Sziasztok! Hétvégén szerettem volna vásárolni 1 Husqy TE 450-et szalonból. Mikor beindítottam, megmelegedett, kb 5percet járt a motor és a túlfolyón köpte a vizet! Hengerfejes volna? Viszont 1 pöccre beindult.
ha földutas tekergésre kell akkor ezek a régi nagy gépek teljesen jók
ezek a drz és társaik közel sem olyan kényelmesek
az én seggem már zsibbad 2-3 óra után az xr4-en(drz sem kényelmesebb)
az xt600on meg elvoltam reggeltől-estig
persze ha iszapolni kell akkor nem a legjobb az xt, de mentem én avval friss tárcsázásban, mélyszántás szélén a 60centis borozdában, tengelyig homokban-sárban stb
szóval nem az a lényeg hogy nem küzdi le a gép, hanem az hogy ha egymás után 6-8x fel kell emelni vagy épp magadról leemelni
meg azért a drz súlyától sem kell ám hasra esni lehet vagy 20-30 kilóval könnyebb mint egy xt600
Abban hogy nagy dögök, abban igazad van, de hogy az erejével ne bírnék el?
Szerintem rohadtul élvezném a nyomatékukat.
50 ló meg szerintem nem túlzás.
Csak lightos endurózgatást tervezek, és nagy valószinüséggel többnyire száraz talajon
Pályára (még ha lenne is a közelben) soha nem vinném.
én nem szoktam sokat csúsztatni
1-esbe csak akkor szoktam visszarakni ha már nagyon lassan gurulok
nemtudom mijen motorod lehet de ha a körforgalomba is kevés neki a 2-es áttételezd le
ezek nagy dögök amivel nem élvezetes a motorozás mert igen erősek és nem fogod tudni kezelni
a kevesebb több, legalábbis több örömet okoz ha fél nap endúrózol
inkább egy drz 400 vagy 125-ös 2 ütemü
Szeva!
Én ma késő délután voltam "Zobákosítani" a gumit
7végére már kiskecsi is invitált, de az a helyzet hogy egy árva petákom sincs
Beszélj vele, ő biztos ott lesz Zobákon
Sokszor van pl amikor bekanyarodok valahová és gyorsítanék,hogy érzem dobálja a láncot,ezért kicsit szoktam csúsztatni a kuplungot.
Vagy ugyanez van pl szűk fordulókban,körforgalomban is néha.
Régebben visszaváltottam,de olvastam,hogy lehetőleg ne tegyük egyesbe,amíg nem állt meg a motor.
Gondoltam igaz lehet,mert tényleg nagyot csattan a váltó,ha menet közben teszem egyesbe,ezért elkezdtem ilyenkor inkább csúsztatni.
Viszont most beszéltem ismerősökkel,akik azt mondták,hogy ezzel csak tönkreteszem a kuplungot.
Kb 1000km-t mentem az "új technikával".
Ennyi idő alatt kinyírhattam a kuplungot?
Helló mindenki!
Endurót szeretnék venni, lehetőségek:
KLR650,XL600,XR600,TTR600.
Szerintetek melyik a legjobb választás könnyű terepen való motorozáshoz?
K.b.300.000 Ft ot tudok rá szánni.
Veszel egy kannába 5 l benzint, beteszed a táskádba aztán megnézed mennyit megy el a villogó lámpától kezdve.
De annyit illene tudni, hogy a "tartalék" nagyjából 50 kilométer megtételére elegendő. Az autóknál is.
a bank az mindígis átbaszott mindenkit
erről az üzembentartó dologról énse tudttam eddíg
az adásvételire én nem szoktam írni dátumot mikor elhozom a motort mert nemtudom mikor érekrá átiratni
utólag csak egy telefonálással le kell egyeztetni az eladóval a dátumot hogy egyforma legyen
én még nem voltam de azért ajánlok egyet
kakucsringen szokott lenni ingyenes, vagyis csak a pálya használatért kell füzetni, akkor pályázhatsz meg tréningezhetsz
haverok voltak ijenen
mindenkép valami rövid 1 naposat keress hozzád közelit
sziasztok valaki mondja már meg nekem hogy a 2002-es 600 as gsxr hány km-ert tud menni ha felvillan az üzemanyag jelző lámpa vagy hány liter benya van még benne olyankor
Helló ! Segítséget szeretnék kérni tőletek :D nemrég vett motoromra (Kinroad XT50GY...Jiangsu,cross motor,4ütem,kína:(.. ) szükségem lenne : láncvédőre illetve gázkarra.Ha valaki tud valami jó ajánlatot az legyen szives írni privát levélben vagy : kridom@soma.sk - email címre.Előre is köszönm
Most hogy gondolom tényleg van benne de mi francért nem leeht gyárilag beletenni a hátsó lámpába miért kel külön mert nekem se gyári rendszámtartó van rajta gondolom azon volt de akkor is egyszerűbb lenne ha a burában lenne nem kéne ilyen szarokon aggódni.
Helló.
A mai nap voltam a motor vizsgáztatni és mondta a csávó ott hogy rakjak majd rá hátulra a rendszámtábla alá vagy fölé prizmát.
Csak érdekesség képen kérdem hogy mióta van ilyen hogy kötelező oda vagy lehet én vagyok nem elég de tájékozott de mikor tavaly vittem fater MZ-t akkor nem kértek ilyet.
Szóval most akkor mi van ezzel a prizma dologgal?
Sziasztok lenne 1 nagy kérdésem és a segítségeteket várnám.vettem egy 2002-es 600-as gsxr t és hat elég neccesen ér le róla a lábam.Hogyan tudnám lentebb vinni a seggét anélkül hogy veszítene a menetstabilitásból?A közép telót már összehúztam amennyire lehet de szinte semmit nem értem el.Vele valami több kéne.előre is köszi
ezek a drz és társaik közel sem olyan kényelmesek
az én seggem már zsibbad 2-3 óra után az xr4-en(drz sem kényelmesebb)
az xt600on meg elvoltam reggeltől-estig
persze ha iszapolni kell akkor nem a legjobb az xt, de mentem én avval friss tárcsázásban, mélyszántás szélén a 60centis borozdában, tengelyig homokban-sárban stb
szóval nem az a lényeg hogy nem küzdi le a gép, hanem az hogy ha egymás után 6-8x fel kell emelni vagy épp magadról leemelni
meg azért a drz súlyától sem kell ám hasra esni lehet vagy 20-30 kilóval könnyebb mint egy xt600
Szerintem rohadtul élvezném a nyomatékukat.
50 ló meg szerintem nem túlzás.
Csak lightos endurózgatást tervezek, és nagy valószinüséggel többnyire száraz talajon
Pályára (még ha lenne is a közelben) soha nem vinném.
1-esbe csak akkor szoktam visszarakni ha már nagyon lassan gurulok
nemtudom mijen motorod lehet de ha a körforgalomba is kevés neki a 2-es áttételezd le
a kevesebb több, legalábbis több örömet okoz ha fél nap endúrózol
inkább egy drz 400 vagy 125-ös 2 ütemü
Én ma késő délután voltam "Zobákosítani" a gumit
7végére már kiskecsi is invitált, de az a helyzet hogy egy árva petákom sincs
Beszélj vele, ő biztos ott lesz Zobákon
Sokszor van pl amikor bekanyarodok valahová és gyorsítanék,hogy érzem dobálja a láncot,ezért kicsit szoktam csúsztatni a kuplungot.
Vagy ugyanez van pl szűk fordulókban,körforgalomban is néha.
Régebben visszaváltottam,de olvastam,hogy lehetőleg ne tegyük egyesbe,amíg nem állt meg a motor.
Gondoltam igaz lehet,mert tényleg nagyot csattan a váltó,ha menet közben teszem egyesbe,ezért elkezdtem ilyenkor inkább csúsztatni.
Viszont most beszéltem ismerősökkel,akik azt mondták,hogy ezzel csak tönkreteszem a kuplungot.
Kb 1000km-t mentem az "új technikával".
Ennyi idő alatt kinyírhattam a kuplungot?
Endurót szeretnék venni, lehetőségek:
KLR650,XL600,XR600,TTR600.
Szerintetek melyik a legjobb választás könnyű terepen való motorozáshoz?
K.b.300.000 Ft ot tudok rá szánni.
De annyit illene tudni, hogy a "tartalék" nagyjából 50 kilométer megtételére elegendő. Az autóknál is.
erről az üzembentartó dologról énse tudttam eddíg
az adásvételire én nem szoktam írni dátumot mikor elhozom a motort mert nemtudom mikor érekrá átiratni
utólag csak egy telefonálással le kell egyeztetni az eladóval a dátumot hogy egyforma legyen
kakucsringen szokott lenni ingyenes, vagyis csak a pálya használatért kell füzetni, akkor pályázhatsz meg tréningezhetsz
haverok voltak ijenen
mindenkép valami rövid 1 naposat keress hozzád közelit
Részt szeretnék venni egy motoros vezetéstechnikai (alap) képzésen.
Melyiket ajánljátok? Melyik a legolcsóbb és legjobb?
mert pl a simsonban van ezért nem külön prizma
amúgy már régóta kell hátra és nem lehet kerek
A mai nap voltam a motor vizsgáztatni és mondta a csávó ott hogy rakjak majd rá hátulra a rendszámtábla alá vagy fölé prizmát.
Csak érdekesség képen kérdem hogy mióta van ilyen hogy kötelező oda vagy lehet én vagyok nem elég de tájékozott de mikor tavaly vittem fater MZ-t akkor nem kértek ilyet.
Szóval most akkor mi van ezzel a prizma dologgal?
Fényképezik az alváz és motorszámot!
himbarendszerrel lehet variálni, de tuti fog változni a menettulajdonság valamennyit
esetleg ülést alacsonyítani
de ha eltörik a lábad 6-8 helyen avval is lehet nyerni elég sok centit
Van valakinek ötlete, hogy a leömlőre ráégett műanyag zacskó maradványokat hogyan tudnál eltávolítani?