Hali!
Lehet kiröhögsz,de én ajánlom hogy nézd meg a Yamaha tdm850-et...vannak akik pályára is viszik és azt mondják hogy egy kis állítással egész jókat lehet vele karcolni..túrázásra ha nem 60 kiló és 165 cm lennék én is azt venném tavasszal a pegaso helyett...kényelmes,nyomatékos,megbízható,olcsó....
Hali!
Sokan azt hiszik hogy csak egy ezres gixerhez kell bőrruha..nos ha utcán közlekedsz,legyen az egy ezres gixer,vagy egy 50es sopermotyó,ugyan olyan biztonságosan kell felöltöznöd...nem mondom hogy egyrészes bőrruhát vegyél,de szerintem kordura alá vegyél teljes páncélt..utcára szerintem kényelmesebb a cordura,jobban alá tudsz öltözni,a gerincvédő,vesevédő.....használatával pedig kellő biztonságban leszel..
3 éve van egy CB500-m. Kezdő motornak vettem és idén szeretném cserélni. Igazából az a lényeg hogy vállalható áron legyen és idomos vagy félidomos. Nem tudom mit vegyek. Elsőre CBF600-ra gondoltam de az nagyon drága. Aztán Sv650S (injektoros változta) de arról azt hallom mindenütt hogy jó jó de kurva kényelmetlen. Utasnak meg főleg. Utána ajánlottak egy GXF 750F-t. Ami tetszik és nagyon kényelmes de sajnos full egyszerű technika. Karbis bár kiforrott. Vele a legnagyobb bajom hogy orrnehéz és nagy tömegű, tehát kanyarodni nem épp a legjobb. Én olyan motort keresek amit élvezet használni. Tehát túrázni fasza, de ha pályázni szeretnék vele akkor sem hagy cserben.
Sziasztok,azt szeretném kérdezni hogy szerintetek mennyire komolyan öltözzek be(fel) egy 50-es supermoto használatakor(utcán).
Még ugyan nincs meg a motor,de 1hónapon belül meglesz.
Gondoltam egy protektor ingre +valamilyen nadrágra,ez vajon így jó lesz vagy számíthatok röhögő arcokra....válaszokat előre is köszi
Ismerősnek volt egy ezer éves opel kadett-je...leadta a rendszámot és kb 20ezret kellett FIZETNIE...ennek van már kb 3-4 éve,de akkor ez volt..és ezt pontosan tudom mert ott voltam...
Úgy tudom hogy a rendszám az az állam tulajdona..Bármilyen rongálás vagy hamisításnak minősülő tevékenység amit végzel a rendszám ellen bűncselekménynek minősül...de nem tuti...
most akkor hogy van? Ha nemrakod fel a rendszámot az szabálysértés, ha felrakod de nem olvasható rendesen (matrica, bugyi, mocsok, bármi) akkor bcs? vagy mindenhogy bcs? vagymifasz?
régen a wartburgokban volt ilyen egyszerű átfolyásmérő
szerintem azokat át lehetne alakítani csak más program kellene hozzá
hobbielektronika.hu -n meg kell érdeklődni
szerintem párszáz ft-ból kihozható
Meg persze még annyi, bár erre nyilván gondoltál már, hogy minél jobban hagyod kifogyni, mert minél többet tankolsz bele, annál kisebb súllyal esik latba a (szükségszerűen) pontatlan feltöltésből adódó hiba.
mindíg tele tankolod és minden tankolásnál nullázod a napi számlálót
teletankolod, nullázod a számlálót aztán ha megint tankolsz bele mondjuk 5,8 litert mire megtelik és mentél vele 160km-t akkor abból úgy jól ki lehet számolni
a benzint amit tankoltál megszorzod 100-al vagyis 5,8*100=580
és ezt osztod a megtett km-el
580/160=3,625
vagyis 100km-en 3,625 liter a fogyasztásod
Viszont Gixxer tényleg jó túramotor
Lehet kiröhögsz,de én ajánlom hogy nézd meg a Yamaha tdm850-et...vannak akik pályára is viszik és azt mondják hogy egy kis állítással egész jókat lehet vele karcolni..túrázásra ha nem 60 kiló és 165 cm lennék én is azt venném tavasszal a pegaso helyett...kényelmes,nyomatékos,megbízható,olcsó....
Sokan azt hiszik hogy csak egy ezres gixerhez kell bőrruha..nos ha utcán közlekedsz,legyen az egy ezres gixer,vagy egy 50es sopermotyó,ugyan olyan biztonságosan kell felöltöznöd...nem mondom hogy egyrészes bőrruhát vegyél,de szerintem kordura alá vegyél teljes páncélt..utcára szerintem kényelmesebb a cordura,jobban alá tudsz öltözni,a gerincvédő,vesevédő.....használatával pedig kellő biztonságban leszel..
3 éve van egy CB500-m. Kezdő motornak vettem és idén szeretném cserélni. Igazából az a lényeg hogy vállalható áron legyen és idomos vagy félidomos. Nem tudom mit vegyek. Elsőre CBF600-ra gondoltam de az nagyon drága. Aztán Sv650S (injektoros változta) de arról azt hallom mindenütt hogy jó jó de kurva kényelmetlen. Utasnak meg főleg. Utána ajánlottak egy GXF 750F-t. Ami tetszik és nagyon kényelmes de sajnos full egyszerű technika. Karbis bár kiforrott. Vele a legnagyobb bajom hogy orrnehéz és nagy tömegű, tehát kanyarodni nem épp a legjobb. Én olyan motort keresek amit élvezet használni. Tehát túrázni fasza, de ha pályázni szeretnék vele akkor sem hagy cserben.
Ötlet? :)
Még ugyan nincs meg a motor,de 1hónapon belül meglesz.
Gondoltam egy protektor ingre +valamilyen nadrágra,ez vajon így jó lesz vagy számíthatok röhögő arcokra....válaszokat előre is köszi
szerintem azokat át lehetne alakítani csak más program kellene hozzá
hobbielektronika.hu -n meg kell érdeklődni
szerintem párszáz ft-ból kihozható
De a benzinkutaké se az, szóval kvittek lesztek
teletankolod, nullázod a számlálót aztán ha megint tankolsz bele mondjuk 5,8 litert mire megtelik és mentél vele 160km-t akkor abból úgy jól ki lehet számolni
a benzint amit tankoltál megszorzod 100-al vagyis 5,8*100=580
és ezt osztod a megtett km-el
580/160=3,625
vagyis 100km-en 3,625 liter a fogyasztásod