Sziasztok, én a rendszámos motor vásárlásának menetéről szeretnék érdeklődni.
Biztos kérdezték már, de nem nagyon találtam erről részletesebb infót, így én (is) megkérdezem.
Jelenlegi robogómat szeretném elcserélni egy 250-es rendszámos motorra (ETZ 250). Gondolom a biztosítást meg kell szüntetnem nem? vagy van valami mód hogy átvigyem a következő motoromra?
Ezután gondolom adásvételi, és részemről lezárva a kis gép.
Rendszámosnál már bonyolultabb úgy nézem, mivel kell átírás meg minden egyéb.
Ilyenkor mi a sorrend? miket kell megcsinálnom amíg a kezemben lesz minden papír hogy mehessek az "új" gépemmel?
Ne haragudjatok ha már volt ilyen kérdés, remélem tudtok válaszolni, Előre is köszönöm, Széles utat!
Motorvásárlásánál mire kell odafigyelni leginkább? Tesztvezetésen mire fordítsak nagyobb figyelmet? Nyilván a motor nagy részét nem látni,mert idomok takarják, de azért pár tipp jól jönne.
nem tudom hogy van e bennük termosztát esetleg az szart be akkor foralhasa ha nem nyit ki/hengerfejben szokott leni azt hiszem / vagy ha vizpumpád nem keringet
Hali! Kellene egy ksi segítség! van egy honda cr 250-esem és az a baj vele hogy most mikor bejött a jóidő és melegebb van elkezdete forralni a vizet de eddig semmi gond nem volt vele mi lehet a baj?
Sziasztok segítséget szeretnék kérni! Van egy aprilia rs 50em am6-os blokk van benne , alapjáraton csattogó hang jön a blokkból és amikor elindulok vele érzem h kicsit valami visszafogja ,de ugyanugymegy mint előtte ! Kuplungot,lendkereket megnéztem ott minden oké! Mi lehet ez a csattogó hang? a választ előre is köszönöm!
Egy kis segítségre lenne szükségem tőletek!
Tavaly Szeptemberbe kezdtem a motoros "pályafutásomat" :D
tehát még zöldfülű vagyok!
Múlthét vasárnap első tavaszi motorozgatásomnál buktam a motorommal(Yamaha Dt 80ccm)
és a bukás óta nem indul, a berúgókart 1 újjal letudom nyomni,(pedig még decemberbe volt váltócseréje is)
Betolásra sem működik :((
Mi lehet a baja ?
Nekem is ugyanez volt a probléma.Én felraktam az aksit tölteni, egy jó fél napig töltöttem, utána aksi vissza.Índítottam és láss csodát, pöcc röff.De amúgy ha az aksi teker, de nem indul, próbáld meg betolni, úgy indulnia kell.
Az önindító teker ? A gyertya ad szikrát ? Lehet nem szikrázik kompresszió alatt.( csere) Ha teker az önindító a gyertya kicserélve próbálj meg benzint fecskendezni a hengerbe , utána gyertya be és indít .Valószínűleg itt benzin probléma le mert pöfögni azért kéne .Esetleg még légszűrőt leveheted ( nekem ezért nem indult nem kapott elég levegőt, 3 perc és mehet vissza ). Karburátor kitisztít , benzin szűrő , benzin cső csere.
Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy most tavaszi első indításkor nem indul be a motorom. Egy 2003-as Kawasaki ZR750F motorom van.
Nem régóta motorozom még, tavaly szálltam be az iparba, és nem igazán tudom miket kellene még ellenőrizzek így tavaszi üzembehelyezéskor.
Dióhéjban annyit hogy télen garázsban tároltam, az akkumulátor pedig bevallom, egy darabig a motorban pihent, de 1 hónapja felhoztam a lakásba. Rámértem a sarukra és a feszültség 12.7V, ezért nem töltöttem rajta.
Visszahelyeztem az akkumulátort, ellenőriztem a gyújtást, látszólag minden rendben volt. Azonban beindítani nem sikerült a vasat. Hallottam olyanokat hogy karburátort esetleg kitisztíttatni (ezt szerelőre bíznámha erre kerülne a sor) vagy esetleg a gyertyákkal lehet valami, sajnálatos módon tapasztalat híján még azt sem tudom mien irányba induljak el. Nagyon hálás lennék bármilyen tanácsért, mert nem szeretném az első tavaszt azzal kezdeni hogy szerelőhöz vontassam a kicsikémet.
Ha mindent befizetnek(elmaradás, kamat, bünti) akkor visszahelyeződik....és ezután lehet átírni persze csak akkor ah nincs más köztartozása a tulajnak...
szasztok! tudnátok infót mondani nekem arról,hogy kivontak forgalomból egy motort,hivatalból,sulyadó nem fizetése miatt,vissza lehet helyezni? rendszát,tk, minden nállam van.jah és ugy hogy nem volt át irva sem az elmult 3 évben.ráadásul aki a forgalmiban szerepel,az nem az akitől vettem.légyszi csak olyan válaszoljon aki tényleg érti miről van szó,és el tudja magyarázni a választ..
Valaki tudna segíteni?
Összesen mennyibe kerülne nekem egy 125-ös motort Magyarországon forgalomba helyezni? Külföldi papírjai vannak, ki van vonva a forgalomból.
Reg. adó, forgalomba helyezés, névre írás, eredetiség vizsgálat, rendszám mennyibe kerülne? Ezen kívül kell még valamit?
Köszönöm!
Biztos kérdezték már, de nem nagyon találtam erről részletesebb infót, így én (is) megkérdezem.
Jelenlegi robogómat szeretném elcserélni egy 250-es rendszámos motorra (ETZ 250). Gondolom a biztosítást meg kell szüntetnem nem? vagy van valami mód hogy átvigyem a következő motoromra?
Ezután gondolom adásvételi, és részemről lezárva a kis gép.
Rendszámosnál már bonyolultabb úgy nézem, mivel kell átírás meg minden egyéb.
Ilyenkor mi a sorrend? miket kell megcsinálnom amíg a kezemben lesz minden papír hogy mehessek az "új" gépemmel?
Ne haragudjatok ha már volt ilyen kérdés, remélem tudtok válaszolni, Előre is köszönöm, Széles utat!