Szerintetek az normális, jogy az itt feladott motorhordetésemre külföldiek válaszolnak? Be van az oldal integrálva nemzetközi oldal alá vagy egy csak átverés lehet?
Sziasztok mit csináljak vele mert már betolásra se akar be indulni SOS mi lehet a baja eddig mikor mentem vele nem csinálta ezeket ilyenkor mit nézzek rajta vagy ha állítani kell mit álljak
Sziasztok motor vásárlás előtt állok. meg is van a motor. de azt mondja az eladó hogy elhagyta a rendszámot a napokban. de miden papirja oké. műszakis. mennyibe kerűl egy uj rendszám?
Sziasztok!
Szeretnék megtanulni rendesen motorozni és ebben szeretném a segítségeteket kérni.
Idági csak robogóztam a kertek alatt, de most szeretnék felülni egy rendes váltós motorra. B kategóriás vezetői engedélyem van, ezért csak az 50-es jöhet szóba (félek mutyizni a 125/50-es motorokkal, nem akarok galibát ebből) de nem tudom hogy mivel is kéne kezdenem. A sportmotorok vonzanak, viszont 186 centi vagyok és 92 kiló. Nem tudom hogy mondjuk egy 50-es TZR elvinné-e a testem úgy ahogy kell, és nem lógok-e le róla. Lehet egy alternatíva valamilyen túra vagy enduró, na de mi ?
Az A2-es jogosítványt nem szeretném még lerakni, mert szeretnék rutint szerezni és nem elcsapatni magam a városban egy 50 lóerős motorral 2 év múlva úgyis jön az A korlátlan, de addig szeretnék motorozni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv: Rob
Hello! Kicseréltem a Cagivaba a fúvókát és sajnos nem lett tökéletes...még mindig megtorpan de már kevésbé mint elötte.
Arra gondoltam hogy a gyorsító pumpája lehet rossz.....vagy van annak valami beállítási lehetösége?
Túrázgatnék meg valószínű is hogy autópályázni is fogok. Szóval kilométerben több lesz az egyenes mint a kanyarodások. Nekem is az xt meg az mt is tetszik bár amire én használnám arra az mt lenne jó csak fura érzésem van felőle
Hello!
Nyilván sok minden függ attól is h, hol fogod használni az a motort amit választasz...Nekem az XT 660 X tetszik a legjobban. Ezzel nagyon jól lehet boldogulni városban is,na meg ha úgy tartja kedved, dobsz rá kicsit körmösebb gumikat és endurózhatsz is vele.
Valaki tudna pár tanácsot vagy érvet, ellenérvet, hogy melyik a jobb, szebb, megbízható motor? 4 motort néztem ki és mind a 4 nagyon bejön.
Aprilia Pegaso 650 Strada
Suzuki GS500 E
Yamaha MT-03Yamaha XT 660 X
motorokat néztem ki és ezekről kérnék egy egy vélemyén, jó dolgot meg rossz dolgot. köszönöm
haverom honda civic autójából kidobottat használtam hozzá
nem tudom mi a gyári ajánlás bele
ja és ha olajcsere van akkor alul is szedd ki a szűrőt, ott is van egy fémhálós, le kell mosni benzinben ha olyan
először meg kellene mérni mekkora a mostani, mert ki tudja mit csináltak vele.
gyertyát megnézni milyen színű, ha már kint van mérni egy nyomást, enyémbe 9 bar fölött volt de nem volt egész 10
nekem csökkenteni kellett a fúvóka méretét
enyém olyan 3-3,5 között 3 az olyan 70es tempóval aszfalton
de 3,5 felett terepen sem evett sosem, de mint írtam eléggé le volt fojtva, tök csendes gép volt max 120al tudott menni de 100 felett már alig gyorsult
ellenben a testsúlyom 120 felett volt, szóval ha így nézzük a 3,5 se sok fogyasztás ám
enyémben mintha 130as fúvóka lett volna nyitottabb véggel
3-4 éve volt nem emlékszem mindenre
Kinéztem egy Yamaha FZ6-S tipusú motort.
2007-es évjárat a mostani tulaj 2010-ben vette kb.50km-ert ment vele azóta a garázsban áll.
Érdemes az ilyen hosszabb pihenőt tartott gépet megvenni vagy nem?
Az új rendszámról az okmányirodában tudsz tájékozódni, az "információ" ablaknál.
Szeretnék megtanulni rendesen motorozni és ebben szeretném a segítségeteket kérni.
Idági csak robogóztam a kertek alatt, de most szeretnék felülni egy rendes váltós motorra. B kategóriás vezetői engedélyem van, ezért csak az 50-es jöhet szóba (félek mutyizni a 125/50-es motorokkal, nem akarok galibát ebből) de nem tudom hogy mivel is kéne kezdenem. A sportmotorok vonzanak, viszont 186 centi vagyok és 92 kiló. Nem tudom hogy mondjuk egy 50-es TZR elvinné-e a testem úgy ahogy kell, és nem lógok-e le róla. Lehet egy alternatíva valamilyen túra vagy enduró, na de mi ?
Az A2-es jogosítványt nem szeretném még lerakni, mert szeretnék rutint szerezni és nem elcsapatni magam a városban egy 50 lóerős motorral 2 év múlva úgyis jön az A korlátlan, de addig szeretnék motorozni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv: Rob
vedd le a karbit, húzz egy kövér gázt aztán egyből látod mekkorát spriccel
Arra gondoltam hogy a gyorsító pumpája lehet rossz.....vagy van annak valami beállítási lehetösége?
Nyilván sok minden függ attól is h, hol fogod használni az a motort amit választasz...Nekem az XT 660 X tetszik a legjobban. Ezzel nagyon jól lehet boldogulni városban is,na meg ha úgy tartja kedved, dobsz rá kicsit körmösebb gumikat és endurózhatsz is vele.
Valaki tudna pár tanácsot vagy érvet, ellenérvet, hogy melyik a jobb, szebb, megbízható motor? 4 motort néztem ki és mind a 4 nagyon bejön.
Aprilia Pegaso 650 Strada
Suzuki GS500 E
Yamaha MT-03Yamaha XT 660 X
motorokat néztem ki és ezekről kérnék egy egy vélemyén, jó dolgot meg rossz dolgot. köszönöm
tudna valaki segíteni abban, hogy lehetséges-e egy papíron 40 kW körüli motort 35 kW-ra vizsgáztatni? hogy működik eza játék? köszi előre is
nem tudom mi a gyári ajánlás bele
ja és ha olajcsere van akkor alul is szedd ki a szűrőt, ott is van egy fémhálós, le kell mosni benzinben ha olyan
gyertyát megnézni milyen színű, ha már kint van mérni egy nyomást, enyémbe 9 bar fölött volt de nem volt egész 10
nekem csökkenteni kellett a fúvóka méretét
de 3,5 felett terepen sem evett sosem, de mint írtam eléggé le volt fojtva, tök csendes gép volt max 120al tudott menni de 100 felett már alig gyorsult
ellenben a testsúlyom 120 felett volt, szóval ha így nézzük a 3,5 se sok fogyasztás ám
enyémben mintha 130as fúvóka lett volna nyitottabb véggel
3-4 éve volt nem emlékszem mindenre
350 darabja.
Mailban megtalálsz.