Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen rá kell ragasztani, a matricán jelölik is, hogy hova....
Sziasztok

lenne egy kissé buta kérdésem, na de hát jobb kérdezni, mintha megbüntetnek.

Szóval Ausztriában a kocsik szélvédőjére ki kell ragasztani a pályamatricát, amikor kinnt voltam tereltek is le egy pihenőszerűségre, és ott csekkolták hogy ki van-e ragasztva, a kérdésem az lenne, hogy motorra is rá kell ragasztani, vagy elég ha a zsebemben tartom?

Előre is köszönöm a választ
Sohasem késő!
Hála legyen Neked.
Baszki 2010ben kérdezte ....
Ez alatt lévő hozzászólásban megtalálod !
Meg itt a másik fele, ha nem jössz rá, hogy felül van menü is
http://www.easyparts.nl/showdr...
szia ha lenne egy robbamtot rajzod elkuldened nekemish koszi
sziasztok!van egy aprilia rx50-esem es most szet van szedve az egesz motor csak nem tudom osze rakni,nagyon nagy szukszegem lenne egy robantott rajz-ra.aki tudna segitenni elore is koszonom neki.
Üdv mindenkinek!

Egy mondhatni szokásos kérdéssel fordulnék hozzátok.
7 éve hajtok egy 125ös Yamaha TZR-t, szóval eljött a kategória váltás ideje. Nem akarok "nagyot" lépni, egy 600as vásárlását tervezem.
És akkor itt jónnek a gondok. 190cm magas és közel 100kg vagyok, viszont a paramétereimnek nem túl előnyös sportmotorok szerelmese. Ami még esetleg szóba jöhet, hangsúlyozom ESETLEG, az a sport-túra kategória.
A 600asok között a Yamaha R6, a Kawa zx6r és a Honda CBR 600RR ami igazán tetszene, a 2005-06-07es évjáratokból, de sajnos még egyikkel sem kerültem olyan kapcsolatba, hogy "magamhoz mérjem".

Ebbem a témában várnék segítséget, tanácsot.

Előre is köszönöm mindenkinek.
Sziasztok

A közeljövőben szeretnék új motort venni,valami 125ös endurora gondoltam.Tudnátok mondani olyanokat amik megbízhatóak,jó az alkatrész ellátottságuk és erősek is?Dt-t ismerem de jobblenne olyan amibe több paci van,aprilia rx-et néztem még ami jónak tűnik de biztos van más is csak én nem találtam.Előre is köszi.
Hüüüüü azt hiszem az iskolában jobban kellet volna figyelni.
Ennyi!
Egyáltalán nem lejárató kampány a suli ellen.Ha lenne egy kicsi motoros múltam váltós motorral,akkor nem gondolkodtam volna,hogy kimenjek-e forgalomba.De nulla tapasztalattal nem vállaltam be.A budaörsi virágpiacra kell nekem is menni Ott folytatom majd a gyakorlatot,de azért köszi a tanácsot A busa meg tetszik,amióta megjelent a piacon,és egy álom válik majd valóra,ha lesz egyszer.De eszembe sem jutna mindjárt egy olyan motorral kezdeni.Beszerzek egy simsont,és azzal fogok gyakorolni,amikor tudok
így kell bekötni, de kondik nélkül sem olyan gáz
http://www.hestore.hu/prod_100...

a legolcsóbb megoldás
Köszi.
ha a legtutibb dolgot akarod akkor szerezz be egy ptn78020w nevű ic-t
aztán az csinál neked 5 voltot akár 35 voltból is
de ha gáz a beszerzése akkor vannak könnyebben beszerezhető fesszab ic-k is
szivargyujtóról!
sziasztok. gps töltést hogy lehet megoldani motoron?
jó a simson kezdésnek
pl az asszony az xr4-el alig tudott váltani az első időben és sosem tudta milyen sebességben van, néha fél percig is az ürest keresgette
ilyen alapokra pont jó a szimó
mondjuk az asszonyt már 10km után simán felzavartam 45 fokos emelkedőn a homokdombok között
Itt a simson azért előnyös egy nagymotorral szemben, mint inkább egy robogó mert a váltás a lényeg és az ülés pozíció. A berögződés a kuplung gáz váltó összehangolása mert én láttam már pár embert akinek gondjai voltak vele és inkább hanyagolta.
Lehet, hogy állva hagyja egy robesz a simsont de mivel én falun nőttem fel és ha menni kellett horgászni vagy ki a szántóra vagy a gyümölcsösbe akkor terepre a simson arra a 50 km/h maximum sebességével bőven elég volt mert átlalában 10- és 30 között megyünk vele a kanyarok, buckák, dombok, árkok, stb miatt
Nem köpködöm a röbeszokat .városba pont jók
De itt a nagymotorhoz való tapasztalat volt a téma és abban a simson verhetetlen. Aztán jöhet egy Er6n majd egy XT...
Teljesen más a felhasználási felületük és arra jók amire

Vicc amit írtál mert már kb 8-10 éve a jogsi arról szól, hogy mész fizetsz és átengednek.
Ha szeretnél motorozni és akarsz is akkor magadon segítesz nem pedig a már mindenki által jól ismert rendszer ellen szólalsz fel. Tudjuk mindnyájan, hogy mi történik sok iskolában.
1-et mondok neked. Akinél én voltam a budaörsi virágpiacon na ő tök jó fej oktató volt és segített mindenkinek külön-külön akin látta, hogy rászorul.
Ha gondolod szívesen megadom az elérhetőségét és nála nem kell hőzöngened

Nem kell ezt túl tárgyalni megint
Segíts magadon Isten is megsegít ahogy a mondás tartja.
Vagy a másik , hogy mirt mire számítottál?
Vagy ez csak egy lejárató kampány a sulinak?

Mert a Simson a király ... utána jöhet bármi, de legalább egy XT.
LOL 10évesen úgy vertem a Simonnan, hogy porzott a földút ... fel-alá, míg ki nem apadt a tank.... azóta volt ilyen is- olyan is.
Most robogó van, de nem úgy kell rajta ülni mint a budin ... sőt, ha akarnék sem tudnék, mert nem Jog féle szar
Na egy a lényeg : kezelés ugyanaz, a váltás és a kuplungolás a különbség ...
Szakadjak meg a nagy Simsonosok azért utálják a robogót, mert állva hagyják őket ..... egy rakás szar a féke, a futóműve, gyenge a motorja, stb ... viszont egy mindenre jó igásló
Miért nem látom én a robogóst Simsonra fröcsögni

Rutinpályára vezetni rutintalanul és parázni témára :
Hát a B jogsit úgy kezdtem el, hogy címre kellett mennem.
Ott közölte az oktató, hogy nincs kedve vezetni és nyomjam én. BUDAPESTEN át kellett verekedni magam a rutinpályáig úgy bemelegítésnek...
Hogy szokták mondani ?
Teher alatt nő a fa
Szerintem kicsit 'furcsán' fogjátok fel a dolgokat. Itt úgy látszik mindenki úgy bújt elő anyuciból, hogy már a gázkart húzta. Azt nem értem hogy miért is történik ennyi baleset ezekkel a 'nagymenő, arcos' csávókkal, hogy aztán annyira összetörnek, hogy még szarni sem tudnak maguktól. Szégyen (szerintetek)-nem szégyen, mikor nagymotorra mentem vizsgázni, tőlem is megkérdezte az oktatóm hogy volt-e már nagymotorom, van-e benne gyakorlatom. Mondtam neki hogy nemsok. Erre azt mondta hogy akkor először hoz egy kis (125 ccm) váltós motort és gyakoroljak rajta, a többiektől kicsit távolabb. 3 óra gyakorlás után azt mondta hogy jól átbasztam, mert bizony jól kezelem a gépet. Egyből átültetett a 650-es masinára. Érdekes módon én nem estem el, mint a többi nagyarcú, aki azt mondta hogy már évek óta vezet (jogsi nélkül). Nem fogtam padkát és nem borogattam fel a bójákat. Arról nem is beszélve, hogy aki meg nem használja ki rendesen az amúgyis kevés gyakorlási órát, az egy idióta.....
bátor vagy vazzeg, én nem ülnék senki mögé sem
Ez vicc nem "motoros iskola"!