartály aljában ugyanez a látvány fogadott. Ja, az ER5 -ön ugyanez a féknyereg van.
Ahogy érzed ugyebár.Én nem vettem észre teljesítménybeli eltérést a Bolgár,Spanyol,Francia.Német.Olasz,Görög,Szerb,Szlovén....inkább nem sorolnám hol tankoltam még .Nekem az az árat leszámítva sájszegál.Az árat meg kifizetem mert kell a haladáshoz nemde?
Román v Ukrán esetleg ruszki benzin tapasztalatom szerint eltérően viselkedik a megszokotthoz képest.Teljesítményben alig kevesebb,árban sokkal kedvezőbb viszont Qrva büdös a kipu tőle.
Nos, ma megvolt az első szerelés is. A tegnapi indítás után reggelre benzinszagú volt a garázs. Törölgetés és keresgélés után látszott, hogy a benzincsapról csöpög le, de a benzincső ami szövött betétes volt is csupa lucsok. Első körben kicseréltem a csövet, most úgy néz ki nem csöpög sehol. Jó sansszal a cső volt a ludas mert nagyon ki volt már töredezve. Remélem legalábbis. Annyi, hogy én Ukrán benzint öntöttem bele tegnap. Kocsiban sose volt a benzinnel gondom. Aztán ma gyorsan le is eresztettem mindent s vettem bele öt liter Shell 95-ös normál benzint. Valószínűleg nem a benzin volt a ludas, hogy szétment a benzincső, de mi van ha mégis ? Nem merem megrizikózni, hogy más alkatrész is károsodjon az esetleg gyengébb minőségű üzemanyagtól.
Hanem ami nem tetszik, hogy leállítás után a tankból sziszegés hallatszik mint mikor vákuumot szív. Pedig ugye ezért van a tanksapkán a furat, hogy a légköri nyomás dolgozzon. Ezt nem tudom mire vélni. A tanksapka felnyitása után síri csend. Nem lenne elég az átmérője a furatnak ? Érdekes, pedig a tank amennyire belelátni makulátlanul tiszta.
Fisi ! Nagyon szépen megköszönném a leírást. A keresőt használom, de a fórummotor nem engedi megnézni az előzményeket csak a találatot, így néha nem egyértelmű hogy mi is volt az alapvető probléma.
Nem hiszem, hogy lesz időm sajnos elmenni egy ilyen találkozóra pedig biztosan jó hangulat van. Az idén már az is nagyon jó lenne ha egy erdélyi túra beleférne. Ez már régi nagy álmom. Még hátravan a motor honosítása, a jogsiból a rutin és a forgalom úgyhogy jó lenne egy pénzmagtermő fa.
Smice ! Értek mindent így már világos és egyértelmű. Köszönöm szépen, hogy vetted a fáradtságot a válaszra.
Mo-nincs távol semmi.Az új tesó falujában is jártam anno egy 250-es Jawa-val.Az út :körbe a határ mellett(Csak kb .2.2480km volt.Emlék egész életre.Egyedül a vassal,hálózsák,pokróc és más semmi.Máig őrzöm az itinert..Ehhez képest Kawával bármit az smafu.De azért a Kawa a kedvenc.Csak más dimenzió.
Ezt használom a Zében én is- ez még nem a Fuchs legjobb olaja. Van még felette a Pro 4 Plus 10- 50, de annyira én nem hajtom a gépet, maradtam a sima Pro 4- nél. Még jött ki újabb olaj is de azok 5w- sek. Szerintem jó lesz pályázni neked az a Pro 4.
Ha kell elküldöm neked az Er-5 leírást. Abban elég sok minden benne van amit mi tulajok raktunk össze anno a gépről. Épp nézem a szomszédban laksz- csak 404 km- re De ha van kedved egy jó csapathoz csatlakozni akkor TKB talikon megteheted- vannak még Er-5 tulajok, meg sok ex tulaj.
Benzincsap így működik ahogy leírtad, nem kell elzárni mert a motor szívó ereje nyitja majd a csapot (ha nincs elporladva a membrán). Ülés megoldódott - örülök!
Xado is jó- elő kell kezelni géllel, majd utána mehet a bekevert olaja ami szinten tart. Kuplungot nem bántja!!!
Motul vs Fuchs.
Igenis volt különsbésg! Sokkal jobba váltó meg a motor sem rezeg annyir a Fuchstól- de ki kell próbálni azt meglátod melyik jön be majd...
Pri állás arra való mint amit Parabellum is leírt.
Kérdéseid tedd fel nyugodtan de előbb körbe is kérdezhetsz a keresővel itt már mindnről írtunk- lánc, fékbetét, féktárcsa, hátsó rugó, karburátor , műszerfal stb..
Négyszer cseréltem Castrol Actevot.(Előtte Motul volt kétszer.Többször biztos nem lesz.)Nálam kifogástalan. Kíváncsiságból Fuchs-ot is vettem bele.Itt eléggé ajánlották.Semmi különbség szerintem.Se árban se másban.Most megint csere idő van.Talán a Fux lesz.
A PRI álláshoz annyit fűznék hozzá,hogy hosszú állás után sokkal hamarabb tud indítani a moci ha előtte kb fél percig ebben az állásban van a csap.Az állás során eltűnt benzin így nem indítózás közben ( vákuum) fog pótlódni.
Benzincsap nekem is fura volt először, hogy nincs zárt állás, mert utoljára a Trabantunkban használtam benzincsapot, ott meg ugye volt Nyit-Zár-Tartalék. Itt gyakorlatilag az On állás a zárt, amit menet közben automatikusan nyit. Úgyhogy igen, mindig ebben az állásban célszerű tartani. A Res állás azért nem jó, mert ha ott fogy ki a benzined, akkor már nem tudsz eljutni a következő benzinkútig, a feleségem járt így kb. az első próbaútján. :) AZ On állásban legalább van még tartalékod, ha nem figyeltél a benzinszintre. Ez különösen az első szériűs ER-5-ön fontos, mint a miénk, mert ott még nincs benzinszintjelző, később már raktak rá.
A Pri állás tényleg csak szervízhez kell, pl. ha le akarod engedni a tankot, vagy a karbik úszóját akarod ellenőrizni stb. És igen, télen is On, azaz zárt állásban érdemes tartani, mert ha Pri-be fordítod, akkor a teli tank benzin nyomása a karbik tűszelepét fogja nyomni egész télen... Amit alapból bírniuk kéne, de megeshet, hogy valami kis kosz bekerül és nem zár jól, vagy csak szimplán már elkopott, és akkor a tél folyamán szépen telenyomod a légszűrőházat, a hengereket, azokon keresztül a forgattyúsházat és mindent benzinnel. Nem vidám dolog.
A Fuchs Silkolene-ből egyébként a Comp4-et szoktuk rendelni, az bőven jó. Csak azért írom, hogy nem muszáj a Pro4-et venni (ami kicsit drágább), amit az előző hsz.-omban írtam, mert az kimondottan versenyolajként van hirdetve, utcára szerintem fölösleges. Én is csak a pályázás miatt rakom majd bele.
A Xado-ról meg szintén lehet olvasgatni itt a fórumban, én is szkeptikus voltam, de aztán beadtam a derekam. Sokan számolnak be pozitív hatásról, olyanok, akiknek adok a szavára. Én nem tudom bizonyítani a hatását, úgyhogy mint írtam lejjebb, nem kezdek el senkit győzködni, és nem is akarom szétszedni ezért a blokkot; úgy vagyok vele, hogy ha működik, akkor sokat nyerek vele, ha mégis átverés lenne, akkor meg nem vesztek sokat. Minimális a költsége, bajt nem csinál. max. a következő olajcserekor távozik. Szóval nekem megéri.
Köszönöm szépen a hasznos infókat !
Közben rájöttem, hogy van egy trükkje az ülés helyes vissza tételének. Az utasoldalán le kell nyomni míg bepattan. Így nem tudom miért, de sokkal kisebb a lötyögés szinte nincs is. Fisi ne gondold, hogy túl akarom ragozni. Egyszerűen új minden ami az Er-5-el kapcsolatos. Nekem csak simsonos tapasztalatom van. Azért valljuk be, van olyan ugrás mint kőbaltától a szamurájkardig.
A másik ami fura ugye a benzincsap. Ti is On állásban tartjátok mindig ? Téli leálláskor is ? Jól értelmezem a használati kézikönyvet ugye, hogy a pri állás csak akkor kell ha kifogyott a tank és az üres a karbi megtöltésére a res állás pedig az utolsó 2-3 liter felhasználására. Fura, hogy nem lehet kizárni, de értem én membrános a benzincsap.
Egyébként ma indítottam be először. Agyaltam, hogy mi lesz a tél után biztos nehezen fog indulni vagy be sem. Aztán a második indítózásra gyönyörűen ketyegett :). Egészen érdekes, hogy milyen kicsi fordulaton el lehet vele indulni. Igazán nyomatékos.
Smice ! Megrendelem majd a Silkolene olajat bele. Jól hangzik ez a Xado is. Olvastam az oldalukat. Plusz karbidréteg, gyémántkeménységű felület. Nem tudom. Kicsit szkeptikus vagyok vele. Nem biztos, hogy a kuplungnak is használ szerintem ha megváltozik a felülete.
Ha nem gond még kérdezgetek majd. Remélem erre is való a fórum.
Köszi még egyszer !
Ne nekem mondd, szerintem is teljesen rendben van az ülés.
Egyébként én is így Xadózok, a Fuchs olaj megmaradt, abba nyomtam a gélt. Csak én nem rakok minden olajcserénél.
Mellesleg a következő olajcserénél kipróbálom a Fuchs eggyel magasabb szintű olaját, a PRO 4-et. Kíváncsi leszek, érzek-e változást... Szerintem nem fogok, de remélem a motort jobban védi pályázás közben, pont pályanap előtt lesz esedékes a csere amúgyis.
Ez az ülés téma nem tudom miért ekkora dolog, én mikor megvettem a Z 750 S- t azt hittem, kiesek a saját számon, ugyanis az Er-5 passzos ülése után ez aztán lötyög meg előre hátra kb. egy- másfél centit mozog! Nyilván annak is köszönhető , hogy a Kawa egy sima z750 - et alakított át egybe ülésesre, de mindent össze vetve baxott hitványul sikerült, persze csak ha nem ül rajta az ember, mert akkor semmi mozgás..
Víz elvezetés eléggé megoldott, még az akku tálcában sem marad meg hosszú távon mert azon is van furat ami levezesse a nagyját.
Silkolene jó olaj de a Xado is, én a Zébe most a Fuchs olajba rakok olaj cserénként egy kis tubus Xado adalékot. Ennyi.
Nem tudom, még nem kínoztam az ER-5-öt így... De nem törvényszerű, a Ninjámmal hasonlóan járok, sokszor hidegben, rövid távra, és nem eszi az olajat. Mondjuk olyankor kímélem is, semmi durva gáz és nagy terhelés. A másik meg hogy szerintem a Te motorodban 2x annyi km van, mint az enyémben, nyilván kopottabb is.
Az eső miatt nem aggódnék... Egyrészt ha megfigyeled, az ülés alatti nyílás körül körbefut egy perem, ami miatt az eső nem nagyon tud befolyni, másrészt ha befolyik is, azzal a lendülettel ki is folyik - ez nem egy zárt tér, alul a farokidomok is pl. nyitottak. Nem is tudom, hol tudna megállni a víz, a szerszámtartó tálcában? Az akkutartóban? Én mentem már durva esőzésben, mostam a motort slaggal, soha nem volt ilyen problémám. Azt se felejtsd el, hogy ha rajtaülsz, akkor lenyomod az ülést, és "rázár" az idomokra. Csak ha nincs rajta terhelés, akkor lehet billegtetni. Ha pedig kitömködöd, akkor pont, hogy megemeled, tehát jobb eséllyel fog bejutni a víz - kivéve ha teljesen körbenyomod valami vastag gumiszalaggal, mint az autók csomagtartóját. Én kizárólag azért tettem alá valamit, hogy a festést kíméljem, ne közvetlenül arra támaszkodjon, de az ülés mozgásával vagy a vízzel sose volt bajom.
Egyébként meg én még nem láttam hermetikusan záró ülést motoron, szerintem nem akkora probléma ez. Persze Te tudod, ha téged zavar, szigeteld le nyugodtan.
Az igaz, hogy 10W-40 való bele, de hogy azon belül milyen márka, az már inkább hit kérdése. :) Én Fuchs Silkolene hívő vagyok, nagyon jó minden termékük, sokféle dolgot rendeltem már tőlük.
Gyertyacsere szerintem fölösleges, ha nincs vele gond. A Michelin Pilot Activ jó gumi, nekem is volt fent, csak az esőt/hideget nem szereti. Ha sikerül valami kevésbé tapadó felületre menned (pl. sima, fényes szurokfoltra), ami vizes is, garantált a megcsúszás. Száraz úton viszont nagyon jó, összességében szerettem. Még pályázni is voltam vele, azt is bírta, bár az már nem az ő terepe, szét is ment az első.
Típusspecifikus webshop szerintem nincs. Inkább attól függ, mit akarsz beszerezni. A Fuchs olajat pl. a Silkolene.hu oldalról lehet megrendelni. Nekem Debrecenben a kedvenc univerzális motorosboltom a Motorarzenal.hu, webshopja is van, a személyzet nagyon segítőkész és szakértő. Sok apróság, szervízkellék beszerezhető, pl. olajok, szűrők, benzincső, izzó, biztosíték, állvány, ruházati termékek, zárak, akku, töltő, defektjavító stb. stb. - nézz szét a honlapon, de nincs minden fent, úgyhogy ha keresel valamit de nem találod, akkor érdemes felhívni őket, hátha mégis van.
De persze ténylegesen típusspecifikus dolgok, mint pl. egy ER-5 oldalidom, vagy gyári műszerfal, az nem lesz náluk.
A gázkar mellett nincs alátét, úgyhogy ez ilyen. Van egy pici oldalirányú mozgása. Az ülést úgy néz ki akkor ki kell majd tömködni oldalt, hogy ne mozogjon. Annyiban zavar csak, hogy így jócskán befolyhat az eső hátulról.
Még kérdések. Olajcsere, légszűrőcsere lenne rajta. Jól gondolom ugye a fórumot olvasva, hogy Motul 10W40 olaj való bele és Jó lesz a Hifo légszűrője ami kb. 3.600 ft.-os áron van netes shopokban. Van ajánlott, bejáratott netes bolt egyébként a típushoz ?
Van még más is amit így újgazdásként érdemes megnézni vagy cserélni ? A fékek szuperek, szinte újak, féktárcsa szintén, hátsó fék szintén, teleszkópok tiszták, gumik gyakorlatilag újak, Michelin pilot Active. Szerintem a gyertyák is azok. Vagy egy gyertyacsere az ajánlott ilyenkor ?
A tanksapka az ilyen,én szerettem ahogy nyáron "énekelt" Hott poén. Nem kell semmit csinálni vele. Mail címet adj vagy face elerhetoseget írd meg privibe. Benzincso eloregedett ne aggódj enyém anno vmi 2-3 éves se volt mikor megadta magát.
Hanem ami nem tetszik, hogy leállítás után a tankból sziszegés hallatszik mint mikor vákuumot szív. Pedig ugye ezért van a tanksapkán a furat, hogy a légköri nyomás dolgozzon. Ezt nem tudom mire vélni. A tanksapka felnyitása után síri csend. Nem lenne elég az átmérője a furatnak ? Érdekes, pedig a tank amennyire belelátni makulátlanul tiszta.
Fisi ! Nagyon szépen megköszönném a leírást. A keresőt használom, de a fórummotor nem engedi megnézni az előzményeket csak a találatot, így néha nem egyértelmű hogy mi is volt az alapvető probléma.
Nem hiszem, hogy lesz időm sajnos elmenni egy ilyen találkozóra pedig biztosan jó hangulat van. Az idén már az is nagyon jó lenne ha egy erdélyi túra beleférne. Ez már régi nagy álmom. Még hátravan a motor honosítása, a jogsiból a rutin és a forgalom úgyhogy jó lenne egy pénzmagtermő fa.
Smice ! Értek mindent így már világos és egyértelmű. Köszönöm szépen, hogy vetted a fáradtságot a válaszra.
Ha kell elküldöm neked az Er-5 leírást. Abban elég sok minden benne van amit mi tulajok raktunk össze anno a gépről. Épp nézem a szomszédban laksz- csak 404 km- re De ha van kedved egy jó csapathoz csatlakozni akkor TKB talikon megteheted- vannak még Er-5 tulajok, meg sok ex tulaj.
Benzincsap így működik ahogy leírtad, nem kell elzárni mert a motor szívó ereje nyitja majd a csapot (ha nincs elporladva a membrán). Ülés megoldódott - örülök!
Xado is jó- elő kell kezelni géllel, majd utána mehet a bekevert olaja ami szinten tart. Kuplungot nem bántja!!!
Motul vs Fuchs.
Igenis volt különsbésg! Sokkal jobba váltó meg a motor sem rezeg annyir a Fuchstól- de ki kell próbálni azt meglátod melyik jön be majd...
Pri állás arra való mint amit Parabellum is leírt.
Kérdéseid tedd fel nyugodtan de előbb körbe is kérdezhetsz a keresővel itt már mindnről írtunk- lánc, fékbetét, féktárcsa, hátsó rugó, karburátor , műszerfal stb..
Benzincsap nekem is fura volt először, hogy nincs zárt állás, mert utoljára a Trabantunkban használtam benzincsapot, ott meg ugye volt Nyit-Zár-Tartalék. Itt gyakorlatilag az On állás a zárt, amit menet közben automatikusan nyit. Úgyhogy igen, mindig ebben az állásban célszerű tartani. A Res állás azért nem jó, mert ha ott fogy ki a benzined, akkor már nem tudsz eljutni a következő benzinkútig, a feleségem járt így kb. az első próbaútján. :) AZ On állásban legalább van még tartalékod, ha nem figyeltél a benzinszintre. Ez különösen az első szériűs ER-5-ön fontos, mint a miénk, mert ott még nincs benzinszintjelző, később már raktak rá.
A Pri állás tényleg csak szervízhez kell, pl. ha le akarod engedni a tankot, vagy a karbik úszóját akarod ellenőrizni stb. És igen, télen is On, azaz zárt állásban érdemes tartani, mert ha Pri-be fordítod, akkor a teli tank benzin nyomása a karbik tűszelepét fogja nyomni egész télen... Amit alapból bírniuk kéne, de megeshet, hogy valami kis kosz bekerül és nem zár jól, vagy csak szimplán már elkopott, és akkor a tél folyamán szépen telenyomod a légszűrőházat, a hengereket, azokon keresztül a forgattyúsházat és mindent benzinnel. Nem vidám dolog.
A Fuchs Silkolene-ből egyébként a Comp4-et szoktuk rendelni, az bőven jó. Csak azért írom, hogy nem muszáj a Pro4-et venni (ami kicsit drágább), amit az előző hsz.-omban írtam, mert az kimondottan versenyolajként van hirdetve, utcára szerintem fölösleges. Én is csak a pályázás miatt rakom majd bele.
A Xado-ról meg szintén lehet olvasgatni itt a fórumban, én is szkeptikus voltam, de aztán beadtam a derekam. Sokan számolnak be pozitív hatásról, olyanok, akiknek adok a szavára. Én nem tudom bizonyítani a hatását, úgyhogy mint írtam lejjebb, nem kezdek el senkit győzködni, és nem is akarom szétszedni ezért a blokkot; úgy vagyok vele, hogy ha működik, akkor sokat nyerek vele, ha mégis átverés lenne, akkor meg nem vesztek sokat. Minimális a költsége, bajt nem csinál. max. a következő olajcserekor távozik. Szóval nekem megéri.
Közben rájöttem, hogy van egy trükkje az ülés helyes vissza tételének. Az utasoldalán le kell nyomni míg bepattan. Így nem tudom miért, de sokkal kisebb a lötyögés szinte nincs is. Fisi ne gondold, hogy túl akarom ragozni. Egyszerűen új minden ami az Er-5-el kapcsolatos. Nekem csak simsonos tapasztalatom van. Azért valljuk be, van olyan ugrás mint kőbaltától a szamurájkardig.
A másik ami fura ugye a benzincsap. Ti is On állásban tartjátok mindig ? Téli leálláskor is ? Jól értelmezem a használati kézikönyvet ugye, hogy a pri állás csak akkor kell ha kifogyott a tank és az üres a karbi megtöltésére a res állás pedig az utolsó 2-3 liter felhasználására. Fura, hogy nem lehet kizárni, de értem én membrános a benzincsap.
Egyébként ma indítottam be először. Agyaltam, hogy mi lesz a tél után biztos nehezen fog indulni vagy be sem. Aztán a második indítózásra gyönyörűen ketyegett :). Egészen érdekes, hogy milyen kicsi fordulaton el lehet vele indulni. Igazán nyomatékos.
Smice ! Megrendelem majd a Silkolene olajat bele. Jól hangzik ez a Xado is. Olvastam az oldalukat. Plusz karbidréteg, gyémántkeménységű felület. Nem tudom. Kicsit szkeptikus vagyok vele. Nem biztos, hogy a kuplungnak is használ szerintem ha megváltozik a felülete.
Ha nem gond még kérdezgetek majd. Remélem erre is való a fórum.
Köszi még egyszer !
Egyébként én is így Xadózok, a Fuchs olaj megmaradt, abba nyomtam a gélt. Csak én nem rakok minden olajcserénél.
Mellesleg a következő olajcserénél kipróbálom a Fuchs eggyel magasabb szintű olaját, a PRO 4-et. Kíváncsi leszek, érzek-e változást... Szerintem nem fogok, de remélem a motort jobban védi pályázás közben, pont pályanap előtt lesz esedékes a csere amúgyis.
Víz elvezetés eléggé megoldott, még az akku tálcában sem marad meg hosszú távon mert azon is van furat ami levezesse a nagyját.
Silkolene jó olaj de a Xado is, én a Zébe most a Fuchs olajba rakok olaj cserénként egy kis tubus Xado adalékot. Ennyi.
Egyébként meg én még nem láttam hermetikusan záró ülést motoron, szerintem nem akkora probléma ez. Persze Te tudod, ha téged zavar, szigeteld le nyugodtan.
Az igaz, hogy 10W-40 való bele, de hogy azon belül milyen márka, az már inkább hit kérdése. :) Én Fuchs Silkolene hívő vagyok, nagyon jó minden termékük, sokféle dolgot rendeltem már tőlük.
Gyertyacsere szerintem fölösleges, ha nincs vele gond. A Michelin Pilot Activ jó gumi, nekem is volt fent, csak az esőt/hideget nem szereti. Ha sikerül valami kevésbé tapadó felületre menned (pl. sima, fényes szurokfoltra), ami vizes is, garantált a megcsúszás. Száraz úton viszont nagyon jó, összességében szerettem. Még pályázni is voltam vele, azt is bírta, bár az már nem az ő terepe, szét is ment az első.
Típusspecifikus webshop szerintem nincs. Inkább attól függ, mit akarsz beszerezni. A Fuchs olajat pl. a Silkolene.hu oldalról lehet megrendelni. Nekem Debrecenben a kedvenc univerzális motorosboltom a Motorarzenal.hu, webshopja is van, a személyzet nagyon segítőkész és szakértő. Sok apróság, szervízkellék beszerezhető, pl. olajok, szűrők, benzincső, izzó, biztosíték, állvány, ruházati termékek, zárak, akku, töltő, defektjavító stb. stb. - nézz szét a honlapon, de nincs minden fent, úgyhogy ha keresel valamit de nem találod, akkor érdemes felhívni őket, hátha mégis van.
De persze ténylegesen típusspecifikus dolgok, mint pl. egy ER-5 oldalidom, vagy gyári műszerfal, az nem lesz náluk.
Még kérdések. Olajcsere, légszűrőcsere lenne rajta. Jól gondolom ugye a fórumot olvasva, hogy Motul 10W40 olaj való bele és Jó lesz a Hifo légszűrője ami kb. 3.600 ft.-os áron van netes shopokban. Van ajánlott, bejáratott netes bolt egyébként a típushoz ?
Van még más is amit így újgazdásként érdemes megnézni vagy cserélni ? A fékek szuperek, szinte újak, féktárcsa szintén, hátsó fék szintén, teleszkópok tiszták, gumik gyakorlatilag újak, Michelin pilot Active. Szerintem a gyertyák is azok. Vagy egy gyertyacsere az ajánlott ilyenkor ?