Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni honnan tudok beszerezni a GSX-R 600 1999-es évjáratú mocimhoz ,a munkahengerhez porvédő gumigyűrűket?Mert emiatt szorulnak a dugattyúk.A munkahengerek megegyeznek a 750-es K1-K2-K3-al.
Gyáriba külön nem lehet kapni csak karmantyúval!
Segítségeteket előlre is köszönöm!
Van valakinek infója arról,hogy az okmányiroda által(átírás elmulasztása miatt) kivont motort megvásárolhatok-e,illetve átírható-e,ha igen milyen költséggel jár mindez?
Segítségeteket szeretném kérni motor eladással kapcsolatban.
Hirdetek egy krosszmotor eladásra.
Most pár napja, írtak nekem angolul, külföldi email címen, motorral kapcsolatba érdeklődtek....
Elvileg Amerikából...
Szerintetek valós érdeklődés lehet, vagy egy átverés az egész?
Van valakinek ilyenbe való tapasztalata?
Válaszotokat előre is köszönöm.
no, hát az ilyen szépségekért rajongok én is :) pont egy Impulse-sal szemezgetek most jobban, igaz piros-fekete, fejidom nélküli, de az is nagyon baba :)
tudom, nagymotoros ismerősök nekem is ajánlgatták a 600-as méretet...de kitartok amellett, hogy 50 paci nekem elég, elsőre többet költeni sem szeretnék motorra, és egyelőre úgyis csak egyedül és rövid távon túrázgatok. Aztán majd kiderül, hogy bejön-e a dolog, tudok-e elég időt ráfordítani, hogy megérje, stb. :)
van alkatrész, ezek mind megbízható jó kis motorok, és jól is néznek ki. annyira megbízhatóak mint bármelyik 20 éves japán, meg kő nézni. hogyh mennyire pörgős? ha akarod nagyon, ha nem, akkor nem. http://blog-imgs-14.fc2.com/h/... egy ilyet imádnék!
Én ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy szerintem inkább a 600-as kategóriát célozd meg (Bandit, Fazer, Hornet).
Anno nekem is sokan ezt tanácsolták.
Persze nem hallgattam rájuk és megvettem első nagy motornak egy 400-as ZZR-t.
Szezon végére már tényleg azt éreztem, hogy kicsit "kevés", főleg túrázásra egy utas társaságában.
Tavasszal már egy GSF 600S nyergében fogom nagyon jól érezni magam.
Bepróbálkoztam a 400-as motorok fórumban, de nem aktív ott a társaság...hátha itt tudtok segíteni.
33 évesen állok neki motorozni, 400-as kategóriát lőttem be méretben és árban, stílusra pedig a klasszikusabb naked motorokat. Pontosabban az alábbi 3-at elsősorban: GSX 400 Impulse, XJR 400, ZR 400 Zephyr.
A segítség abban kellene, hogy mik a tapasztalatotok az ilyen gépekkel, belpiacosságuk miatt mennyire nehéz és drága az alkatrészellátás, milyen megbízhatóak, mennyire pörgősek ezek a sornégyesek, vagy egyáltalán, bármi okosság erről a kategóriáról.
lehet hogy kezdésnek egy 125ös jobb lenne.bár ha nem ész nélkül motorozol akkor az 56le sem lesz gond,mindenkinek más a zsánere remélhetőleg egy páran majd leírják a tapasztalataikat azt eldöntheted hogy mit is,annyira nem rágtam bele magam a témába nagyon amatőr vagyok de szerintem ebben a kategóriában a nevesebb mocik közt nincs már nagy különbség de ha nem így van remélem kijavítanak!
Sziasztok!:)
Segítséget szeretnék kérni...Nagyon szeretnék krosszozni és most egy 250-esben gondolkozom kezdő vagyok még egy 70-es endurom van jelenleg és szeretnék egy krossz motort :)
milyet ajánlotok? szerintetek jó ötlet?
A válaszokat előre is köszi :)
Szia gy suzuki gs550-ről.De úgynézki kiderült a pontos évj. mert ami nekem van azt csak egy évben gyártották.77-es de azért ha van valami evvel kapcsolatos infód azt szívesen várom.
Tanácsot szeretnék kérni honnan tudok beszerezni a GSX-R 600 1999-es évjáratú mocimhoz ,a munkahengerhez porvédő gumigyűrűket?Mert emiatt szorulnak a dugattyúk.A munkahengerek megegyeznek a 750-es K1-K2-K3-al.
Gyáriba külön nem lehet kapni csak karmantyúval!
Segítségeteket előlre is köszönöm!