hellol
a biztosító papír alapján megköti és kész. bár ha a típus neve eleve vmi 80 pl dt80 akkor kicsit problémás a dolog. a baj akkor van ha vmi baleset van v ellopják. mert ha ellopják akkor te egy 50es motor adásvételiével akarod majd igazoni egy 80as motor tulajdonjogát. az okirat hamisításról meg már ne is beszéljünk. de a lényeg h a biztosítást megkötheted senki nem fog kérdezni semmit, nem néznek vázszámot mert 120-250es gépek is rohangálnak 50es papírral. kérdés neked megéri-e az esetleges későbbi rizikót
80cm3 motorra akarok biztosítást kötni amit 50es ként használnék és az adásvételi is 50cm3 lesz.
A biztosítónak mit kell bemutatnom hogy a biztosítást megöthessem?
Tényleg a rendörségnek vagy a biztosítónak van nyilvántartása a motorok alvázszámáról hogy hány cm3 egy adott motor?
Várom válaszotokat.
Sziasztok!
Szeretnék napi használatra venni egy Aprilia SR50-est. Egyik ismerősöm mondta, hogy karburátorost érdemes venni, mert az Injektoros (DiTec) ha elromlik, csak újat lehet bele tenni, ami nagyon drága. SR 50 DiTec-ből viszont nagyobb a választék, karburátorosat alig találok. Tudna nekem valaki mondani pár szót a DiTec-ről? Előre is köszönom! Üdv. Norbi
Akkor lehet, hogy hagyom a fenébe az egészet és felhívom a szervízt, hogy pakolják át a dolgot akkorra, amikor megjött az alkatrész, mert tényleg már eleve ezzel a biztosítós szarsággal is tele van a tököm, igazából semmi kedvem nincs még ezzel is bajlódni, csak hát mondom hátha akadna valakinek, aki tudja pár napra mellőzni.
hello
sárvédővel nem szolgálhatok de a vizsgadíj az vizsgadíj, mind1 h lejárat előtt vagy után. annyi amennyi és kész. viheted lábon is. ha biztosra akarsz menni akkor az okmányirodában vagy most éppen nem tudom, hogy hívják aki kiadja lehet kérni útvonal engedélyt ilyen esetekre. de a rendszámod matricájából szín alapján max az évet tudják beazonosítani és gondolj bele hányszor igazoltattak eddig motorral? volt, hogy olyan motort vettem amin nem volt műszaki. levizsgáztattam de akkor az okmányirodába kellett bemenni és átírásnál ott kaptam meg a matricát. tehát semmilyen matrica nem volt a rendszámon. előztem motorosrendőrt a lánc-hídon. a kutya nem szólt érte :) én nem problémáznék ezen. azt is mondhatod h jaj elfelejtettem vagy megmondod, hogy most mész pont oda és semmi sem fog történni szerintem ha éppen nics egy sárvédőd addigra.
Egy meglehetősen szokatlan kéréssel fordulok a VFR800 tulajdonosokhoz elsősorban, de végülis bárkihez, ha tud segíteni.
Történt, hogy novemberben rámtolatott egy kocsi, és a biztosító ebből kb 300e forintnyi káromat akarja eltusolni, mondván, hogy bizonyos sérülések nem a balesetben keletkeztek, ezt most annyira nem részletezném, csak azért említem meg, mert innen indul a gondom.
Idáig vártam, hogy történjen valami ezzel az üggyel kapcsolatban, de sajnos még semmi. Ebben a balesetben az első sárvédőm ripityára törött, azt mindenképpen cserélni kell. Május 5-én lejár a műszakim, 30-ára vagyok szervízbe bejelentkezve és meg is rendelték a sárvédőt, viszont a gáz az, hogy az csak május 10-én érkezik meg, anélkül viszont nincs vizsga, lejárati időn túli vizsgáztatás meg gondolom jóval többe kerül, ha másért nem azért, mert akkor már saját 2 keréken nem tudom a motort szervízbe elvinni, ott pedig nem tudják addig tárolni sem.
A kérdésem a következő: valakivel meg tudnánk-e oldani, hogy a vizsgám idejére kisegít egy kölcsön sárvédővel? Természetesen valamiféle papírt írnánk róla, hogy nehogy az legyen, hogy meg akarok lépni vele. Ez április 30-ától legkésőbb szerintem május 7-éig tartana, vagyis kb 1 hét. Szín nem számít, elmegyek érte és vissza is viszem eredeti minőségében. Elsősorban budapesti, vagy pest közeli megoldás érdekelne.
Nagy segítség lenne, mivel már a megrendelt sárvédőt is egyelőre a biztosító miatt saját zsebből kell fizetnem, és fogalmam sincs, hogy hogyan tudnám kigazdálkodni a késedelmes vizsgával járó többletköltségeket ezeken felül.
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy kell beállíani az órát a CBR 600 F4i-s mocimon, most vettem.
Más..
Az normális jelenség, hogy megállok vele (de jár a motor) és pár perc alatt 100 C-fok körül jár a vízhő?
Motor "lopásgátlásra" segítséget kérnék.
Már kaptam egy beszerelhető riasztó tippet, de van-e valami ötlet mivel lehetne megóvni a gépemet? Nem akarok nagy láncokkal járni.
Szia
Hasonlo nagysagu vagyok..a sport kategoria meretugyileg egy bicikli neked sporttura egy fokkal jobb gondolok itt fazer6 vagy cbf6 vagy gsxf650 pl.
De valljuk be ferfiasan az is picurka fizimiskat tekintve...meg kell mondjam ha esetleg egy gixer 1000 vsgy r1 pl az mar jobb de azon is kuporogni fogsz..
Udv
Sziasztok!A segitsegeteket,es velemenyeteket szeretnem kerni.Vettem 1 DID 525 zvm2 lancszettet,amibol hianyzott a toldoszem.Ahol vasaroltam,ott ilyen tipusu toldoszem nincs,es eleg nehezenn talalok ilyent,namarmost van DID 525 vm toldoszem kulon az egyik helyenn,azt valyon megrendelljem-e?Fog-e talallni az en lancomra?
sziasztok! segítünk! bukósisak és ruházat javítás olcsón,próbát meg ér ! képet küldesz a problémáról, legolcsóbban orvosoljuk! nem tákolmány,minőségi anyagokkal dolgozunk,szerintem jobb a gyári anyagoknál ,amit max 1,5 évre gyártanak! ha nem tudjuk megoldani,inkább szólok h nem vállaljuk!
Üdv!
Van valakinek valami megoldása arra hogy miután a GoPRO rögziti mp4 formátumban a videót hogyan lehetne a Sony Vegassal kezeltetni?
Ugyanis mp4-et nem kezel, se a 7 se a 12
XP alatt simán ment, viszont a win7 kényeskedik.
Úgy csináltam hogy a GoPRO gyári szoftverével átkonvertálta avi-ba majd azt szerkesztettem, de ez nem rontja le a minőségét?
Illetve az hogy szerkesztgetés után milyen formátumba érdemes konvertálni a felvételt, ugyanis van egy csomó, azon belül meg még több lehetőség meg beállitás.
Viszont nem kéne hogy a 15 perces 1.1Gb-os GoPRO videó után legyen egy 5 perces 5Gb-os videó
a biztosító papír alapján megköti és kész. bár ha a típus neve eleve vmi 80 pl dt80 akkor kicsit problémás a dolog. a baj akkor van ha vmi baleset van v ellopják. mert ha ellopják akkor te egy 50es motor adásvételiével akarod majd igazoni egy 80as motor tulajdonjogát. az okirat hamisításról meg már ne is beszéljünk. de a lényeg h a biztosítást megkötheted senki nem fog kérdezni semmit, nem néznek vázszámot mert 120-250es gépek is rohangálnak 50es papírral. kérdés neked megéri-e az esetleges későbbi rizikót