Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a 684-es ígéretesen néz ki.
Például így
Normál autós térkép beszkennel, ráküldve egy kis photoshop, hogy az látszódjon jól amit én akarok. Fekete fehérben a4es lapokra kinyomtat, kiemelő filccel kívánt útvonal kihúz.

Másik módi, lemented a google térképről az útvonalat, és azt nyomtatod ki A4esben.

Vagy megveszed a normál autós térképet, és feszt hajtogatod a megállásoknál.
az nem az én stílusom
meg amugyse tudnám mindíg azt figyelni menet közbe
térkép még olcsóbb is
csoki525

ha van pénzed és sokat túrázol vegyél gps-t..
párszor el-nem tévedés és behozza az árát..
ha megált a kerék akkor megragadtt a dugó
mehet a kukába
henger talán még menthető
Nagyon köszönöm a segitséget. valszeg szerelő lesz a kompresziot nem tom kimérni, anyira meg nem értek hozzá háll istennek nem kelet eddig tul nagy javitásokat végeznem rajta.

Kösz mindent
előfordulhat hogy elállítódik. szerintem ha értesz hozzá te is szétbonthatod otthon, de nekem elég összetett beavatkozásra volt szükség azért vittem be. rotax 122es blokkba való hajtókar 23 volt, ami nagyobb baj hogy több mindent szétcsapott odabent
Akkor ebböl szerelö lesz mert a kompreszi kimérésére nincs müszerem, a hásto kerék valszeg csak azért állt meg mert sebességben volt (4-ik) Hajtokar menyibe fáj ha az a baja?
A karburátor elállitodhat mert most kipucoltam de elöte be volt löve?
akarok venni egy magyarország térképet
ojat ami kicsi és elfér a tanktáskába
motoros boltba vagy benzinkuton érdemes venni?
vagy talán könyvesboltba olcsóbb?
kinek mi vált be hosszu túrákon
Köszönöm a gyors választ! A tűszelep rendesen zár.A karburátoron 3 csavar van, ha az segítene holnap lefényképezem.Az adatlapomat máris kitöltöm
kompressziót ki kell mérni, meg kell nézni szikrát hol és hogy adja, karbit belőni gyári értékre de főtengely szimering lehet hogy elköltözött szebb vidékre.. hasonló tünettel enyém hajtókaros volt(+főtengely szimering), de a hátsó kerék nem állt meg akkor
Karbinál érezni hogy szív
Nem volt furcsa hangja leállásnál szimplán leállt majdnem pereceltem is egyet mert a hátsokerék is megállt vele:)

Kimpresziot nem néztem de a karibál a légszürönék ha odateszem a kezem akkor ott érzem hogy szív
Ha az adatlapkitöltés nekem szolt kitöltöttem. elnézést érte ij vok itt a forumon.

A gyertya Zsír ujj, 0.7mm-es hézaggal szépen adja a szikrát.Vagy a testöl nézzem a távolságot?
nem volt fura hangja leállásnál? kompresszió van?
Ha az adatlapkitöltés nekem szolt kitöltöttem. elnézést érte ij vok itt a forumon.

A gyertya Zsír ujj, 0.7mm-es hézaggal szépen adja a szikrát.
A két csavar: az egyik az alapjárat beállító. A másik a keverékcsavar. Finoman behajtod, és másfélre ki!
Ellenőrizd a szikrát, legalább 6-10 mm-t át kell üssön pipa nélkül testhez !
Az adatlapodat töltsd ki, mint a miénk van! Itt ez a szokás.
Sziasztok

Van egy Aprilia AF1 125 sintesi és az lenne a gondom hogy nem indul.Menet közben leálllt és azota nem indul. Olyan mint ha nem kapna anyagot.
Öninditó indit, dugó mozog... gyertya jó, karbit kitakarítottam sehol nincs dugulás. Már nem sok ötletem van mitől lehet, léhgyszives ha valaki tud irja meg mi lehetne a gond,és esetleg hogyan lehetne azt orvosolni.
Először tűszelepet cserélj! majd a síber tűt középállásba! És ellenőrizd le a benzinszintet az úszóházban.
Üdv!
A karbiszinkront hogy kezdjem el?Adva van egy 1960-as 250-es jawa ami valószínűleg túl sok benzint kap.Most a benzin állító csavart vegyem vissza vagy a levegő állító csavart tekerjem beljebb vagy mindegy?
A válaszokat előre is köszönöm
LED-es indexért harapnak, vagy ha E-s akkor elvileg nem?