nagyon szivesen. Amugy 550 röl most levittem az árát 500-ra. Nem biztos h meg lesz mire neked kell, de ajánlom neked az Xr-t.Akárkitöl veszed. A legjobb választás. üdv
Oké, kösz a segítséget meg az infót, nagy valószínűséggel én is ilyen motort fogok venni, még az is lehet , hogy a tiédet, de majd még elválik, egyenlőre még nincs rá manim.
terepen is és utcán is kiváló.Sokmindenki ezt a tipust ajánlotta nekem, mikor tavaly még csak nézegettem.Aztán meg is vettem, semmi baja nem colt. Jó kis motor. Imádom. Strapabiró. Többmindent nem tudok mondani rola, hiszen alig mentem vele...kint dolgozok és csak ottthon áll. De bármi kérdésed van, gyere az XL-XR fórumba. Ott tudnak mit mesélni a tagok
olyan problémám lenne, hogy mikor az utasom a tankra teszi a kezét akor kicsit összecsikargatja hiába tiszta a kesztyűje meg nem mozgatja és dörzsöli. Hogy lehetne azt elérni hogy ne csikargassa össze a festést? tankbőr nemtudok rá tenni. Valakinek valami tölete?
Helló!
Tudnál írni egy pár dolgot arról, hogy, hogy viselkedik a motorod terepen illetve aszfalton, mert a közeljövőben szeretnék venni egy XR 400-ast, csak egyenlőre még nincs rá pénzem és tapasztalatom sincs ezekről a motorokról, ezért kérdezném a véleményedet.
Elhagytam a rendszámomat. Ilyenkor csak az a megoldás ha újat adnak ki és az ezzel járó procedúrát végig kell járnom (önkormányzat, biztosító, hitelező bank stb.)
Igaza van Csirkének, minimum 600-as gépet vegyél. Én 3 kilóval vagyok rövidebb, és 250-el kezdtem. Azt felejtsük is el rögtön.
Utána gpz 500 volt, na azt már mondhatnám, hogy elég, de azt kiütötték alólam. Utána jött a GSXF 750, ami már tökéletes, volt, de azt eladtam. Itt szúrom közbe, hogy annak a 600-as változata is alternatíva. ( Most 1 CBR 900 RR van, az király! )
Tehát 600-as, persze eleinte qrva óvatosan, ésszel, mindenfele figyelve!
No meg persze beszélj tapasztalt motorossal, aki elmondja, hogy mire kell még figyelni a motor kezeléssel kapcsolatban!
Hajrá, sok sikert a motor vásárláshoz!
Azoktól szeretnék kérdezni, akik gyakran járnak a 3. sz. főúton. Bp-Nyíregyháza utat merjem megtenni ott vagy maradjak a jó öreg unalmas M3asnál? Igazából csak az útburkolat minősége érdekelne..:) Ha egy jó magyar átlagot hoz, akkor hajrá..de ha már mázsás malacok rejtekhelyéül is szolgáló lukak éktelenítik, akkor maradok a pályánál..:) Köszönöm előre is a válaszokat!:)
Szia!
Kb hasonló alkatú vagyok mint te:)
De ha A-t raksz akkor felesleges 125-ös súlyod miatt pl alig van tartalék ha előznél mondjuk. Én egy Yamaha FZR 600 R-t hajtottam egyből, (előtte egy motort nem vezettem) tudtam hogy én irányítom a motort és persze észben is ott voltam, nem verettem neki, nem hősködtem, tudásomhoz, rutinomhoz mérten vezettem. Hidd el kell hogy legyen a motorodban tartalék. Na és persze ha 500m-re is mentem a motorral beöltöztem:) Én a helyedben 500-600asok táján szétnéznék:) Mondjuk: CBF600F hornet, SV650, GDF600 Bandit, sportmotorból: zx6r, gsxr 600. Elvileg ezeket már 500 körül találhatsz.
oh basszus :) erre nem is gondoltam
hát akkor esetleg a red baron. ha jól tudom akkor ők rendelésre hoznak alkatrészeket. v ha tudod a méreteit írd meg megnézem de nem hiszem h egyezne bármelyik európaiéval de egy próbát megér. bár lényegtelen dolog de azért felmerült bennem, hogy a fenébe kopik el egy szíj egy ilyen motoron és éli túl a műanyag veztengely...? japók...
Sziasztok, szeretném lerakni az A kategóriás jogsit és motort keresek ,ami megfogott az a naked és a sport kategória.Viszont van egy kis bibi 110 kg nyomok. Melyik típust ajánlanátok maximum 500 ezrem lenne motorra.ami tetszik az a honda nsr 125 r abból is a 2000 es évjárat,de nem tudom hogy el e bírna, fölég Ausztriába használnám munkába járni és hétvégén motorozgatni . Szóval magyarból ki is kellene jönnöm vele havi 2x
Suzuki choi nori-hoz keresnék variátor szíjat. Már be próbálkoztam pár helyen de mivel Japán belpiacos eddig nem tudtak segíteni. Valaki nem tud egy biztos helyet ahonnan beszerezhető?
Köszi!
Kb 187-190 vagyok hasonló, mint te.
Mit szeretnél, sor4 vagy nyomatékosabb v2 sor2 vagy 1 henger?
Ha megvan akkor nézd meg a modelleket.
Nekem volt 2009-es Kawasaki Er6n-m nem volt kényelmetlen de most egy xt660x-van és kényelmesebb az üléspozíció.
amiket írtál f650gs meg dl650 biztosan jók
Motort szeretnék venni, de nem teljesen tudom, hogy milyet. A problémám az, hogy magas vagyok (194cm) és az eddig próbált, bérelt motorok (Honda CB400, 500, Yamaha FZ6) nagyjából 1 óra után rettentő kényelmetlenek voltak, leginkább a combom felső része zsibbadt el az úton. Lehet, hogy nyújtanam kéne többet... :)
Tudnátok ajánlani pár olyan motort, amik magasítottak és nekem kényelmesek lehetnének, plusz megbízható, stb? Én Suzuki V-Strom 650-re gondoltam első motornak, vagy most néztem a BMW F 650 GS-t, bár nem volt még tapasztalatom egyikkel sem.
Sziasztok!
Életem első robogó vásárlása előtt állok. Tanácsot, segítséget szeretnék kérni. Gilera runner sp, aprilia sr, yamaha aerox, derbi GP 1 között vacilálok. Karbis és 2006-tól fiatalabbat szeretnék venni. Szerintetek melyiket válasszam? 110kg vagyok és 190cm.
A legfontosabb kérdésem az lenne, hogy hogyan és mit kell átnézni a használt robogókon vásárlás előtt? Sajnos nincs hozzáértő ismerősöm. Nem tudom, hogy mire kell figyelni egy teljesen burkolt motoron.
Kérlek titeket, hogy segítsetek és adjatok tanácsokat!
Egy olyan kérdésem volna hogy 125-ös régebbi endurok közül(persze már elöl hátul tárcsás) melyik a legerősebb ami viszonylag sokáig bírja és alkatrész is van hozzá? A dt-r jó választás lenne de nem egy erő gép,esetleg rx? vagy van még valami hasonló 30paci körül?
ha nagyon elfáradsz akkor meg sütögetheted a mics-et