Sziasztok:) Ki szeretnem kerni a velemenyetek arrol hogy melyik motrot lenne jobbb hogy megvasaroljam.Egy olyan motrot szeretnek venni amely megfelel rovidebb turazgatasokra es 2 szemellyel is megy ha kell.Van egy aprilia rs 2010 es szinta vadi uj motor es meg gondolkodtam 2004es aprilia rs 125 es 98 es 125os motorok kozott es meg szoba jonne a cagiva mito 94 es. Ezekbe fernek bele penzileg mit javasoltok?
Már miért lenne híg a leve? Ha rendesen működik a semminél minden több. Nekem se csili-vili riasztó van és mégis jól teszi a dolgát. Nem kell távindítás meg motorkereső, távirányító hozzá. Riasszon ha babrálják, ennyi.
Sziasztok.
Ha veszek egy rendszámos motort, magyar tulajtól, rendszámosan, minden papír rendben van, akkor is el kell vinnem eredetvizsgára ha át akarom iratni?
Olyan kérdésem lenne,hogy a motorriasztók mennyire hatásosak? Nekem egy egyszerűbb kéne az 50-s motorra,ami sípol ha emelik,döntik,stb.. Találtam egy olcsóbbat 3000 ft.-ért,ami döntésre sípol. Olcsó húsnak híg a leve?
Sziasztok!Segitseget szeretnek kerni a hozzaertoktol!Jovo honapban szertnek venni egy quadot ezeket nezegetem Polaris Predator 500,evjarat 2007 vagy 2008 v 2009,a masik amelyik tetszik az egy 2008as Kawasaki KFX 450R.A kerdesem,kinek mi a tapasztalata ezekkel a gepekkel jo is rossz is,melyiket lenne erdemesebb megvennem(leginkabb erdoben hasznalnam nagyritkan talan palyan is),melyik mennyire szervizigenyes,melyik koltsegesebb,van e valamelyiknek valami markabetegsege...stb? A valaszokat elore is koszonom!
ja fékbetétem márt rendeltem bele vérom hogy megjöjön a csöre én is gondoltam majd meg látjuk ha fékbetét csere után is taknyos lessz akkor kap egy uj csövet is köszi a válasszod
üdv mindenkinek
olyan problémám lenne hogy vásároltam egy honda cg 125 2006 os évjáratú motort és az elsö féke nem volt valami jo olyan volt ha be huztam nem keményedett hanem olyan nyulos volt azt hittem levegés lelégtelenitettem most már jobb de még mindig nem kemény azt szeretném kérdezni hogy mitöl lehet ez válaszotok köszönöm
Egy gyors keresés után ezt találtam: http://de.wikipedia.org/wiki/Y... ,eszerint még 7kw-os is volt, kiemelném a Rád vonatkozó részt: Typ 4BL (Baujahr 96-99),
9 kW / 12 PS, Höchstgeschwindigkeit 94 km/h. Tehát létezett, nem valószínű eszerint,hogy bütykölve lenne. Mivel a blokk ugyanaz lehet kipufogóban,karbiban lehet keresni a fojtást, de én annyira nem értek hozzá :) Remélem sikerült segítenem! Üdv.
YAMAHA DT125, a következő konfigurációkban létezik:
Typ 4BL (évjárat 96-99),
7 kW / 9,5 le, végseb: 80 km/h.
9 kW / 12 le, végseb: 94 km/h.
11 kW / 15 le, végseb: 112 km/h.
17 kW / 23 le, végseb: 125 km/h.
A de03 és de06 motorszámú vasak 10-11kw-osak cirka.
Forgalmi, törzskönyv minden megvan hozzá benne 125ccm 9kw.
Itteni DT fórumban azt írták hogy
"váznyakon megnézheted, ha 3RM vagy 4** van(tehát 4essel kezdődik) akkor a gyárilag folytatlannal van dolgod...
egyébként a 3ME sincs annyira folytva..."
közben ennek a 4BL-el kezdődik a vázszáma. Oké, tegyük fel aki itt a fórumban ezt írta az hibázott. Hiszem ember.
Elmentem szervízbe (a városban elég neves szakemberhez) és ott nem is hallottak még róla hogy lefolytanák ennyire.
Szia! Mit jelent az,hogy papíron? milyen papír van hozzá?magyar rendszám,forgalmi,törzskönyv? Egyébként,ha a vázszámot nem babrálták akkor az alapján egyértelműen beazonosítható a gép (márkakereskedés tudja), persze csak ha nem barkácsolt rá valaki egy 50ccm-es blokkot,de az több mint érdekes lenne. Üdv.
Szia! Az olajleerszető bármilyen meglepő a blokk alján van, az olajszűrű fedele a jobb oldali deknin 2csavarral rögzítve,1,4liter olaj kell bele. Inkább én is azt javasolnám, hogy vidd el egy szakemberhez, legalább meglesz az időszakos ellenőrzés,nem olajozod össze a kezed,és ez nem is egy nagy pénz..Üdv.
http://www.conrad.hu/conrad.ph...
Ez egyszerű és nagyszerű.
Ha veszek egy rendszámos motort, magyar tulajtól, rendszámosan, minden papír rendben van, akkor is el kell vinnem eredetvizsgára ha át akarom iratni?
olyan problémám lenne hogy vásároltam egy honda cg 125 2006 os évjáratú motort és az elsö féke nem volt valami jo olyan volt ha be huztam nem keményedett hanem olyan nyulos volt azt hittem levegés lelégtelenitettem most már jobb de még mindig nem kemény azt szeretném kérdezni hogy mitöl lehet ez válaszotok köszönöm
9 kW / 12 PS, Höchstgeschwindigkeit 94 km/h. Tehát létezett, nem valószínű eszerint,hogy bütykölve lenne. Mivel a blokk ugyanaz lehet kipufogóban,karbiban lehet keresni a fojtást, de én annyira nem értek hozzá :) Remélem sikerült segítenem! Üdv.
9kW, végsebessége 75-80km/h
Typ 4BL (évjárat 96-99),
7 kW / 9,5 le, végseb: 80 km/h.
9 kW / 12 le, végseb: 94 km/h.
11 kW / 15 le, végseb: 112 km/h.
17 kW / 23 le, végseb: 125 km/h.
A de03 és de06 motorszámú vasak 10-11kw-osak cirka.
Itteni DT fórumban azt írták hogy
"váznyakon megnézheted, ha 3RM vagy 4** van(tehát 4essel kezdődik) akkor a gyárilag folytatlannal van dolgod...
egyébként a 3ME sincs annyira folytva..."
közben ennek a 4BL-el kezdődik a vázszáma. Oké, tegyük fel aki itt a fórumban ezt írta az hibázott. Hiszem ember.
Elmentem szervízbe (a városban elég neves szakemberhez) és ott nem is hallottak még róla hogy lefolytanák ennyire.
Ezért nem tudom hogy most mi van.