Helló!Nem tudom hogy Nyíregyházán vagy Debrecenbe van leghamarabb Suzuki ,de ezt bírói sugallatra tudom: Több éves és nem új 0 km-es motornál olyan mértékű az amortizáció és az értékcsökkenés hogy mindenképp ejtenék az ügyet! Az enyémet viszont új 0 km-es gpj-ként értékesítették a részemre! Szólj minél több motorosnak aki gyanúsan új motort vett vagy akar venni,elvégre kezdődik az idény! Találkozni meg mi sem egyszerűbb elvégre a vasút Kisvárdára is megy és én is ha akarok! De az is lehet hogy majd egyszer Debrecenbe megbeszélünk valami találkozót!
Helló!Budapest környékén ne vegyél motort ,de sajna ezek országosan itt vannak olyan komoly cég hogy még az ügyintézőjük is beleröhögött a telefonba mikor békésen meg akartam velük egyezni!A nevüket meg ki fogom írni ha vége az ügynek!
Helló! Azért ha meggondolod magad és itt ki merd írni a vázszámot .....!Ha nem vedd elő a forgalmit a vázszámba benne van az évjárat!Vigyázz mert egyes esetben betűkóddal van elrejtve,de én úgy emlékszem a Drz számmal írja! Ha bizonytalan vagy írj a magyar Suzukinak,de még mielőtt ügyvédhez rohannál mindenféleképp találkoznunk kell ha személyes adatokat akarsz védeni.Tanácsom csak arra terjedne ki hogy mit ne csinálj! Hidd el én már átlátom az ügyet és most is a műszaki szakértő vélelmezésére várok fél éve amit mit ad Isten nekem kellet fizetnem! 100.000 Ft- volt! Az a két gúnyolódó emberke meg .........!
Helló! Képzeld el hányan fizettünk ,adóztunk többet a reálisnál!Hány ember fizetett több teljesítményadót ezeknek a végtelenül kedves önkormányzatoknak!HÁNYAN FIZETTÜNK TÖBB REG ADÓT?Egyesek meg pont a papírozásokon tanakodnak itt a fórumon hogy lehetne a hatóságokat átverni így vagy úgy pedig a papír bennünket védene! Ezt onnan tudom hogyha az első eredetiről nem készül másolat a következő szöveggel: A másolat hiteles ....... Megyei Igazgatásrendészet!Ph. A Bíró nem fogadja el és ejtik az ügyet!
Helló! Ezért írtam hogy mindenképp kérj számlát legalább abba tudsz kapaszkodni!Mert ugye szó elszáll írás megmarad...........!A főforgalmazó a Honda leírta hogy a karakterszámok mit jelentenek,ezért tudok konkrétumokat írni!
Helló!Itt azért nem merem megadni!Inkább leírom! 2003-ban egy drz 2003 gyártási évűként 1398000 Ft-ba került, 2005-ben már 1598 000 Ft-ba!Namost ha ez az előbb említett motor bent ragad két évig a boltban akkor van baj! A kedves boltos már a harmadik évben ilyen olyan indokkal újraárazza és Te rámarsz az ÚJJ Drz-re! Majd később kiderül hogy ezt a motort már 2006-ban nem gyártották! Ráadásul Te nem is Suzuki márkakereskedésben vetted de azért a hatóság (Mivel ez kiderült!) megráncigál és megfenyeget hogyha nem viszed be a forgalmit kicseréltetni akkor előállíttatnak! Tehát téged a gyanútlan vásárlót!A gyártási évet minden esetben tartalmazza a MINDEN gpj-mű karosszériaszáma és VÁZSZÁMA! EZT TAPASZTALTAM MÁS ESETBEN HOGY A KETTŐ NEM EGYEZETT! Ez most mindenkinek szól!Ha már ilyen rendes voltál Te Erdőteleki kollega meg tudnál-e nekem annyit tenni hogy ezt a cikket szétküldenéd a neten?Sajnos annak a gaz....... KFT_nek a cimét nem írhatom le ,mert még a tárgyalás most is folyik az egyik BP:-i biróságon! Megtoldva azzal a dologgal ami Honda Fmx oldalon leírtam és a miskó valamint a phantoom oo1 -es kollega gúnyolódva kikérte magának! én csak remélem hogy más nem járt így de azóta elővettem a Drz.-m papírjait és........pfffffffúúúúúúújjjjjjj!Ehhez a körülményhez még a jogszabályok is segítenek a tisztelt forgalmazóknak!Le van írva!
Helló! Megnéztem őket!Nem ismerősek!Én úgy gondoltam hogy a felszerelést bízd szakemberre és a munkadíjról kérj számlát!Az említett oldalt keresd meg ha gondolod!( Honda Fmx 650-érdemes!) Te használtan vagy újjként vetted a drz-t? Ha úgy gondolod érdekelne a drz vázszáma és a forgalmiban szereplő gyártási év!Majd leírom hogy miért!
Sziasztok!Új vagyok az oldalon,szeretnék egy robit venni de nem ismerem őket,a segitségeteket kérném.Kinéztem 3 gépet,1:Malaguti f 12 2002-esnek mondott gyári festés sport kipu-légszűrő,pollini matricázás 70-75 ért odaadná a srác.2:Kymco k12 céges leselejtezésböl 27 000km,szép állapotban a motorja nem húr rendesen(lehet hogy csak variátor görgő?).3italjet formula 50,ez is céges gép.elhagyták a gyujtáskulcsot 14 000 km pár törött idomállitolag jó a motorja.A két cégest kb 50-ért el lehetne hozni.Tudom hogy mindegyikre költeni kell,kérdés az hogy melyikböl lehet egy kis szervizigényű megbitható gépet csinálni?Minden tanácsot szivesen meghalgatok.Előre is köszönöm!
Szia!Ismerni nem ismerek ilyet,de nekem is volt drz-m!ha tudnám hogy Te hol laksz esetleg megnézném a problémát!Sajnos mivel volt egy pár napja egy kis vitám itt a fórumon,így címet nem adhatok,pedig szívesen segítenék,mert én igaz csak 92 óta motorozok és dolgoztam szervizbe is!(Kleider Florett,Honda MB,Honda XL stb....!A probléma amit írsz feltételezhetően speciális kulcskészletet kíván és mindenféleképp számlát is!Másképp bele ne menj!Ha nincs pénzed a gyárira akkor menj rá az EBC Brakes Magyarország honlapjára és keresd meg Király László Urat!Ha ő sem akkor irány legalább tanácsért a Suzuki márkakereskedésbe! A színterezés pedig felületkezelés,de valószínű neked nem ez a bajod!Tényleg jó volna látni a hibát de ha felmégy a Honda Fmx 650 fórumra megérted hogy címet miért nem adhatok!(Pedig érdekelne a probléma!) számla nélkül ezt a problémát ki ne javíttasd!Ha bármi kérdésed van szívesen segítek!
Bocsi nem jól fejeztem ki magamat, javítás alatt azt értem h újra kellene Szegecselni, mert a szegecselésnél kottyan 2-3 mmt. Olyan személyt ismersz aki ilyennel foglalkozik?
Hali!Most már tudom hogy nem automata szívatósak,igaz nem tőled! Az előbbiekben volt egy pár jó hozzászólás és lehet hogy el van dugulva az üzemanyag ellátó rendszer!Sajnos lehet hogy majd szét kell szedni!Kalandra fel!
Helóka! Mit értesz javítás alatt? Elvileg szinterezéssel javítható lenne,de.....!Tudom hogy nem olcsó mulatság de menj fel az EBC Magyarország lapjára és vedd fel a kapcsolatot Király László úrral!Szabályozni lehet egyszer,ha nincs nagyon bemaródva!
Helóka!Egy pár napja volt egy kis vitám a Honda Fmx 650 fórumon,szerintem olvasd el!Az imént a kollega felhívta a figyelmedet az okirat hamisításra!Az 1990/5 1990/6 KhÉM rendeletben megtalálod a kért információt!
Legközelebb téli leálláskor zárd el a benzincsapot, járasd ki belőle az üzemanyagot. Mert alighanem belesűrűsödött az "üzemanyag" a benzin elpárolgott belőle.Most úgy próbáld indítani, hogy húzd rá a szívatót a gázhoz ne nyúlj és indítózz.
Az fzr -ek , nem autómata szivatódak.
Lépj be az fzr-fz fórumra,ott ilyen motorosok vannak,