Ezen a nyolc liter córeszen én is fennakadtam.Ha ennyi benne van(Elfér egyáltalán)akkor hogyan működhetett akármennyire is? Úgy tanultam,hogy azért van a nívó ellenőrző alak(esetleg pálca) mert az is baj ha sok a lötty.Nem csak a kevés..
Értem.
Erre felé meg több és még egyiknel se hallottam ilyet. Egyszer egynél hallottam pittingről, de ugye ez se tipikus csak erre jellemző hiba, volt ilyen pl Hondanal is, ha jól emlékszem a fospumpánál épp..
egy szóval se mondtam hogy típushiba , annyit mondtam hogy hajlamosabb lehet erre ha többnél előfordul , de mivel errefele elég kevés szaladgál, a régebbi gpz-ket széthajtották eddig csak ennél az egynél láttam ilyet (mondjuk még mindig jobb mintha hajtókaros lenne....)
Az a nem létező hiba, hogy ezt te úgy akarod tálalni, mintha egy tipikus típus hiba lenne, holott elvétve és inkább a szarrá hajtott nem rendesen karbantartott példányoknál fordult elő. Ez a nem mindegy!
mi az hogy nem létező hiba ? a gazdája biztos álmodta hogy kopog , én is álmodtam hogy szétszedtem és álmomban adtam 30000 ft-ot egy hengerfejért amiből kilegóztam a 2 veztengelyt meg a himbát .... hát szebbeket is álmodhatnék
Nekem gpz-m is volt, az is szét volt kopva... azért adtam el, mert a vezérműtengely lefogatók csavarjai esegettek ki a menetből....+a vez tengely is kopott volt, hozzáteszem, ez egy 89-es gpz volt, tehát öreg.
A kawasaki ezen blokkja nagyon jó és imádom, nekem is er-5-öm van és még sokáig az lesz. Könnyen szerelhető, jó minőségű blokkja van, de hát típushibásak előfordulnak minden motornál....A gpz 500-nál is volt akinek leszakadt a lendkerék mágnes, de se nekem se ismerősőmnek soha nem volt ilyen baja vele..... Épp olyat fogtunk ki, aminél ez a gond nem lépett fel....
A túl variálást te kezdted el egy nem létező hibával. Amúgy nem érdekel nekem már nincs Er- 5 - öm de tartom a tulajával a kapcsolatot, és ebből merítem az ismereteimet. Nem mendemondákból, és olaszból behozott, 2T keverékkel túltöltött motorokból.
Érdekes eddig ez a problem nem létezett, holott a topic már nem két éves..
Akkor?
ne variáld túl tudom az er5 a legtartósabb motor stb stb meg kawasanyi stb stb igen kívülről megkiméltnek nézett , néz ki és igen meg is hibásodhat még ha szerinted ez soha az életben nem fordulhat elő akkor is
Én érzem csak megint a többszörös ellentmondást az írásodban?
Nagyon megkímélt vs. kattogó motor, tövig kopott vezérműtengely. Szar vezérmű tengely, de a 10 évvel öregebb vez. tengely meg hű de jó volt bele.
Én ebből annyit szűrök le, hogy az a 98-as Gpz kurvára nem volt megkímélt...
speciel ez egy gpz500 volt 98 as eléggé megkímélt állapotban ausztriából , de már mókolták a vezérműtengelyt , kipuoldali ment meg, meg az egyik himba is elkopott, csúnyán kopogott a motor de ment a szívóoldalon is látszott hogy kopik... egy 88-89 es hengerfejet vettem hozzá bontóból aminek a veztengelyén nem látszott semmi se pitting se kopás az került bele és ment a szekér tovább , a rákérdezést azért írtam hogy ha érdekel szervizeket vagy bontókat kell megkérdezni mennyire gyakori eset az kicsit hitelesebb lenne mert valszeg többet láttak tudnak mint egy átlag júzer....
Semmi sincs de hidd el anno elég jól benne voltam az Er5 témában, és ugyan nagy ritkán pittingről hallani lehetett, mint pl a Gpz 500 S-nél is, de mint fehér holló volt az is.
Nem hogy hű de fogy a vezérmű tengely stb. A találkozók és sok markatars is cáfolta ezt. Aztán hogy jönnek olaszbol vett, meg mint írták 2T üzemben használt motorok az semmiképp nem lehet alapja ennek.
Ha valaki tudván hogy 8 liter (!- egyáltalán hogy a picsaba ment az a motor úgy ha max 3,3.2 liter olaj fér túltöltés nélkül a blokknak?) benzin olaj keverékkel jár, aminek ugye bxott nagy lehet a keno képessége, szóval ilyen motort megvesz, aztán szét kell borítani a blokkot Teljesen felújítani, stb, ez nem lehet alap egy típus vezérmű tengely elbírálásánál.
Érdekesség képp, sem a Kle 500,sem a Gpz 500, sem a Vn 500 nál nem hozzák ezt szintén hiba képp. Biztos, az Er5 nél külön gyártású puha vezérmű tengelyt gyartatott a Kawa, hogy hamar elkopjon.
előfordul és akkor mi van ? nem dől össze a világ ... az hogy a tieddel nem fordult elő nem azt jelenti hogy nem létezik ... hogy miért az már más kérdés valószínüleg gondatlanság vagy másképp használta a tulaj mint ahogy elvárható lett volna de lehet anyaghiba is vagy bizonyos üzemállapotban kevés olaj kerül oda ahova kellene... ahány ember annyiféleképp használja a gépet , minden típusnak vannak gyengéi amik vagy előjönnek vagy nem ....
Hatvanezer alatt a környékére pillantottam a szelepeknek.De nem is kellett.Talán most ellenőrzik éppen.Plusz gyertyán,láncon,gumin,olajon kívül semmi semmi csere sem volt.Talán egy izzó .
Egy normálisan használt és karbantartott Er5 nél nincs szükség ilyenre.
Nem adok az ilyen mendemondákra, saját volt motorom a példa ami 80 körül jár most hiba nélkül a második tulajánál.
2T üzemmódban használt, agyonbaszott, olaszbol behozott, stb, stb Er5 matricaval ellátott hulladékok nem hozhatók fel példának. Szerintem..
talán rá kellene kérdezni pár bontóra hogy fogy a vezérműtengely különben én is cseréltem egybe veztengelyt már mókolva volt feltöltötték aztán elég gyatrán visszaköszörülték elkopott a himba is 98 as volt óra szerint a szokásos 40000 km osztrákiából
Lehet mindhárom ilyen jó állapotú volt mint a tiéd amit vettél. Nyilván 80 ezernél lehet kisebb kopást látni z de itt nem egy Er 5, köztük pl az enyém is lazán 80 környékén van hiba nélkül..
Nem jó- indulok délutánra- de akkor holnap délelőtt jó nekem délig.
Facen Fischer László név alatt találsz ott tudunk beszélni, ide egyes trollok miatt nem írnék ki semmit.
Hát ez se nem köztudott meg szerintem sem nem evidens. Inkább hülyeség. Némely darabnál pitting elő fordulhatott mint akár más márkáknál, de ez a 80 ezernél elkopik a vezérmű tengely röhejes szerintem, meg nem egy Er- 5 rá is cáfol...
Mondjuk ebben igazat kell adnom. Az ilyenek kezét kéne eltörni- rohadjanak meg. Mondjuk te meg minek vetted meg akkor ezt a gépet? Nem volt hallható semmi rendellenesség vásárláskor?
Ja és köztudott, hogy a vezérműtengely bütykök hamar elkopnak, sajnos az anyagminőség miatt, szóval kizárt hogy 80ezernél többet tudjon. Persze lehet vele többet menni, de halhatóan zajosabb......
Erre felé meg több és még egyiknel se hallottam ilyet. Egyszer egynél hallottam pittingről, de ugye ez se tipikus csak erre jellemző hiba, volt ilyen pl Hondanal is, ha jól emlékszem a fospumpánál épp..
Az a nem létező hiba, hogy ezt te úgy akarod tálalni, mintha egy tipikus típus hiba lenne, holott elvétve és inkább a szarrá hajtott nem rendesen karbantartott példányoknál fordult elő. Ez a nem mindegy!
A kawasaki ezen blokkja nagyon jó és imádom, nekem is er-5-öm van és még sokáig az lesz. Könnyen szerelhető, jó minőségű blokkja van, de hát típushibásak előfordulnak minden motornál....A gpz 500-nál is volt akinek leszakadt a lendkerék mágnes, de se nekem se ismerősőmnek soha nem volt ilyen baja vele..... Épp olyat fogtunk ki, aminél ez a gond nem lépett fel....
Érdekes eddig ez a problem nem létezett, holott a topic már nem két éves..
Akkor?
Nagyon megkímélt vs. kattogó motor, tövig kopott vezérműtengely. Szar vezérmű tengely, de a 10 évvel öregebb vez. tengely meg hű de jó volt bele.
Én ebből annyit szűrök le, hogy az a 98-as Gpz kurvára nem volt megkímélt...
Nem hogy hű de fogy a vezérmű tengely stb. A találkozók és sok markatars is cáfolta ezt. Aztán hogy jönnek olaszbol vett, meg mint írták 2T üzemben használt motorok az semmiképp nem lehet alapja ennek.
Ha valaki tudván hogy 8 liter (!- egyáltalán hogy a picsaba ment az a motor úgy ha max 3,3.2 liter olaj fér túltöltés nélkül a blokknak?) benzin olaj keverékkel jár, aminek ugye bxott nagy lehet a keno képessége, szóval ilyen motort megvesz, aztán szét kell borítani a blokkot Teljesen felújítani, stb, ez nem lehet alap egy típus vezérmű tengely elbírálásánál.
Érdekesség képp, sem a Kle 500,sem a Gpz 500, sem a Vn 500 nál nem hozzák ezt szintén hiba képp. Biztos, az Er5 nél külön gyártású puha vezérmű tengelyt gyartatott a Kawa, hogy hamar elkopjon.
Nem adok az ilyen mendemondákra, saját volt motorom a példa ami 80 körül jár most hiba nélkül a második tulajánál.
2T üzemmódban használt, agyonbaszott, olaszbol behozott, stb, stb Er5 matricaval ellátott hulladékok nem hozhatók fel példának. Szerintem..
Facen Fischer László név alatt találsz ott tudunk beszélni, ide egyes trollok miatt nem írnék ki semmit.