Szerintem túl van misztifikálva ez a csomag/motor védelem para dolog.
Amit el akarnak vinni úgyis elviszik, de szerencsére nagyon kevés dolgot szoktak elvinni. Én is hallottam olyan történeteket hogy elvitték az FJR-t városnézés közben a parkolóból, meg hasonlót..de nem jellemző sehol hogy megdézsmálják a motorokat.
köszi.
nagy értékek a tanktáskában lesznek, ami hátizsákként is funkcionál, vagyis az nem gond.
nem parázok, csak 0 tapasztalattal próbálok meg felkészülni :-)
Papírokat, pénzt, telefont, fényképezőgépet ne hagyj a dobozokban.
Amúgy nekem még sehol nem nyúltak a cuccaimhoz (igaz én szinte csak keletre járok)
Felesleges parázni, mert tenni ellene úgy sem tudsz.
Csehországban mi már hagytuk a sisakokat is egész délelőttre (kastély látogatás) a motoron, nem nyúltak hozzá.. pedig a 4 sisak akkor összesen volt vagy 1200 euro..
Egyszer itthon pedig a tankon felejtettem a kesztyűmet, szegeden a belvárosban.. azt se vitték el, pedig kb 2 órán át parkolt a motor.
Túra/biztonság témakörben szeretnék tanácsot kérni.
Nem találtam igazán passzoló topikot, ezért írtam ide, ha rosz helyre jött, elnézést.
Tőlünk nyugatabbra, Olaszo., Ausztria, stb., mennyire lehet egy dobozt nappal őrízetlenül, de frekventált helyen a motoron hagyni?
Konkrétan, megállok egy városban 1-2-3 órára császkálni, nyugodt szívvel hagyhatom a motorom egy belvárosi parkolóban feldobozolva?
Az top case zárható, de az oldalsókhoz sajna nincs kulcsom, ezért se zárni, se a motorhoz "zárni" nem tudom. Mondjuk az kívülről nem látszik, hogy nincs bezárva...
Most olvasgattam ha használt motort szeretnék venni ugyebár az átíratási költségekről,na most kihagytam két évet és most menten szívszél ütést kaptam tényleg kell fizetni Vagyonszerzési illetéet is?mert ha igen akkor ez kész rablás
Ha nem intézteted valakivel akkor igen, neki is menni kell hisz az eredeti 0-ás törzskönyvet neki kell kiváltania, de én pl. már rég írattam át járművet, nekem megér 4-5 rugót, hogy ne én rohangáljak...
Aha, és az nekem mennyibe fájna?Mármint a dupla fizetés.Akkor viszont nem elég ha kifizetek a motort mint jóesetben és elköszönök, még őt is el kéne rángatni okmányirodába?
Ez szerencse kérdése, mármint a megállítás.Én láttam olyat aki 250 robogóval ment ami 4T ütemű volt rendszám nélkül.Én még a 125 se merném bevállalni, főleg pesten.Sajna ezért nyomom 50-el persze nem robogóval mert az nem az én világom.
Mert az első törzskönyvet is meg kell csináltatni a mostani tulajnak, csak úgy lehet átíratni, hogy az már van és ugye az átíráshoz meg kell új eredetvizsga és törzskönyv....tehát ha megveszed be kell vállalnod a dupla lét vagy megcsináltatod előtte vele...
Ezt a 50-es papírral használom a 125-ös és egyéb dolgot felejtsd el, addig jól hangzik, amíg nincs vmi bukta vagy ellenőrzés...utána csúnya szívás sorozat kezdődhet, a biztosítótól, a rendőrségig....
Szerintem így egy alternatíva marad....
Létezhet ha a mostani tulaj 98' előtt vette az elsőtől a gépet és nincs semmi gond....kiállítanak egy 0-ás törzskönyvet az eredetvizsga alapján(ezt még neki kéne fizetni) és utána indul az átírás....,de ha 98' óta már volt tulajváltozás és nincs törzskönyv az gáz....
Sziasztok, a következő lenne a kérdésem.Ha van egy 90-es évjáratú motor létezhet, hogy nincs törzskönyve mivel első tulajé volt a motor és akkor nem létezett törzskönyv.Vagy a kétéves kötelező vizsgáknál már rég meg kellett volna kapnia.Így törzskönyvel rendelkeznie kéne?
Sziasztok
Az ügyben szeretnék segítséget kérni, hogy ha vennék egy okmányok nélküli Dnepr oldalkocsis motort, azt forgalomba tudom e helyeztetni? Vagy inkább nem érdemes vele foglalkozni?
köszi
Robogót szeretnék venni, városi és városon kívüli 15 km használatra, 190 cm magas vagyok és 95kg. B-jogsim van.
Nem tudom mi lenne a jó, olyan szempontból, hogy többen azt mondják vegyek 125/50 papírral (vajon meddig lehetne így használni? mikor vezetik be a rendszámozást?) az alkatom miatt nagykerekűt. Más azt mondja ha nem száguldozásra kell és olyan 50-60 km/h-s sebesség megfelelő vegyek hivatalos 50 cmm smkp-t pl: Piaggio Libertyt, vagy Aprillia Scarabeot, és azt ha kell tudom majd rendszámozni. Ja és hogy ha veszek 4 üteműt. Olyan 150 ezer Ft-ot tudnék rászánni.
Megköszönném ha valaki tudna tanácsot adni, akár a 125/50 papíros dologban, vagy akinek ilyen testalkattal van hasonló 50-es robogója, és a tapasztalatokat.
Ha ön közlekedési baleset vétlen sérültje, melyben 8 napon túl gyógyuló sérülést szenvedett,
ha hozzátartozóját veszítette el közlekedési balesetben,
jelentős összegű kártérítés illeti meg a vétkes gépjárművezető kötelező felelősség biztosítása alapján!
Keressen meg, segítek!
T: 06/70-620-1204
e-mail: zseva02@vipmail.hu
Sziasztok!
Én egy olyan dolgot keresnék, hogy valakinek van tippje mit kéne azzal csinálni, hogy egy ledes indexről hiányzik az átlátszó kis műanyag búra? Lehet venni külön a kis búrát, vagy esetleg csináltatni valahol, vagy házilag megcsinálni, hogy ne kelljen már lecserélni az indexet (mert akkor az az egy különbözik a többitől milyen hülyén néz már ki) mondjuk dekor boltba valami hőre lágyuló műanyag esetleg?
Szerintem túl van misztifikálva ez a csomag/motor védelem para dolog.
Amit el akarnak vinni úgyis elviszik, de szerencsére nagyon kevés dolgot szoktak elvinni. Én is hallottam olyan történeteket hogy elvitték az FJR-t városnézés közben a parkolóból, meg hasonlót..de nem jellemző sehol hogy megdézsmálják a motorokat.