Köszönöm a biztatást, és ennek eredményeképpen amikor már majdnem feladtam kicsusszant mint... az a bizonyos ernyedt állapotban ...na,és igen, ez már kipufogóhang...napokon belül felrakom a videjójóóót szerintem ...szép napot!Vrammmmvrammmm
Holnap az lessz az első dolgom...vagy Ő vagy Én ...valaki engedni fog...olyan mintha dupla falú volna ez az átok v. mintha össze lenne két lemez préselve ...ritka jól össze van gyógyulva ...az asszony már remegve nézi milyen ideg állapotban jövök vissza a garázsból ha nem megy majd eladom a fórumon ,had legyen vele boldog valaki...khm...
Sajnos nem enged ez a piszkos sz...t.... nem tudtam kicibálni, tehát a kérdés folytatása...beszorult hangtompítót roncsolás mentesen ,hogy a bánatban lehet kioperálni ?Még annyit a k6-k8 600-as gixer üzemanyagtankja ugyanaz?Már nem emlékszem ,és lenne az én k8-ra tankbőr amit k6-ra hírdettek (a tulaj szerint jó az enyémre ),jó pénzért ...Az Urak k0zül tudja ezt valaki biztosan?
Tehát akkor bátran lehet húzni ...ok,megpróbálom megint,és jelzem mi történt...csak annyira passzosnak éreztem,hogy nem mertem keménykedni...Köszönöm, és megyek húzni...
Hát igen...kapkodtam ...megizé na ,béna voltam... Remélem sikerült feltennem a képet! A nyíllal jelzett helyen van a csavar...na azt kivéve sem jött ki nekem, pedig ezeket a kipsziket láttam a jutubon (ángolosan),kibelezve ...bezzeg azok énekeltek ...ez meg ...sírni tudnék ...egy jobb képességű robogó is nagyobbat szól... Ajánlották ,hogy lehet melegen könnyebben kijön,v.esetleg körben a pántot is kívülről le kell operálni?Neked is ilyen a trombita a gépen?
Nagyon nem egy ez neked
Képet lökd fel többet segít!
Nekem is van benne tompító ( Leox3) és nekem az egész kijön ha húzom, mármint egy kb 20-25 centi hosszú cső ami bele van dugva a belsejébe lévő szélesebb csőbe.
Na ezt aztán jólmegaszondtam
Üdv Mindenkinek !Akrapovic carbon slip on végéből a hangtompítót hogyan lehet kiszerelni?A kis csavart kivettem,de a belső rész csak nem akart kijönni...nem mertem tovább erőszakoskodni vele..(nem volt occó).Valakinek tapasztalata v. ötlete ebben a témában ?A földhöz ütögetést ,mint ötlet kihagynám ...Előre is köszönöm a kommenteket!
Üdv Mindenkinek !A segítségét szeretném kérni azoknak,akik találkoztak már ezzel a problémával...Egy akrapovic carbon slip on kipufogóval vettem a motort,de olyan gizda a hangja vele hogy a gyári is szebben szól rajta...a végében van egy hangtompító (ő lehet a bűnös)egy kicsi csavarral amit kivettem ugyan (a csavart), de a belső egység nem adta magát... ,na már most nem mertem tovább erőszakoskodni vele ,nehogy több kárt csináljak.Amennyiben van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban ,kérem dobjon egy üzit...lehet jó úton jártam de majrés vagyok ,mert nem occó egy ilyen akra...Mellékeltem a képet ,talán látszik valamennyire...
nem fekvőhengeres, álló, addig már muszáj volt szétszedni, mert a kipufogó lógott, azt vissza kellett tenni, meg a benzincsöveket megcsináltuk, csak magát a blokkot nem szedtük szét még. de majd lemérjük egyszer, ha épp lesz időnk, az oldalt elmentettem, köszi a segítséget!
Sokan panaszkodnak a kínai quadokra, robogókra. Gyenge alváz, magas szervizigény. Quadom még nem volt, de kínai robogót már javítottam párat. A motorja meglepően tartós, de a váz és a burkolat szégyenletes...
sziasztok akinek van már kínai qvad a tulajdonában az segíthetne abban hogy eldöntsem érdemes e venni vagy sem már többször mentem suzuki ltz 400-as géppel az nagyon bejön erős és nem sok akadály állja az útját de kinai gép még nem volt a kezem alatt nem tudom hogy egy 250-350-es gép mennyire strapabíró,erős,szerviz igényes! drágábbat nem szeretnék venni mert melette van egy yamaha motorom amit nem akarok eladni! használni egy amatőr síkterepes crosspályán és túrázni szeretném
Szerintem ez fekvőhengeres minarelli. Valószínűleg jó bele akármelyik fekvő mina dugattyú, 10-es csapszeg mérettel. Pl.: http://www.egumotors.hu/4349-m...
De én szétszedném mielőtt megrendelem a cuccot.
Yamaha CA 50 robihoz keresek uj dugót, mivel kb 0 kompresszió van a motorban, esetleg olyan más dugó érdekelne, ami jó bele (csapszeg átmérője és helye is jó helyen van, dugó magassága, átmérője, stb.)
MIt tudnátok ajánlani, amivel müködhet ez is, vagy hol szerezhetek bele való dugót? Még nem szedtük szét, nem mértük le, hogy melyik túlméret kell bele, mivel nem enyém a motor.
Minden segítséget köszönök!
Ha naked bike-ot csinálsz belőle, pont semmit nem érdekel, ha műszakilag (és egyéb téren) rendben van a motor, minden gond nélkül át kell, hogy menjen a motor..
Sziasztok! Mi az első indok akkor,hogyha nem pörög ki teljesen a motor? Olyan mint amikor hideg....és nem pörög tovább! mivan ilyenkor? Malaguti f15-ről van szó,kapott 70ujj hengert,meg még pár dolgot!Segitsetek!
Annak ki kell jönnie.
Nem fogja még valami jól megtekingetted?
Ha kivetted a csavart, akkor ki fog jönni a hangtompító.
Sok esetben beleszorul!
Képet lökd fel többet segít!
Nekem is van benne tompító ( Leox3) és nekem az egész kijön ha húzom, mármint egy kb 20-25 centi hosszú cső ami bele van dugva a belsejébe lévő szélesebb csőbe.
Na ezt aztán jólmegaszondtam
De én szétszedném mielőtt megrendelem a cuccot.
MIt tudnátok ajánlani, amivel müködhet ez is, vagy hol szerezhetek bele való dugót? Még nem szedtük szét, nem mértük le, hogy melyik túlméret kell bele, mivel nem enyém a motor.
Minden segítséget köszönök!