Sziasztok! Tudnátok nekem adni tanácsokat mivel csökkenthetem a motor fogyasztását...ilyen kis egyszerű dolgokra gondolok hogy például jobban felfújni a gumit stb...nem ilyen motor átalakításosra!:) Válaszokat előre is köszönöm!
Csinált már valaki motor ültetést (rövidebb rugó, kutyacsont csere)? Mik a tapasztalatok, utcai használatban vagy túrán van-e észrevehető hátránya?
A válaszokat előre is köszi.
Sziasztok!A kérdésem lehet kicsit hülyén hangzik,de augusztus elején szeretnék motorozni egyet Siófokra(csajommal hátul).Szerintetek autópálya vagy nem autópálya?Tapasztalatok?Köszönöm mindenkinek!Nem vagyok túl tapasztalt motoros,ezt is tartsátok szem előtt!
Uraim lenne egy nagy kérésem! Ha van valakinek 50ccm -es pedálos Puch motorhoz elektronikáról kapcsolási bekötési rajza és megosztaná velem nagyon megköszönném neki. A motort most vettem és szeretném rendbe tenni a világítását és egyebeket, minden segítséget szívesen veszek a témában. Előre is köszönöm.
nkh-nál eddig 4360HUF volt,talán mostanában emelték fel 11000HUF-ra,de ha felhívod őket akkor megmondják pontosan!maszeknál meg ezekre + 7-8000HUF,amibe talán van "átvizsgálás" is....
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy januártól várható tényleges változtatás A.korl illetve A kategóriákon? Gondolok itt korhatárra főként vagy egyéb változásokra. Mert idén akkor letenném a Korlátozottat, mert még 2 évet kellene várnom a korlátlan kategóriáig, de most nem tudom akkor mi tévő legyek
Sziasztok!nem rég vettem egy Aprilia SR-50.es robogot.Annyi a gondom hogy a vízhőmérsékletet jelző óra szinte majdnem a max.fel megy.Már pár km.(5km)megtétele után.Ez most jó vagy esetleg valami baj van a hűtéssel?Viszont a motort nem veszem észre hogy melegedne,normális üzem meleg,és jól húz.Nem volt még soha motorom,ezért nem is nagyon értek az ilyen"gondokhoz"Meg köszönném ha valaki tapasztalt motoros a válaszával segítene!
Ugyanez a gondom egy 2003-as Honda cb500-al , mint tzotyu fórumtársnak, hogy a bal első teleszkópból szivárog az olaj, egy éven belül már kétszer cseréltettem szimeringet, az első 8 hónapig bírta, a második 2 hétig, majd utána ugyanúgy szivárog az olaj mint előtte.
Gondoltam már arra is hogy maga a teleszkóp van meggörbülve, megcsavarodva, hisz az előző tulajdonosa megfektette az oldalára.
Segítségeteket szeretném kérni, hogy hogyan lehetne ezt a olajfolyás gondot megszüntetni? Esetleg lehet a teleszkópot hengereltetni, vagy inkább vegyek újat? Ja és hol kapok ilyen alkatrészt (gondolok itt címre, weboldalra stb.) és hol tudok hengereltetni, mert itt Zala megyében sehol nem találtam ilyet?
Van egy 2005-ös Yamaha Aeroxom és a bal oldali teleszkópvillából ereszt az olaj (gondolom). Nem túl erős a folyás, reggelre a betonon találtam egy kis foltot és látszik a villa alján, a csavar körül, hogy olajos, de nem látok cseppenést.
Ugyan ezen a villán a a króm felület kissé vastagabban olajos/zsíros, ez is olyan, mintha felül is kijönne egy kicsi a hengerből. Úgy tudom a teleszkóp külső részének tisztának kellene maradnia. A másik oldali villám tiszta is...
Nagyon gyenge a folyás, érdemes vele komolyan foglalkozni, mire utalhat ez a dolog?
Sziasztok!
Mi a módja a Secondary Air System (ez a gázvisszavezetős fojtás) eltávolításának az LC4-en? A henger elején ahol a 2 kipufugócsonk kijön, azok közt csatlakozik ez be, mit kell oda tenni ennek a helyére? Az SMC már úgy lett véve hogy ezt leszerelték róla, csak nem tudjuk van-e valami amire oda kellene figyelni.
egyértelmű hogy a vizes az jobb hosszabb utakra
csak azt be kell melegíteni vagyis egy léghűtéses hamarabb eléri az üzemi hőmérsékletet viszont nem tartja annyira stabilan mint a vizes
én már csak vizest vennék túrázni
persze a vizes kicsit kényes, meg foglalkozni kell vele
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Szeptember körül szeretném elkezdeni az A korlátlan jogsit Pesten, de nem tudom, hogy hol lenne érdemes....eddig az SOS jogsit, a Spuri sulit meg az Express jogsit néztem. Valakinek valamilyen tapasztalata vagy tanácsa? Előre is köszönöm!
Milyen 50-es (vagy 50-esként használható -- max 80-90 ccm3-ig) motort ajánlanátok Honda, Yamaha és Suzuki motorokból? Melyik éri meg a vételt és körülbelül mennyiben? Mikre figyeljek oda? Robogók nem érdekelnek! Előre is köszönöm! (mivel segítség az előző kommentemre még nem érkezett..)
Hello segitség kellene...néztem motorokat léghűtésest meg vizest is? melyiket ajánlanátok? melyik birja jobban? vagy bármi érdekel a témával kapcsolatban köszönöm ;D leginkább túrázásra
Sziasztok.
Én egy kisvárosban lakom, ahogy ingyenes a parkolás.
Ha elgurulok egy nagyobb városba, akkor parkolójegyet gondolom nem kell vennem ott se, de parkolhatok a járdán is, ha elég széles, és nem zavarom a gyalogos forgalmat ?
használ valaki füldugót itt motorozáshoz?
Csinált már valaki motor ültetést (rövidebb rugó, kutyacsont csere)? Mik a tapasztalatok, utcai használatban vagy túrán van-e észrevehető hátránya?
A válaszokat előre is köszi.
Segítene nekem abban valaki,hogy az Aprilia sr50 hűtőrendszerét hogy kell légteleníteni?(ha esetleg levegős lenne)
Az lenne a kérdésem, hogy januártól várható tényleges változtatás A.korl illetve A kategóriákon? Gondolok itt korhatárra főként vagy egyéb változásokra. Mert idén akkor letenném a Korlátozottat, mert még 2 évet kellene várnom a korlátlan kategóriáig, de most nem tudom akkor mi tévő legyek
Ugyanez a gondom egy 2003-as Honda cb500-al , mint tzotyu fórumtársnak, hogy a bal első teleszkópból szivárog az olaj, egy éven belül már kétszer cseréltettem szimeringet, az első 8 hónapig bírta, a második 2 hétig, majd utána ugyanúgy szivárog az olaj mint előtte.
Gondoltam már arra is hogy maga a teleszkóp van meggörbülve, megcsavarodva, hisz az előző tulajdonosa megfektette az oldalára.
Segítségeteket szeretném kérni, hogy hogyan lehetne ezt a olajfolyás gondot megszüntetni? Esetleg lehet a teleszkópot hengereltetni, vagy inkább vegyek újat? Ja és hol kapok ilyen alkatrészt (gondolok itt címre, weboldalra stb.) és hol tudok hengereltetni, mert itt Zala megyében sehol nem találtam ilyet?
nem vészes 2000-3000ft egy pár
meg ha már cserélsz szimeringet akkor a villa olajat is cseréld
Van egy 2005-ös Yamaha Aeroxom és a bal oldali teleszkópvillából ereszt az olaj (gondolom). Nem túl erős a folyás, reggelre a betonon találtam egy kis foltot és látszik a villa alján, a csavar körül, hogy olajos, de nem látok cseppenést.
Ugyan ezen a villán a a króm felület kissé vastagabban olajos/zsíros, ez is olyan, mintha felül is kijönne egy kicsi a hengerből. Úgy tudom a teleszkóp külső részének tisztának kellene maradnia. A másik oldali villám tiszta is...
Nagyon gyenge a folyás, érdemes vele komolyan foglalkozni, mire utalhat ez a dolog?
Köszönöm!
Mi a módja a Secondary Air System (ez a gázvisszavezetős fojtás) eltávolításának az LC4-en? A henger elején ahol a 2 kipufugócsonk kijön, azok közt csatlakozik ez be, mit kell oda tenni ennek a helyére? Az SMC már úgy lett véve hogy ezt leszerelték róla, csak nem tudjuk van-e valami amire oda kellene figyelni.
csak azt be kell melegíteni vagyis egy léghűtéses hamarabb eléri az üzemi hőmérsékletet viszont nem tartja annyira stabilan mint a vizes
én már csak vizest vennék túrázni
persze a vizes kicsit kényes, meg foglalkozni kell vele
Milyen 50-es (vagy 50-esként használható -- max 80-90 ccm3-ig) motort ajánlanátok Honda, Yamaha és Suzuki motorokból? Melyik éri meg a vételt és körülbelül mennyiben? Mikre figyeljek oda? Robogók nem érdekelnek! Előre is köszönöm! (mivel segítség az előző kommentemre még nem érkezett..)
Én egy kisvárosban lakom, ahogy ingyenes a parkolás.
Ha elgurulok egy nagyobb városba, akkor parkolójegyet gondolom nem kell vennem ott se, de parkolhatok a járdán is, ha elég széles, és nem zavarom a gyalogos forgalmat ?