Hát basszus még soha sem jártam ebben a topikban de 5 perc alatt felhúztam magam, az egyik még a motor nevét sem tudja leírni a másik meg nem tudja, hogy 50 vagy 125ccm-es motort vett.... basszus most komolyan ennyire nem tudjátok, hogy mire adtatok ki pénzt vagy csak szórakoztok? Áhhh mindegy, egyszerűen nem tudok kedvesen reagálni mert nem hiszem el hogy valaki így vásároljon bármit is, főleg motort ami úgy általánosságban egy álom beteljesülése :S:S istenem
Segitség!
Vettünk a Jahama 250cm-Virágó motort. Nem tudom, hogy mikor kell az olajcsere, milyen olaj kell bele, hol az olajszűrő helye, hol van az olajleeresztő csavar, mennyi olaj kell bele. ha valaki tud válaszoljon rá. Köszönettel Rozalia
Segitség!
Vettünk a Jahama 250cm-Virágó motort. Nem tudom, hogy mikor kell az olajcsere, milyen olaj kell bele, hol az olajszűrő helye, hol van az olajleeresztő csavar, mennyi olaj kell bele. ha valaki tudo válaszoljon rá. Köszönettel Rozalia
nem túl drága....
az a gáz hogy ha rendszámos kell akkor 200 körül szinte mindig csak fosadékok vannak
300 környékén már ki lehet olyant fogni ami egész jó és nem kell a vételárat még egyszer rákölteni 1 éven belül pl ilyesmit
szóval ha vékony a pénztárcád akkor inkább szerezz be egy ötvenest és gyűjtögess még egy kicsit
pár év ide-oda nem számít semmit
Köszönöm a köszöntést! :)
Akkor lehet, hogy még a nyáron lenyomom ezt a A1 vizsgát is aztán 125-ös gépet nézek, de ez akkor még a jövő zenéje. Először a B legyen meg minél előbb. :) A 125-ös 50-es papírral pedig elfelejtve. Köszönöm a válaszodat! A második kérdésre pedig akkor még mindig várom a tanácsokat. Milyen gépet ajánlanátok ami megbízható, pörgős, megy is és nem is túl drága?
Szia!
Először is: üdv újra itt! :)
A könnyített A1 (B125) 3elméleti és 2gyakorlati órából áll, ez a kötelező minimum, ez a vizsgadíjakkal együtt körülbelül 30ezer forint az autósiskoláknál. Az más kérdés, hogy ennyi gyakorlati óra ér-e valamit...
A második kérdésedre sajnos nem tudok válaszolni.
A harmadikra pedig, hogyha 125öst akarsz 50-esnek használni (amit kifejezetten nem javaslok,mert egyre közelebb az idő,amikor bukta lesz ebből), akkor csak kötsz egy adásvételit,amiben 50ccm szerepel,meg egy biztosítást. Smkp tehát nincs vizsga,stb... De ha arra gondoltál, hogy lehet legalizálni, akkor kell hozzá sok irat (forgalmi, törzskönyv, külföldi esetén kivonó, adásvételi láncolat,stb..)pénz, és türelem.
Szerintem mindenképp maradj annál, hogy B-s jogsi és egy NS-1,TZR50,RS50, azzal nincs állandó para és valljuk be azok is jól mennek!
Sok sikert!
Üdv
Régen próbáltam itt tevékenykedni, de 2009. június 1.-én a záhonyi főtörzs őrmesterrel való találkozásom betette a keresztet. Hat hónap eltiltás volt jogsi nélküli vezetés miatt. Na hát azóta én letettem a bukósisakot, de most március 14.-én elkezdem a 'B' jogsit szóval nyár végére szeretnék összespórolni egy jó kis mocóra. (ne szimóval nyomuljak már ;) valami megbízhatóbbra gondolok)
Na szóval egy-két tanácsért fordulok hozzátok, mert nagyon kimaradtam a motoros világból.. :)
1, Most akkor, hogy is van ez a 'B' jogsival 125 ccm3-ig vezethetünk motort különbözeti vizsga dolog? Nem találok anyagot róla, hogy már működik-e gyakorlatban vagy még tervezetben van..
2, Valamilyen megbízható motorra gondoltam visszatérésnek ami nem túl drága és lehetőleg japán (Honda egész pontosan) gyártmányú legyen. Gondolok én NS, NS-1.. Ahogy tapasztalatokat olvasgattam ritka az ilyen megbízható motor, plusz még 150.000 ft-on belül is be lehet szerezni igen egészséges példányokat. Valamint még Yamaha TZR 50 az amire kacsintgatok. Vélemény vagy esetleg még tanács?
3, Hogyan működik ez a 125 ccm3 motor 50 ccm3-as papírral való vezetés dolog? Hogy megy egy ilyen motor vizsgáztatása? Mit tud tenni egy rendőr ilyesfajta 'bűncselekmény' ellen?
Sziasztok!
Ballagás alkalmából kinéztem magamnak ezt a motort, szerintetek megérni? Rossz tapasztalat? Nem feltűnően olcsó? Köszi előre is a véleményeket! http://www.kepesmotor.hu/rieju...
elvileg magyar közlönyben való megjelenés után 30 nappal lép életbe..az a vicces,hogy én most jelentettem le vizsgára a vasat és megkérdeztem az nkh-t,hogy mikortól lesz drágább és nem tudták megmondani ott sem...
Tudja valaki, hogy mikortol valtozik a vizsga tarifa? (ha tenyleg valtozik) augusztusba lenne muszakim, de ha emelik tobb mint duplajara, akkor most megcsinaltatom. koszi
SV650S-re szeretnék egy kameratartót! Nincs valaki akinek van eladó tankra szerelhető adapter vagy esetleg egy rajz hozzá, hogy is csináljam meg? Plexire szerelhető nem létezik?
Sziasztok. Öhm nem tudom, hogy megfelelő helyre írok, ha esetleg mégsem szóljatok :)
Szóval, igazából segítség kellene mégpedig abban, hogy kategória váltáson gondolkodok. Jelenleg egy Honda XR 600 R típusú endurom van, és hát elnézve a sok kedves embert egyre rosszabb érzés ráülni és elmenni vele motorozni sajnos pedig nagyon szeretem :(
Sport,Supersport,Sporttúra motorra gondoltam, a 2 stílus eléggé eltér egymástól, és sajnos az anyagi helyzet miatt, használt motor vásárlása állhat csak fent.
Végülis a kérdésem az, hogy mire kell odafigyelni mikor az ilyen típusú motorokat nézegeti az ember, illetve melyik típusokat érdemes megnézni? én olyan 400-600 ccm3 körüli kategóriára gondoltam így kezdésképp
Esetleg lenne valakinek valamilyen tanácsa ezzel kapcsolatban?
Már végignyálaztam a netet, mert szükségem lenne egy Honda NSR50 service manualra/szerelési kézikönyvre (a motor 1991-es gyártmány).
A "törpe" nsr50 manualja nem jó, ami jót találtam, az meg japán nyelvű :(
Esetleg tud valaki segíteni? Ha nincs kézikönyv, a lábikönyv is jó lesz na jó, ez szar poén volt
üdv