Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát akkor így már hagyom a dolgot. Az már úgy túl bonyolult. Gondoltam megveszem és lassan felújítom, de akkor már kicsivel többért lehet venni papíros Dneprt is! Ezt 120ért árulja a srác, elég rossz állapotban van. 200ért meg már lehet venni papírost. Köszi a tanácsokat. sziasztok
megveheted, csak vegyél egy forgalmis vázat is
akkor ezek szerint nem szabad megvenni ha jól értem?
igen. nekem is van egy papírok nélküli vasam, úgy veszek részt vele a forgalomba, h tolom ríszegen a járdán
sziasztok
Valaki tud abban segíteni, hogy ha veszek egy veterán papír nélküli dnepr oldalkocsis motort, akkor azt forgalomba tudom e helyeztetni, felújítás után? Mivel semi papírja nincs.
köszi
szevasztok! érdeklődnék egy bizonyos csizma miatt. tudnátok segíteni hogy milyen? Forma Dominator a neve. itt a linkje akár. http://www.kepesmotor.hu/kross...
köszönöm!
Kinyúlt a láncod, vegyél újat. Lehet fogaskerekekkel együtt kell.
Kevés benne a benzin, gondolom nem keverték rendesen össze a metanollal! Vegyél másik kútnál benzint azzal kicsinyenként keverve lassan elfogy!
Sziasztok! Viszonylag régóta van egy aggasztó problémám a kis ZZR 250-el. A Baj ott kezdődik, hogy a szokásos "lánchangon" kívül valamiért "susogó" hangot ad a lánc és egy ponton kissé akad...Ezt úgy kell elképzelni, hogy amikor kézzel forgatom a kereket akkor egy részen olyan laza amilyenre azt beállítottam, viszont egy ponton szorul és nyikorog, a lánc megfeszül, majd ahogy ezen a ponton átgurítom újra jó. Ez úgye pl. 100km/óránál nem valami előnyös...mivel váltakozva laza, majd feszül a lánc és mellette elég hülye "susogó" hangot ad, félek egyszer ledobja, vagy leszakad. Ha a láncot lazára engedem akkor "annyira" nem szorul viszont mivel laza, csattog amikor nekicsapódik valamely más alkatrésznek így szélsőséges esetben el is akadhat...ha feszesre állítom akkor viszont szorul és elég tré...Ilyennel még nem találkoztam, kérlek segítsetek kommentekkel. Lehet, hogy a lánckerék jár egyenetlenül mert kapott egy ütést? Vagy csak szimplán csereérett lett a lánc? Egy biztos, hogy a láncvédőket leszerelve is ugyan ezt produkálja, szóval nem ér bele semmibe! Előre is köszönöm a hozzászólásaitokat!

Üdv:
Gábor
Üdv Urak! Gyors tömör válaszokat szeretnék!
Szerintetek megér ez a verda ennyit, illetve van e tapasztalatotok vele kapcsolatban?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_klr_6
00_supermoto_rendszamos-5755293
Köszi!
Helló! Tankoltam az egyik motoromba(kdx 125) és pár perc múlva megállt, szivatóval kb 30. rúgásra elindult és 10 méterenként ezt csinálta. Aztán lenyeleztem, nagy fordulaton működött rendesen, kicsin megint leállt. Jó gondoltam karbit kell pucolni vagy nemtudom, leraktam és a benzint áttöltöttem a másikba (crm 125) és az is ezt csinálja. Mi baja lehet a benzinnek? Eddig mindig jó volt, mástól még nem hallottam ilyet pedig szinte mindenki itt tankol.vizet sem láttam benne amikor áttöltöttem meg semmi koszt. Mi lehet vele?
Helló
Érdeklödni szeretnék hogy ha valaki vesz egy motorkerépárt és utána ki akarja vonni a forgalomból ideiglenesen 6 honapra és ha letelt a 6 dik hónap utána menyiszer lehet még kivoni 6 hónapra?
-a másik kérdés hogy ha valaki véglegesen akarja kivoni akkor miket kell elintézni hozzá ? és hogy elveszik a motor összes okmányot olyankor forgalmi törzskönyv mindent? ez azért érdekelne hogy pl:ha pályázni akarok a gépel akor ne keljen biztositást fizetni meg suly adot tehát véglegesen kell akor kivoni a mocit nem ideiglenesen és mindig bemeni az okmány irodába vagy erre mi a megoldás ha ki vonom véglegesen és utána idövel ujra vissza akarom helyezni lehetséges e ?ha el akarom adni a motort rendezet okmányokkal ?
köszi szépen a választ.
Sziasztok. Egy kérdés, tud valaki olyat, hogyan lehetne okmányok nélküli motort lepapíroztatni?
Üdv mindenkinek.
Szeretnék abban segítséget kérni, hogy lenne egy motor kitiltották a forgalonból 1,5-2éve átírási kötelezettség elmulasztása miatt. Ha jól sejtem és értesültem, akkor csak dupla átírással lehet újra forgalomba helyezni.
Kérdésem az alábbi témára térne ki:
Az tiszta, hogy nekem egy teljes átírási költségeit ki kell fizetnem, mivel az én nevemre akarom iratni. Az előző tulaj amit elmulasztott azt is nekem kell kifizetnem, hogy vihessem műszakira, vagy azt őneki kell fizetnie és az én forgalomba helyezési szándékomat nem befolyásolja? Esetleg csak a vagyonszerzési illetéket kell kifizetni, hogy vihessem tovább az ügyet?
Egy Suzuki Gsxr 1100-ról lenne szó.
Köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Mint elkezdeni vágyó motoros elérkeztem oda, hogy beszerezzem első motoromat, de egyből dilemmába estem. Sokat nézelődtem több kategóriát megnéztem. Amit eddig láttam az aprilia rs50 és hát hogy is mondjam, kicsit kicsi. Majdnem 2 méter magas vagyok és 90-95kg. Máris leszűkült a motorok lehetősége.Néztem Motorhispania rx 50 et is- ez nagyobb testű de jóval drágábbak is. Eljutottam oda, hogy egy endúrót kéne beszerezni. Itt is nézelődtem több felé, de végül a Rieju és a Derbi lett a két győztes. Viszont a kettő között nem tudok dönteni, mert hasonlóak. Itt szeretném kérni a segítségeteket, hogy kinek mi a véleménye/tapasztalata az adott motorokról és hogy az én "adottságaimhoz" melyik motor lenne a jobb választás. A motort használtam akarom venni és olyan 150e Ft-om van erre a célra. Adjatok kérlek tanácsokat/véleményeket. Nem a száguldozás lenne vele a célom, de az előny lenne ha alattam egy olyan 70-80 as tempót úgymond "megerőltetés" nélkül tudna esetleg vinni.Célom vele a motorozás megismerése, esetleg kisebb túrázgatások(már amennyire lehet túrázásnak hívni :) )
Ui: B-s jogsim van. És azt szeretném még kérdezni, hogy szerintetek egyáltalán megéri-e egy 50ccm es motor, ha bevezetik a rendszámozást és egyebeket.
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv: Balázs
sziasztok.engem az érdekelne,hogy mit lehet változtatni a motoron (ugy általában) ami még nem engedélyköteles.a biztonságo elemeket kondolom nem de nem igazán értek hozzá és ez érdekelne.kösz előre is.
jogosítvány kérdése, ha van érvényes akkor igen...
szevasztok srácok!
valaki volna olyan kedves és tudna nekem abban segíteni, hogy üzemórára lebontva mennyibe jön ki egy 250-es vagy ugy amugy egy 2t enduró? egy körübelüli érték is bőven elég lenne, csak hogy tudjam összehasonlítani egy krosszhoz képest. ezen filózok, hogy endoró vagy krossz. krosszt tudnék olcsóbban fiatalabbat 1 évvel, endurót gasgasból meg 2000-es évjárat vagy 60k-val több.
Köszi előre is a segítségeteket!
Üdv.: AmBrUs
Van egy ismerősöm aki vissza akar ülni motorra,de per pill rokkant nyugdíjas,szerintetek vissza ülhet attól?
Sziasztok, a következőkben kérném a segítségeteket

Miért lehet az hogy, az egyik indexem sorozatosan kiég, de csak a bal hátsó, közel fél év alatt 4 izzó.
Mi lehet ennek az oka ?
hmm ez jópofa
Ez az oldal talán választ ad a kérdésedre..
Most egy kérdést tennék fel kicsit hülyén fog hangzani na most ugye vannak a motor kategóriák,pl enduró,sport,túra,stb....Az lenne a kérdésem melyiken hány fokban lehet a láb állása azért kérdem mert kb 2 éve balesetet szenvedtem,de szeretnék vissza ülni motorra de a jobb lábam még csak 90fok felett hajlik valamennyivel,na ma ráültem egy 95-ös kawasaki zx9r-re és azon nem tudok megülni rendesen a lábam miatt,pedig a sportmotorokat szeretem.Na most nézegettem pl a hornet 600-at annak pl mennyire van magassan a lábtartó,mert isten igazán se endurót se supermotot nem akarok venni,se csopert,kért gépet néztem eddig,honda hornet 600 és a vfr800 at,de még nem ültem rajtuk.Na meg azért az is lényeg lenne hogy erő legyen benne és azért tudjon menni ha kell.

A segítséget előre is köszönöm