ha már ennyire motor akkor nézz valami 50es endúrót
az esetleg még később is jól jöhet csapatni valami soft terepen az aszfaltozás után
dt50, rx50 mittudomén
A motor iskolába illetve edzésre járásra szolgálna itt a kerületben. Olcsóbban és gyorsabban eljutna mindenhova meg főleg gyorsabban mint a BKV-val. Nem ugratni, kerekezni meg ilyenekre kellene mert azon már túl van a gyerek. Most 13 éves de már 8 éve motorozik. Gyerekes alűrökön már túl van. Szóval még mindég érdekelnének motor típusok és csak típus tanácsok nem más.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Vettem egy Karbit a mocimra , felraktam beindult de csak szivatóval megyemn és nincs alapjárata. Tudna valaki egy pár jó tanáccsal segiteni hogy mti tudo vele kezdeni?
szerintem ijen újabb 50-es csak akkor éri meg venni ha már előtte volt több motorja amin kiélte magát (egykerék,ugratás,kaparás)az újak már nem bírnak annyit mint a szoci gépek
pitbike-ok is nagy szarok az olcsóbbak, szét törik rajta minden mert kínai
2-3 év múlva úgy is nagyobbat akar majd a régit meg már nem akarják megvenni jó áron mert az már addígra elég lepukkant lessz annyi pénzért
jobb a simson S51 az nem veszítt sokat az árából, olcsó az alkatrész, igazi mindenes motor
meg egy kicsi szerelést is tanul majd ha akar vele motorozni
egy 60-as hengerrel már tud menni 70-et tartósan
Ilyesmi felépítésű az jó lenne igen. Ez a Cagiva nem mert ahogy olvasom a teszteket és véleményeket nehézkes az alkatrész beszerzés no meg 1991-1995 között gyártották, kicsit öregecske. Nem tudom mennyibe kerülhet egy jó állapotú motor amire költeni nem kell nekem olyan 400000 pénzem van rá.
Nem kidobott pénz mert kell a motor. Mindenféleképpen veszek neki egyet, csak nem tudom mit. Simsont már szó szerint kinőtte meg a városi forgalomban lassú is. Én olyan motorra gondolnék ami legalább 70-ig felveszi a forgalom ritmusát könnyedén, most még 180 centis gyerek valahogy ki is néz rajta.
szerintem sokan nem érteken veled egyet
én mai napig nem bánom,hogy levizsgázhattam segédmotorból és simoval tolhattam neki,
jah és legalább nem kellett a kertek alatt sunnyogni a rendőrök miatt...
véleményem szerint kidobott pénz a segédmotor jogsi és a "komolyabb" 50es gép
- ilyen korban nagyon töketlenek még
-egyre komolyabb ellenőrzések várhatóak(sm gép max 45km/h és társai)
-tiszta bukta az sm jogsi és a motor mert 2 év múlva megy a levesbe.
szóval inkább az a1 16 évesen addig meg a szimó a susnyásba
Fiam nemsokára eléri a kort és vizsgázik segédmotorból. Szeretnék venni neki egy 50 cm3-s kis motort. Vágya, hogy sebváltós legyen, ne olyan aminek csak húzni kell a gázt. Simsonja már van neki amivel megtanult motorozni de valami komolyabb gépet szeretne. Én nem vagyok járatos a mai motorokban. Tudnátok ajánlani motor típusokat?
Bemész a festékboltba! Veszel kétkomponensű műgyantát, és üvegszövetet, egy félliter acetont.
Lemosod a felületeket az acetonnal, majd megkeversz kb. 20 köbcenti gyantát az edzővel. Majd ezzel a gyantával bekened a törést és a 2-3 cm-es környékét. Majd abba ecsettel beletunkolsz 2 réteg üvegszövetet. aztán várod , hogy megkössön. (24óra) de legalább kell 23 fok C meleg. Különben nem térhálósodik a gyanta.
Idom ragasztásához milyen ragasztót javasoltok? Egy konzol tört le az idom belsejéről és azt szeretném visszaragasztani. Elvárás a ragasztóval szemben hogy jól bírja az igénybevételt. Vagy nagy szilárdsággal rendelkezzen de inkább az előbbi. Sürgős lenne.
Vegyél egy cbr 600 f4-et EZ A LEGJOBB MINDENES MOTOR (legalább is szerintem)
Túrázni is jó és pályán is tud meglepetéseket okozni sportosabb gépekkel körözőknek is!
az esetleg még később is jól jöhet csapatni valami soft terepen az aszfaltozás után
dt50, rx50 mittudomén