Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok a motorhoz! Sok boldog km-t kívánok a nyergében!

Egyébként meg tudom erősíteni amit a többiek mondtak, az ülés mozog (ha rajta ülsz, akkor már nem), én kis polifoam lapokat raktam alá, hogy ne koptassa a festést. A gázkar meg nem, csak forgómozgást végez. :)
Én raktam a vázra kis öntapadó gumilapokat oda, ahol az ülés megkoptatta a festést és azóta szépen áll. A gázkar nekem nem nagyon mozog oldalirányba.
Üdv

Az ülés nekem is mozog üresen. A gázkarnak nem igazán kellene, de majd ha hazakerült a Fehér majd megnézem.
De addigra lehet, hogy már választ is kapsz erre a kérdésedre.
Sziasztok !
Mától Kawasaki Er-5 tulaj vagyok. Gyönyörű a drága :). Remélem egy nagyon hosszú szerelem lesz. Az biztos, hogy már nagyon vártam ezt a pillanatot. Nagy érzés na. Érdekes, annak ellenére, hogy felnőttkorú makulátlan az állapota. A németek úgy tűnik megbecsülik a vasat.
Lenne két kérdésem. Az ülés nektek rendesen visszapattan a helyére levétel után ? Nekem, bárhogy igazítom mindig mozog. Elég jelentősen. Le-fel kb 5 mm az utasoldalán., oldalra pedig 2-3 mm. Nyilván rajta ülve már nem mozog, de üresen igen.
Meg a gázkarnak is van egy pici oldalirányú mozgása. Ez így normális az Er-5-ön ?
Szerintem kezdj el gyalogolni vagy fogyozni me ezt ma a motor se birja olajjal!!
Sziasztok. Sejtem, hogy "igen" csak kíváncsi vagyok a véleményetekre: Normális az, hogy ha ilyen időben használom az ER5 öt, naponta rövidtávon, akkor elkezdi csipkedni az olajat? Most vettem észre, hogy megcsappant. kb a max és min között volt leállításkor és nyári használat mellett nem kellet utántölteni két csere között. Azóta a télen kb 200 km-t csapattam vele, ebből 50 a napi rövid inga.
Fisi: el se kezd szívni a vérem, hogy gyalogoljak , mert akkor inkább kitolom az 50 cm3-es libakergetőt.
Így van. Senkit nem kell győzködni, mi használjuk- és élvezzük a jótékony hatásokat, más meg szopjon hagyományosan...
Amúgy ez is olyan hitvita, mint a láncolajzó, a slickgumi, a CerMet, a sportkipufogó meg még sokminden. Én nem állok le már senkit győzködni, de szerintem ez egyáltalán nem a felelősségről szól.
Nem, ha jól értem nem neki kéne megfizetni, hanem Neked, mert üzemanyagként használod fel. Ott van példának, hogy ha pl. a dízel kocsidba használt sütőolajat töltesz, akkor is előbb kérned kell a NAV-tól, hogy vessen rá ki jövedéki adót, amit majd Te befizetsz. Nem az étolaj gyártójának kell fizetni, hanem a user-nek.
A Spuri teljesen jó anyag- lassan 10 éve használom mindkét fajtát- és nm hogy rontana hanem sokkal jobb lesz tőle a gép..
Nincs benne semmi titok, máskülönben ők se rakták volna ki ország világnak..
A nav mindent tud.
Áh, direkt kértem. hogy ne írd ki, nehogy problémájuk legyen belőle...
De amúgy köszi, erre voltam kíváncsi.
Ha valami NAV-os olvasná, természetesen az előző Spurikat is kizárólag azért vettem, hogy lemossam velük a motort.
Szerintem inkább a felelősséget akarja kizárni, hogy ha te a motorodba öntve kárt szenvedsz tőle, akkor nyugodtan mondhatja, hogy ez "mosogatószer", nem üzemanyag-adalék. Ezek után viszont tuti nem fogok a motoromba ilyesmit önteni, ha már a gyártó is a kiskapukat keresi, nem bízik a saját termékében.
Ahelyett, hogy megfizetné az egy flaskára eső 11 forintot.
Ugyanaz mint a kék Spuri csak valami jogi kiskapu miatt találták ki, semmi különös! Spuri-8 Univerzális mosó-, tisztószer miért vált szükségessé!

Ezen termék jövedéki adó mentes ezért négyütemű motorok üzemanyag tartályaiba jogilag nem önthető be.

A jövedéki törvények újabb változása, szigorodása a feltételek költséges előtermetése miatt úgy gondolta a Szaki Kft., hogy a törvényi előírást betartjuk, miszerint nem lehet ajánlani ezen receptúrát és terméket üzemanyagba.
Kedves TKB Banditák!

Bauval megbeszéltük az idei nyitó bulit, és arra jutottunk hogy végül
is, hogy:

2016 MÁJUS 14.- 16.

Kelebián a Deák Ferenc utca 75. szám alatt

tartjuk meg idei TKB nyitó bulinkat.

Vendégvárás szombaton- a körlet elhagyása hétfő délelőtti órákban.
Ha idő engedi- és sok motor lesz akkor vasárnap józanodás után egy kis motoros túra is fogja várni az érdeklődőket- amit majd Bauval kitalálunk addigra.

Szállás, korlátozott mértékben de valószínűleg lesz- aki mazochista az alhat sátorban is!
Esetleges részleteket itt a poszt alatt majd megtárgyaljuk, kérdések is itt hangozhatnak el!

UFF- gyűjjék mindenki aki tud- rúgjuk szét Bauék új házát! :PPPP
Ti vágjátok mi ez a Spuri-8? http://spuri-8.hu Ha igen, privátban írja már meg valaki! Kíváncsi vagyok, jól gondolom-e. Szándékosan nem akarom nyilvános fórumra kiírni, Ti se tegyétek. Köszi!
No azt milyen rugó lett hátra hát? Link róla? És gumi?? Megint Pilot Street radial?
Te aztán megadod a szeretteidnek ami jár nekik:) (legalább is Rosinanténak)
Na kérem Rosinante most megkapott mindent amit eddig nem. Teló olaj,karbiszinkron,hűtővíz,fékolaj,mifacom.És a csúcspoén új hátsó telók.Ja meg gumi meg amit kihagytam.Nagyon kiváncsi vagyok mennyivel tudok jobban kanyargászni vele.Ennyi pénzt szerintem nem ért.De meglátjuk.
Az szép, hát igen, a négyhengeres Fazer azért egy egész más kategória. Gratula az új géphez, sok boldog km-t vele!

A karbival kapcsolatban meg írtam privátot, de ha valamiért nem tudnád megnézni, a lényeg, hogy akkor megveszem (egyébként a mi ER-5-ünk is első szériás), a többit meg e-mail-ben egyeztetjük (a címem kint van az adatlapomon is, ha még nem tüntették el a nagy honlapszerkesztésben).
Szia!

Keihin cvk34 ez van az ER-n is ez egy 98-as példány karbija.

Jó motor volt szerettem is de nem pont az én ízlésem volt. Lehet h egyszer leírtam h Apámtól vettem átt a motort mikor ő lecserélte a hondára. Rendbe volt a gép ráadásul 25kw-s papírral ment az AK-s jogsimhoz. Azóta meglett az A kategória és lecseréltem egy FZ6S-re.
Sziasztok !
Nem tudjátok, van valami neten elérhető magyar nyelvű doksi az Er-5 höz ? Angol nyelvűek vannak nekem is, de hátha lenne valami magyar is.